آیا حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه امکان پذیر است

آیا حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه امکان پذیر است

متا: آیا حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه امکان پذیر است؟ کدهای مختلف برای لغو دریافت پیامک تبلیغاتی ایرانسل، همراه اول و رایتل ارائه خواهند شد.

پیامک تبلیغاتی

آیا حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه امکان پذیر است؟

گاهی پیامک‌های تبلیغاتی آنقدر زیاد هستند که کاربران اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل از دریافت آنها کلافه می‌شوند. این مسئله باعث شده که بسیاری بپرسند آیا حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه امکان پذیر است یا خیر؟ در این مطلب از سامانه پیامکی ایده پردازان روش‌هایی را توضیح خواهیم داد که به واسطه آنها می‌توانید دریافت پیامک‌های تبلیغاتی اپراتورها را غیرفعال کنید.

حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه

اپراتور همراه اول و ایرانسل دو اپراتور با بیشترین تعداد کاربر در ایران هستند. سامانه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی این امکان را برای صاحبان کسب و کارها فراهم می‌کنند که به کاربران خود پیامک تبلیغاتی انبوه بفرستند. پیش شماره پیامک‌های ارسال شده مشخص است و افراد می‌توانند به حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه اقدام کنند. اما باید به این نکته توجه داشت که این امر برای برخی از شماره‌ها میسر نیست.

اگر بخواهیم توضیح کامل تری ارائه دهیم باید بگوییم که پیامک‌های ارسال شده از سوی بانک‌ها، نیروی انتظامی و پلیس، قضایی، دولتی و اپراتورها، به عنوان پیامک اطلاع رسانی به حساب می‌آیند. بنابراین مانند پیامک‌های تبلیغاتی نمی‌توان جلوی دریافت آن‌ها را گرفت.

روش غیرفعال سازی پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول، رایتل و ایرانسل

حذف پیامک تبلیغاتی

شماره تماس‌هایی وجود دارند که باعث حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه می‌شوند. کد #800* اولین کدی است که برای غیر فعال سازی پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل استفاده می‌شود.

نوعی از پیامک‌های تبلیغاتی به اسم پیامک مبتنی بر محتوا یا همان ارزش افزوده (VAS) وجود دارد که در صورت پرداخت هزینه یا کاهش مبلغ از شارژ سیم کارت اعتباری، برای مخاطبان ارسال می‌شود. شما با استفاده از کد #800* می‌توانید دریافت آن را غیر فعال کنید. برای این منظور:

1- عبارت #800* را شماره گیری کنید.

2- عدد 1 به قطع پیامک تبلیغاتی اختصاص دارد. اگر قصد دارید به حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه اقدام کنید، باید عدد 1 را که برای غیر فعال سازی «خدمات تبلیغاتی پیامک انبوه» استفاده می‌شود، به همان شماره #800* ارسال کنید.

3- عدد 2 به «قطع خدمات مبتنی بر محتوا یا همان ارزش افزوده (VAS)» مربوط می‌شود. ارسال این کد برای غیر فعال کردن خدمات مبتنی بر محتوا به کار می‌رود.

4- شما با ارسال عدد 3، فهرست سرویس‌هایی را می‌بینید که برای شما فعال هستند. در واقع با ارسال عدد 3، کار استعلام خدمات فعال انجام می‌شود.

در دومین شیوه استفاده از عدد 800، می‌توانید هر کدام از کدهای 1، 2 یا 3 را به شماره 800 پیامک کنید تا خدمات مربوط به آنها را که به ترتیب «قطع پیامک تبلیغاتی»، «قطع خدمات محتوایی» و «استعلام خدمات فعال» هستند، مورد استفاده قرار گیرند.

حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه با کد 8999

اگر قصد حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه دارید، می‌توانید از کد #89999* استفاده کنید. شما می‌توانید با اپلیکیشن (Message) کد 1 را به شماره #89999* ارسال کنید. پس از اینکه چند دقیقه گذشت، پیامکی با متن زیر برای شما ارسال خواهد شد.

«درخواست شما با موفقیت ثبت شد و پس از این، هیچ ‌گونه پیام تبلیغاتی دریافت نخواهید کرد.»

حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه با کد 8999

حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه

استفاده از روش دیگری که با کمک آن و کد #8999* می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی را برای شماره تماس خود غیر فعال کنید، با ورود به صفحه تماس موبایل امکان پذیر است. به این معنا که باید #8999# را نوشته و روی دکمه مربوط به تماس گرفتن کلیک کنید. هنگامی که تماس برقرار شود، برای شما دو گزینه نمایش داده می‌شود. با زدن کد 1 می‌توانید دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کنید. اما کد 2 برای فعال سازی دریافت پیامک تبلیغاتی است.

حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول از طریق 9990

اگر سیم کارت شما از خدمات اپراتور همراه اول استفاده می‌کند با استفاده از خدمات سامانه اطلاع رسانی همراه اول به شماره 9990، می‌توانید به حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه اقدام کنید.

شما با شماره گیری 9990 می‌توانید از راهنمایی گویای همراه اول استفاده کرده و گزینه «حذف پیامک تبلیغاتی» را انتخاب کنید. پس از چند دقیقه برای‌ شما پیامک تشکر و ثبت درخواست حذف پیامک تبلیغاتی فرستاده خواهد شد.

اپلیکیشن همراه من برای حذف پیامک تبلیغاتی

اپلیکیشن همراه من خدمات اپراتور همراه اول را به کاربران آن ارائه می‌دهد شما می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند بسته‌های اینترنت، کد دستوری، دریافت شارژ اعتباری، پرداخت قبض تلفن همراه و سایر خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید.

حذف پیامک تبلیغاتی یکی از خدماتی است که «همراه من» برای شما امکان پذیر می‌کند. برای این منظور وارد برنامه شده و گزینه «خدمات پیامک انبوه» را انتخاب نمایید. هنگام ورود به «پیامک تبلیغاتی انبوه» دو گزینه در اختیار دارید که در حالت عادی غیر فعال هستند. «پیامک‌های اطلاع رسانی» و «پیامک‌های تبلیغاتی» دو گزینه موجود در بخش «خدمات پیامک انبوه» هستند.

غیر فعال سازی پیام تبلیغاتی ایرانسل با شماره 5006

غیر فعال سازی پیام تبلیغاتی ایرانسل

اگر می‌خواهید برای غیر فعال کردن دریافت پیامک تبلیغاتی ایرانسل اقدام کنید، شماره 5006 کاربرد دارد. با شماره گیری #5006* دو گزینه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. دریافت پیامک تبلیغاتی و عدم دریافت پیامک تبلیغاتی این دو گزینه هستند. شما با انتخاب گزینه دوم می‌توانید به حذف همیشگی پیامک تبلیغاتی ایرانسل اقدام کنید. نهایتاً برای شما پیامکی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه «درخواست شما برای عدم دریافت پیامک مورد نظر با موفقیت ثبت شد.»

غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل با کد 700

برای اینکه دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل را لغو کنید، باید شماره 700 را با خط ایرانسل تماس بگیرید. تلفن گویا شما را راهنمایی می‌کند. بنابراین با وارد کردن عدد لغو پیامک ایرانسل، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای شما غیر فعال خواهد شد.

به این نکته توجه داشته باشید که تماس با شماره 700 از خط ایرانسل غیر پولی است. اما اگر از خط سایر اپراتورها استفاده کنید، از میزان اعتبار شما کم خواهد شد.

کد 195 برای حذف پیامک تبلیغاتی از رایتل

شماره گیری عدد #195*، چند گزینه در اختیار شما قرار خواهد داد که یکی از آنها برای لغو کردن دریافت پیامک تبلیغاتی کاربرد دارد. اگر بعد از آن، شماره 3 را وارد کنید، غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی با موفقیت انجام خواهد شد.

قطع پیامک تبلیغاتی از طریق برنامه رایتل من

تنظیمات برنامه رایتل من هم قابلیت «مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده» را برای شما میسر خواهد کرد. کافی است وارد پیامک تبلیغاتی انبوه شده و گزینه «رایتل تبلیغاتی» را غیر فعال کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید