سامانه "رایتل من" مدیریت سرویسهای پیامکی را امکانپذیر کرده است
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، رایتل این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده است تا از این پس بتوانند با استفاده از سامانه "رایتل من" پیامکهای انبوه و سرویسهای ارزش افزوده خود را مدیریت کنند.
از جمله مزایای این شرایط این است که، از این پس مشترکین رایتل میتوانند بدون نیاز به برقراری ارتباط با بخش خدمات مشترکین یا مراجعه به نمایندگیهای رایتل نسبت به مدیریت خدمات پیامکی انبوه، فعال و غیر فعالسازی تبلیغات پیامکی اپراتور و دیگر تبلیغات پیامکی اقدام کنند، همچنین با دسترسی به بخش مدیریت خدمات ارزش افزوده در این سامانه علاوه بر امکان مشاهده تمامی سرویسهای ارزش افزوده پیامکی به صورت دستهبندی شده با امکان فعال و غیر فعالسازی به صورت مستقیم، امکان مشاهده فهرست سرویسهای فعال مشترک و غیر فعالسازی آنها بصورت یکجا وجود دارد.
توجه داشته باشید که رایتل بر اساس مصوبه 270 کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی، توانست با تلاش خود و همکارانش به عنوان اپراتور پیشگام برگزیده شد.