استعلام مانده اینترنت همراه اول‎

استعلام مانده اینترنت همراه اول‎

استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول از روش‌های مختلفی از جمله شماره‌گیری چند کد دستوری متفاوت، ارسال پیامک به ۸۰۸۰ و مراجعه به سایت یا اپلیکیشن همراه من امکان‌پذیر است. برای استفاده از این روش‌ها باید مسیر دقیق استعلام باقی مانده اینترنت همراه اول و کد دستوری باقیمانده اینترنت همراه اول را بدانید که در این مقاله به‌طورکامل توضیح می‌دهیم. چند دقیقه به مطالعه این متن اختصاص دهید تا بدانیم چگونه باقیمانده اینترنت همراه اول را بفهمیم. 

راهکارهای استعلام کد باقیمانده اینترنت همراه اول دائمی چیست؟

مشاهده بسته همراه اول و کسب اطلاعات دقیق از حجم باقی‌مانده به روش‌های زیر انجام می‌شود. 

روش اطلاع از وضعیت اینترنت همراه اول

توضیحات 

شماره‌گیری کد دستوری

کدهای دستوری #121*10* (ستاره ده ستاره صد و بیست و یک مربع) و #11*140* (ستاره صد و چهل ستاره یازده مربع) را شماره‌گیری کنید. 

ارسال پیامک 

شماره ۰ را به ۸۰۸۰ ارسال کنید.

مراجعه به سایت همراه من

از سایت یا اپلیکیشن همراه من برای استعلام دقیق وضعیت بسته‌های اینترنتی استفاده کنید.

در ادامه به بررسی دقیق هر یک از روش‌های گفته شده به همراه مراحل دقیق استعلام مانده اینترنت همراه اول دائمی و اعتباری می‌پردازیم. 

کد استعلام اینترنت همراه اول ۰۹۱۲ و ۹۱۹ چیست؟

استفاده از کد همراه اول برای موجودی اینترنت با شماره‌گیری کد دستوری #100* (ستاره صد مربع) امکان‌پذیر است. در ادامه به بررسی مراحل این روش برای استعلام شارژ اینترنت همراه اول می‌پردازیم. 

  • کد باقیمانده اینترنت همراه اول را شماره‌گیری کنید. 
  • گزینه اول یعنی اینترنت را انتخاب کنید.
  • شماره مربوط به استعلام را وارد کنید. 

پس از ارسال درخواست، نتیجه استعلام اینترنت همراه اول خط دیگران یا خط شما پیامک خواهد شد. البته این پیامک به شماره وارد شده ارسال می‌شود؛ بنابراین استعلام اینترنت همراه اول خط دیگران با سیمکارت شما امکان‌پذیر نخواهد بود.  

همراه اول جزو اپراتورهایی است که بسیاری از خدمات را از طریق کد دستوری به کاربرانش ارائه می‌دهد. دایورت همراه اول برای انتقال تماس، لغو آهنگ پیشواز و روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان همراه اول نیز شامل این خدمات می‌شوند. با‌این‌حال کدهای دستوری همه خدمات ارائه شده توسط همراه اول را پوشش نمی‌‌دهند. برای مثال پیگیری وضعیت سیم کارت همراه اول برای خرید سیم کارت همراه اول 0912 از طریق سایت این اپراتور یا سایر سایت‌های عرضه‌کننده سیمکارت انجام می‌شود. در ادامه به بررسی سایر کدهای کاربردی برای استعلام اینترنت باقیمانده می‌پردازیم. 

استفاده از چند کد دستوری؛ روشی برای دیدن باقیمانده اینترنت همراه اول

استفاده از کد #121*10* (ستاره ده ستاره صد و بیست و یک مربع)؛ روشی برای استعلام مانده اینترنت همراه اول

شماره‌گیری #121*10* (ستاره ده ستاره صد و بیست و یک مربع) به‌عنوان کد استعلام اینترنت همراه اول، امکان کسب اطلاعات از میزان حجم باقی‌مانده اینترنت را فراهم می‌کند. در ادامه مراحل استفاده از این کد مانده اینترنت را بررسی می‌کنیم. 

  • کد #121*10* (ستاره ده ستاره صد و بیست و یک مربع) را در قسمت شماره‌گیری موبایل وارد کنید. 
  • دکمه تماس را فشار دهید.
  • بعد از چند لحظه پیامکی دریافت خواهید کرد. 

پیامک دریافت شده، حاوی اطلاعاتی از جمله نوع بسته اینترنتی، زمان پایان اعتبار این بسته، باقی مانده اینترنت همراه اول و زمان دقیق فعالسازی این بسته است. این روش استعلام برای انواع خط رند همراه اول و خط‌های معمولی با پیش شماره ۹۱۲ یا ۹۱۹ کاربرد دارد. 

شماره‌گیری #121*10*؛ یک کد دستوری مانده اینترنت

استفاده از کد #11*140* (ستاره صد و چهل ستاره یازده مربع) برای اطلاع از حجم اینترنت باقیمانده

شماره‌گیری #11*140* (ستاره صد و چهل ستاره یازده مربع) یک روش استفاده از کد استعلام اینترنت همراه اول ۰۹۱۲ است که فقط در چند دقیقه کوتاه انجام می‌شود. برای استفاده از این روش کافی است کد مورد‌نظر را شماره‌گری کنید و منتظر بمانید تا گزینه‌های استعلام باقیمانده اینترنت به شما نمایش داده شود. با استفاده از این روش، امکان کسب اطلاعات دقیق از اینترنت سیمکارت از جمله  نوع بسته اینترنتی، زمان دقیق فعال‌سازی و پایان اعتبار بسته اینترنت همراه، میزان تخفیف استفاده شده و حجم باقی‌مانده وجود دارد.

در‌صورتی‌که چند سیمکارت روی تلفن باشد، ممکن است استفاده از کد دستوری مانده اینترنت همراه اول، بهترین راهکار برای استعلام مانده اینترنت نباشد. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن همراه من استفاده کنید. به‌طورکلی مدیریت چند سیم کارت در همراه من برای پرداخت‌ها و استعلام اینترنت، بسیار ساده‌تر خواهد بود. 

شماره‌گیری #11*140*؛ یک کد مانده اینترنت همراه اول

ارسال پیامک به ۸۰۸۰؛ یکی از روش‌های آفلاین برای استعلام مانده اینترنت همراه اول

استعلام بسته اینترنت همراه اول با ارسال عدد ۰ به شماره ۸۰۸۰ امکان‌پذیر است. این روش برای همه سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول کاربرد دارد. با استفاده از این روش امکان فعالسازی بسته اینترنتی همراه اول نیز در چند دقیقه کوتاه وجود دارد. 

ارسال پیامک به ۸۰۸۰ برای شارژ سیمکارت همراه اول کاربردی ندارد. روش‌هایی مثل استفاده از اپلیکیشن همراه من یا شماره‌گیری کد دستوری #1* (ستاره یک مربع) از راهکارهای نحوه شارژ همراه اول به شمار می‌روند. 

از اپلیکیشن همراه من برای استعلام موجودی اینترنت همراه اول استفاده کنید 

امکان اطلاع از وضعیت بسته همراه اول از طریق سایت و اپلیکیشن همراه من  نیز وجود دارد. برای این کار وارد سایت همراه اول شوید. در صفحه اول این سایت و سمت چپ، حجم کل اینترنت شما و میزان حجم باقی‌مانده را مشاهده خواهید کرد. 

علاوه‌بر این کاربرد سایت و اپلیکیشن همراه من، اگر بسته‌ای برای مکالمه یا پیامک داشته باشید اطلاعات آن‌ها را نیز مشاهده می‌کنید. به‌طورکلی مراجعه به سایت همراه من راهکار خوبی است تا از انواع بسته‌های اینترنتی عرضه شده توسط این اپراتور نیز مطلع شوید. برای مثال بررسی تفاوت اینترنت همراهی با آلفا از نظر محدودیت سرعت و حجم محدود با استفاده از اطلاعیه‌های این سایت امکان‌پذیر است.

مراجعه به سایت و اپلیکیشن همراه من؛ روشی برای اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول

استعلام مانده اعتبار اینترنت همراه اول با روش‌های مختلفی از جمله ارسال پیامک به شماره ۸۰۸۰، مراجعه به سایت یا اپلیکیشن همراه من و شماره‌گیری کدهای دستوری #11*140* (ستاره صد و چهل ستاره یازده مربع) و #121*10* (ستاره ده ستاره صد و بیست و یک مربع) امکان‌پذیر است. هر یک از این روش‌ها به‌سرعت و در کسری از دقیقه‌ها، موجودی بسته همراه اول را به اطلاع شما می‌رسانند. درصورتی‌که ابهام یا پیشنهادی در مورد چک کردن اینترنت همراه اول دارید با تیم رند و سایر کاربران سایت در قسمت ثبت نظرها در میان بگذارید. 

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل