میانبر!دسته‌بندی
میانبر!
ویترین 0912ویترین
ویترین 0912
با تخفیفتخفیف
با تخفیف
0 77777 4 912 کسری همراه
0 77777 4 912 کسری همراه
7 110 114 912 علیپور
7 110 114 912 علیپور
9119 115 912 سیمرغ
9119 115 912 سیمرغ
0000 123 912
0000 123 912
9 888888 999 کلکسیونی
9 888888 999 کلکسیونی
9999 186 912 عباسی
9999 186 912 عباسی
جهرمی به اعتراض کاربران در مورد پیامک‌های تبلیغاتی پاسخ داد

جهرمی به اعتراض کاربران در مورد پیامک‌های تبلیغاتی پاسخ داد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مشترکین تلفن همراه اعتراضات خود را به دلیل دریافت پیامک‌های ناخواسته تبلیغاتی به محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رساندند و وی در توییت خود با بیان اینکه در حذف مزاحمت‌های پیامکی برخی اقدامات از گذشته انجام شده است، اظهار داشت: به رسمیت نشناختن تبلیغات پیامکی برای مشاغل کوچک و در کنار آن حضور سودجویان همیشه فعال، عوامل رشد بازار خاکستری پیامک‌های تبلیغاتی هستند.

وی ادامه داد: به اعتقاد کارشناسان شرایط نامناسب فعلی با برنامه تصویب شده از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بهبود خواهد یافت.

جهرمی به اعتراض کاربران در مورد پیامک‌های تبلیغاتی پاسخ داده است

با آن که سرویس پیام کوتاه چند سالی است که محبوبیت خود را از دست داده است و دیگر جز ابزارهای پررنگ برای تبادل پیام در بین مردم محسوب نمی‌شود، اما ظاهرا تلاش‌های مسوولین برای جلوگیری از مزاحمت‌های حاصل از پیامک‌های تبلیغاتی سود چندانی نداشته است.

 در سال 93 با تصویب آیین نامه "ساماندهی پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده"، 3 نهاد وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد و مرکز ملی فضای مجازی متولی رسیدگی به موضوع پیامک‌های تبلیغاتی شده بودند، اما به نظر می‌رسد همچنان پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده ناخواسته معضلی برای مشترکان موبایل محسوب می‌شود.

از نظر کاربرانی که خواستار حل معضل پیامک‌های تبلیغاتی هستند، تاخیر در آگاه کردن مردم از خدمات ارزش افزوده پیامکی به بهانه ایجاد سامانه‌ای که وزیر ارتباطات چندی است قول آن را داده، تنها درآمد میلیاردی غیرمشروع برای اپراتورها را به همراه دارد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به خواسته‌های کاربران در خصوص پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی گفت: به اعتقاد کارشناسان شرایط نامناسب فعلی با برنامه تصویب شده از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بهبود خواهد یافت.

جهرمی با تاکید براینکه شفاف‌سازی خدمات ارزش افزوده پیامکی، گامی مهم در جلوگیری از برخی سوء‌استفاده‌ها شمرده می‌شود، افزود: در ماده 2-2 مصوبه 270 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه راهکار اصلی حل این معضل، شفاف‌سازی است، خاطرنشان کرد: سامانه مورد نظر در حال پیاده‌سازی است. البته در آخرین مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، لزوم شفاف‌سازی سرویس‌های ارزش افزوده برای مشترکان مورد تاکید قرار گرفته و مهلتی برای اقدام اپراتورها در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات گفت: از سازمان تنظیم مقررات خواستم به موضوعات مربوط به کلاهبرداری‌های دیجیتالی و ترغیب کاربران به نصب اپلیکیشن نیز، رسیدگی کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید