امکان شکایت کاربران از پیامک‌های تبلیغاتی اپراتورها

امکان شکایت کاربران از پیامک‌های تبلیغاتی اپراتورها

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به این که شکایات کاربران از مزاحمت‌های تلفنی اپراتورها در زمینه تبلیغات‌های صوتی و پیامکی ادامه دارد، اخیرا مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرده است براساس شکایت‌های دریافتی از مشترکین موضوع ایجاد مزاحمت تلفنی توسط اپراتورها، در رگولاتوری بررسی و برای توقف این نوع از تماس‌ها به اپراتورها تذکر داده شده است.

امکان شکایت کاربران از پیامک‌های تبلیغاتی اپراتورها

آبان ماه سال جاری محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعلام آمار مربوط به شکایات مردمی از شماره‌های ارسال کننده پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم به سامانه 195 گفت: تاکنون 32 هزار و 155 نفر شکایات خود را ارسال کرده‌اند که منجر به مسدودسازی 2 هزار و 773 شماره شده است.

با توجه به گفته‌های حقی ایجاد مزاحمت برای مشترکین به صورت پیامکی و یا صوتی مخالف حفظ حقوق مشترکین است و اپراتورهای ارائه‌کننده خدمات ارتباطی به هیچ عنوان مجاز نیستند آن را انجام دهند.

شایان ذکر است در صورتی که مشترکین با موارد تبلیغات تلفنی توسط اپراتورها روبرو شدند می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 195 شکایات خود را ثبت کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید