موفقیت همراه اول در سومین جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در سومین جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۴ با حضور مسئولین اجرایی و مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتری بعضی از سازمان ها و برندهای نامی کشور در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد ، شرکت همراه اول توانست نشان مخصوص سازمان شنوا و پژو هش برتر ارتباطی را دریافت کند.
لازم به ذکر است که سازمان شنوا مکانی برای بسترسازی جهت شنیدن صدای مخاطبین می باشد و بسترهای ممکن را به این هدف ایجاد می سازد و برای احترام نهادن افکار عموم کوشش می نمایند. همچنین شعار سومین جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور "شنیدن صدای مخاطب ، مقدمه تامین رضایت او" بود.
هیات داوران در این جشنواره با کارشناسی و داوری اسناد و مدارک موجود ، اپراتور همراه اول را در قسمت های سازمان های شنوا و برترین مطالعات و پژوهش های ارتباطی و افکار عمومی به عنوان شرکت برتر برگزیدند.
جالب است بدانید که دبیرخانه جشنواره این حرکت را اقدامی برای انگیزه دادن به سازمان ها برای مشتری محوری ، مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری و مخاطب و تشویق کردن روابط عمومی ها به انجام دادن مطالعات ارتباطی اعلام کرده است.
لازم به ذکر است که سازمان شنوا مکانی برای بسترسازی جهت شنیدن صدای مخاطبین می باشد و بسترهای ممکن را به این هدف ایجاد می سازد و برای احترام نهادن افکار عموم کوشش می نمایند. همچنین شعار سومین جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور "شنیدن صدای مخاطب ، مقدمه تامین رضایت او" بود.
هیات داوران در این جشنواره با کارشناسی و داوری اسناد و مدارک موجود ، اپراتور همراه اول را در قسمت های سازمان های شنوا و برترین مطالعات و پژوهش های ارتباطی و افکار عمومی به عنوان شرکت برتر برگزیدند.
جالب است بدانید که دبیرخانه جشنواره این حرکت را اقدامی برای انگیزه دادن به سازمان ها برای مشتری محوری ، مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری و مخاطب و تشویق کردن روابط عمومی ها به انجام دادن مطالعات ارتباطی اعلام کرده است.