فعالسازی سرویس ارسال پیامک بعد از ورود به شبکه تماس بان
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول برای آگاهسازی مشترکان از تماس هایی که با آنها بعد از خارج شدن از شبکه این اپراتور گرفته شده است ، سرویس "تماس بان" را معرفی کرد. با کمک این سرویس شما حتی زمانی که موبایل خود را خاموش کرده و یا در دسترس نباشید از تمام تماس های دریافتی خود آگاه خواهید شد. این سرویس برای تمام سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول قابل فعالسازی است.
پیامک های آگاهسازی از تماس های از دست رفته ، دقیقا بعد از ورود مجدد شما به شبکه ارسال می شودند و شما به راحتی می توانید از آنها آگاه شوید. این سرویس دارای قوانین و مقرراتی است که عبارتند از :
- تمام مراحل مربوط به این سرویس اعم از فعال سازی ، غیر فعال نمودن و غیره ... فقط از طریق ارسال پیامک امکان پذیر است.
- مشترکین همراه اول اعم از دائمی و اعتباری ، از این سرویس به صورت رایگان می توانند استفاده نمایند.
- اطلاعات تماس گیرنده جهت ارسال ، شامل شماره تماس ، تاریخ و ساعت است که از طریق پیامک فرستاده می شود.
- شماره فرد تماس گیرنده به صورت کامل و بدون هیچگونه تغییری برای مشترک ارسال خواهد شد.
- در صورتی که با یک شماره چند تماس از دست رفته داشته باشید ، پیامک آگاهسازی در قالب یک پیام و شامل تعداد دفعات و آخرین تاریخ تماس برای شما ارسال خواهد شد.
نحوه فعالسازی سرویس تماس بان
برای فعال سازی این سرویس فقط کافی است از خطوط اعتباری و یا دایمی خود عدد یک را به صورت لاتین (1) به شماره ۴ رقمی ۹۹۱۴ ارسال نمایید. توجه داشته باشید برای استفاده از سایر امکانات "تماس بان" می توانید از جدول زیر کمک بگیرید.
جدول راهنمای سرویس تماس بان
نوع درخواست | عدد ارسالی به صورت لاتین یا انگلیسی |
فعالسازی سرویس | 1 |
غیرفعالسازی سرویس | 5 |
اعلام وضعیت فعلی سرویس | 0 |
راهنمای سرویس | ارسال یک پیامک بدون محتوی (خالی) |
توجه داشته باشید شماره مورد نظر را باید به ۹۹۱۴ پیامک کنید