افزایش سقف قطع میاندوره صورتحساب همراه اول
سقف میاندوره یکی از ویژگیهای کاربردی برای مشترکین سیمکارتهای دائمی همراه اول است. این مقدار حداکثر مبلغی را تعریف میکند که مشترک قادر است در دوره اینده مصرف کند. برخورداری از قابلیت افزایش سقف میاندوره به مشترکین اجازه میدهد با خیال راحت و بدون مواجهه شدن با قطعی خدمات، به استفاده از موبایل و خدمات همراه اول ادامه دهند. اگر به دنبال روشی برای افزایش سقف میاندوره همراه اول هستید، ما در این مقاله، توضیحات کاملی در این زمینه ارائه میدهیم.
سقف میاندوره؛ حداکثر مبلغ قابل استفاده در ماه
برای مشترکین سیمکارتهای دائمی، سقف میاندوره مبلغی است که توسط همراه اول تعریف میشود و حداکثر مبلغی را تعیین میکند که مشترک میتواند تا آن مقدار در دوره جاری مصرف کند. پس از رسیدن به این سقف، خدمات تلفن همراه محدود یا قطع میشود تا مشترک با هزینههای غیرمنتظره مواجه نشود. پس از پرداخت قبض همراه اول در پایان ماه، مجدد میتوانید از خدمات تلفن همراه و اپراتور همراه اول استفاده کنید.
دلایل افزایش سقف میاندوره
در برخی موارد استفاده از سقف میاندوره، به شما در مدیریت زمان و هزینهها کمک میکند اما برخی افراد نیاز دارند تا با استفاده از کد افزایش سقف میاندوره همراه اول، سقف میاندوره خود را افزایش دهند. در ادامه به برخی از رایجترین دلایل برای افزایش سقف میاندوره اشاره میکنیم:
- استفاده بیشتر از خدمات: در برخی موارد، مشترکین نیاز به مصرف بیشتر از خدمات دارند، مانند مواقع سفر یا مصرف برنامههای حجم بالا.
- جلوگیری از قطع خدمات: افزایش سقف میاندوره از قطع خدمات تلفن همراه به صورت غیرمنتظره جلوگیری میکند.
- مدیریت هزینهها: مشترک میتواند بر اساس نیاز و درآمد خود سقف میاندوره را تغییر دهد.
در نظر داشته باشید که پس از استفاده از کد افزایش سقف میاندوره همراه اول و فروش سیم کارت، با تعویض سیمکارت سقف میاندوره تغییر نمیکند.
روشهای افزایش سقف میاندوره؛ کد دستوری، اپلیکیشن همراه من و وبسایت رسمی
برای افزایش سقف میاندوره، استفاده از کدهای دستوری همراه اول، سادهترین و سریعترین روش است. البته این اپراتور برای مواقعی که کدهای دستوری جواب نمیدهند نیز روشهای دیگری در نظر گرفته است.
- کد دستوری: با شمارهگیری کد دستوری #1*117*10* (ستاره ده، ستاره صد و هفده، ستاره یک مربع) میتوانید درخواست افزایش سقف میاندوره را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، نتیجه به صورت پیامک به اطلاع مشترک میرسد.
- اپلیکیشن همراه من: با نصب و ورود به اپلیکیشن «همراه من»، وارد بخش مدیریت حساب شوید و گزینه افزایش سقف میاندوره را انتخاب کنید.
- وبسایت همراه اول: با مراجعه به وبسایت رسمی همراه اول و ورود به حساب کاربری، میتوانید سقف میاندوره را مدیریت کنید.
با استفاده از کد افزایش سقف میاندوره همراه اول که در جدول آمده نیز میتوانید سقف میاندوره خود را استعلام بگیرید:
کاربرد | کد دستوری |
افزایش سقف میاندوره | کد دستوری #1*117*10* (ستاره ده، ستاره صد و هفده، ستاره یک مربع) |
استعلام سقف فعلی | کد دستوری #0*1*117*10* (ستاره ده، ستاره صد و هفده، ستاره یک، ستاره صفر مربع) |
افزایش سقف قطع | کد دستوری #1*1*117*10* (ستاره ده، ستاره صد و هفده، ستاره یک، ستاره یک مربع) |
بازگشت به سقف قطع اولیه | کد دستوری #2*1*117*10* (ستاره ده، ستاره صد و هفده، ستاره یک، ستاره دو مربع) |
راهنما | کد دستوری #9*117*10* (ستاره ده، ستاره صد و هفده، ستاره نه مربع) |
در نظر داشته باشید افزایش سقف میاندوره فقط برای مشترکین سیمکارتهای دائمی بوده و صاحبان سیمکارتهای اعتباری میتوانند با استعلام شارژ همراه اول و افزایش آن، بدون قطعی از خدمات این اپراتور استفاده کنند.
نکات مهم برای افزایش سقف میاندوره
افزایش سقف میاندوره ممکن است نیازمند اعتبارسنجی و بررسی سوابق پرداخت باشد. در صورتی که سوابق پرداختی مشترک منظم و بدون مشکل باشد، درخواست سریعتر تایید خواهد شد؛ همچنین پردازش درخواست افزایش سقف میاندوره معمولا به صورت فوری انجام میشود، اما در برخی موارد ممکن است تا چند ساعت طول بکشد.
- در طول یک ماه، فقط میتوانید یک مرتبه از امکان افزایش و یا کاهش سقف قطع میان دوره استفاده کنید.
- طرح افزایش سقف قطع میان دوره به معنی افزایش مبلغ ودیعه خط تلفن همراه نیست.
- استفاده از طرح افزایش سقف قطع میان دوره رایگان بوده و هزینهای برای مشترکین در پی ندارد.
همراه اول ممکن است بر اساس الگوی مصرف و سابقه پرداختی مشترک، محدودیتهایی برای افزایش سقف میاندوره اعمال کند. پس از افزایش سقف میاندوره، میزان جدید سقف به صورت پیامک به مشترک اطلاع داده میشود؛ همچنین مشترکین میتوانند وضعیت درخواست خود را از طریق اپلیکیشن «همراه من» یا تماس با مرکز پشتیبانی همراه اول پیگیری کنند.
علاوهبر همه این موارد، لغو اینترنت آزاد همراه اول نیز به شما کمک میکند تا پس از پایان حجم بسته خود، اینترنت برایتان قطع شده و از سقف میاندوره استفاده نکنید.
سقف میاندوره؛ راهکاری برای مدیریت هزینهها
مدیریت سقف میاندوره برای مشترکین سیمکارتهای دائمی همراه اول، ابزاری کاربردی برای کنترل هزینهها و جلوگیری از مصرف غیرمنتظره است. با استفاده از روشهای مختلف مانند کد دستوری، اپلیکیشن «همراه من» یا وبسایت رسمی همراه اول، مشترکین میتوانند سقف میاندوره خود را افزایش داده و بدون وقفه از خدمات بهرهمند شوند. رعایت نکات ذکرشده و استفاده از امکانات موجود به مشترکین کمک میکند تا تجربهای مطمئن و بدون دغدغه در استفاده از خدمات همراه اول داشته باشند.