ارسال پیامک‌های مزاحم و قطع 20 هزار سرویس پیامکی

ارسال پیامک‌های مزاحم و قطع 20 هزار سرویس پیامکی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روزانه حدود 200 تا 300 شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی اعلام می‌شود که بر اساس آخرین آمار حدود 20 هزار سرویس پیامک به دلیل این شکایت‌ها متوقف شده‌اند.

ارسال پیامک‌های مزاحم و قطع 20 هزار سرویس پیامکی

با توجه به گفته‌های جوشقانی اپراتورها نباید در قالب پیامک اطلاع‌رسانی، تبلیغات کنند. چرا که اپراتورها در قالب پیامک تنها می‌توانند سرویس‌های مالی مشترکان را گزارش کنند و یا اینکه به مشترک بگویند چه سرویس فعالی دارد و یا به وی اطلاع دهند.

وی افزود: در حال تدوین دستورالعمل و مقررات گذاری هستیم تا اپراتورهای تلفن همراه نیز در قالب سرشماره خود به کاربران پیامک تبلیغاتی ارسال نکنند، زیرا روز گذشته سرشماره یکی از اپراتورها به دلیل مبادرت در ارسال پیام تبلیغاتی مسدود شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: هم اکنون آستانه دریافت شکایات را کاهش دادیم و با وجود اینکه تا پیش از این در صورت دریافت 5 شکایت از یک شماره، آن را مورد بررسی قرار می‌دادیم اما هم اکنون در صورت اینکه 2 شکایت از یک شماره برای مزاحمت تبلیغاتی دریافت کنیم شرایط آن را بررسی کرده و در صورتی که آن شماره پیامک انبوه ارسال کرده باشد سرویس پیامکی‌اش را قطع می‌کنیم.

جوشقانی در خصوص خدمات مبتنی بر محتوا که در قبوض مشترکان تلفن همراه دیده می‌شود چنین گفت: اپراتورها موظف به شفاف‌سازی کامل و درج جزئیات در این صورت‌حساب‌ها می‌باشند و در صورتی که این اقدام را انجام ندهد مشترک می‌تواند شکایت کند تا ما با اپراتور مذکور برخورد کنیم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید