سرویس‌های ارتباطی ثبت شده مشترکین به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود

سرویس‌های ارتباطی ثبت شده مشترکین به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، از این پس تمامی سرویس‌های ارتباطی و اطلاعاتی که هر کاربری برای خود فعال می‌کند، برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی از طریق پیامک یا سامانه استعلام به شخص اطلاع رسانی می‌شود.

سرویس‌های ارتباطی ثبت شده مشترکین به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود

مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، ضمن اشاره به اینکه مسئولیت قانونی تخلف یا هرگونه سوء استفاده از سرویس‌های ارتباطی با مالک آن می‌باشد، گفت: اطلاع‌رسانی سرویس‌های ثبت شده به نام مشترکین با هدف احراز هویت مشترکین، اطلاع‌رسانی دقیق مالکیت سرویس‌های ارتباطی، اصلاح مغایرت‌های مالکیتی ایجاد شده به دلیل عدم نقل و انتقال مالکیت یا جمع‌آوری نکردن سرویس‌های واگذار شده قبلی و جدید انجام می‌شود.

توجه داشته باشید از آنجایی که اگر به نام یک مشترک هر یک از سرویس‌های تلفن همراه، تلفن ثابت، سرویس ADSL، TD-LTE ثبت شود به یکی از شماره تلفن‌های شخص پیام خواهد آمد، بنابراین اگر مشترک این پیامک را دریافت کند ولی از سرویس دایر شده اطلاعی نداشته باشد، باید به اپراتور ذکر شده در متن پیامک مراجعه کرده و برای تعیین تکلیف سرویس اقدام کند.

یکی از راه‌های پیگیری سرویس‌های ثبت شده به نام شخص تماس با شماره 2020 است.

حقی در پایان تاکید کرد: اگر مشترکان در این زمینه شکایتی دارند می‌توانند شکایت خود را با ذکر شماره، نام و نوع سرویس در سامانه پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.195.ir یا تماس با شماره تلفن 195 اعلام کنند تا اپراتور مربوط آن را پیگیری کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید