نحوه دریافت ریز مکالمات سیمکارت ایرانسل‎

نحوه دریافت ریز مکالمات سیمکارت ایرانسل‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، یکی از خدماتی که باید اپراتور ارائه دهنده سیم کارت به مشترکین خود ارائه کند دریافت ریز مکالمات خط تلفن همراه است.


در کشور ما ایرانسل به‌ عنوان یکی از اپراتورهای ارائه‌ دهنده سیمکارت امکان دریافت ریز مکالمات را برای مشترکین خود فراهم کرده است و مشترکین ایرانسلی چه دارای سیمکارت دائمی باشند و چه سیمکارت اعتباری، این امکان را دارند که از دو روش غیر حضوری و حضوری فهرست و ریز مکالماتی را که با خط ایرانسلی شان داشته‌اند دریافت کنند.

انجام دادن این کار مراحل و روش‌های خاصی دارد که در ادامه مطالب به شما آموزش داده می‌شود.

چگونه ریز مکالمات ایرانسل را به روش آنلاین دریافت کنیم؟

اگر شما هم جزو مشترکینی هستید که قصد دارید بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف هزینه و وقت به ریز مکالمات خود دسترسی پیدا کنید می‌توانید از طریق مراجعه به اپلکیشین ایرانسل من یا وب‌ اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید.

لازم به ذکر است که تفاوتی ندارد جزو مشترکین سیمکارت اعتباری ایرانسل باشید یا سیمکارت دائمی؛ این برنامه امکان دریافت ریز مکالمه‌ها را در هر دو صورت به شما می‌دهد.

سیمکارت‌های دائمی

اگر جزو مشترکین خط دائمی ایرانسل هستید این امکان برایتان فراهم شده تا ریز کارکردهای خط خود را تا 6 دوره گذشته از طریق وب‌ اپلیکیشن و اپلیکیشن ایرانسل من دریافت کنید. اگر از نسخه وب‌ اپلیکیشن استفاده می‌کنید لازم است این مراحل را طی کنید:

وارد بخش «حساب من» در قسمت صفحه اصلی این برنامه شوید، سپس به بخش «تاریخچه» مراجعه کنید و در میان گزینه‌هایی که پیش رویتان وجود دارد، بخش «جزئیات کارکرد» را انتخاب کنید.

در ادامه با انتخاب بخش «مکالمه» تمامی جزئیات و ریز مکالماتتان به شما نمایش داده شود.

اگر از نسخه اپلیکیشن به‌جای نسخه وب‌ اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می‌کنید هم لازم است در صفحه اصلی این برنامه وارد بخش «خدمات» شوید و در میان سرویس‌های مختلف «مشاهده ریز کارکرد» را انتخاب کنید تا در بخش «مکالمه» این امکان برایتان فراهم شود که ریز مکالمات خود را مشاهده کنید.

سیمکارت‌های اعتباری با توجه به آنچه سایت ایرانسل در رابطه با روش‌های دریافت ریز مکالمه‌های سیمکارت‌های اعتباری این اپراتور عنوان کرده است به شما این امکان را میدهد تا از طریق وب‌ اپلیکیشن یا اپلیکیشن ایرانسل من تا 3 ماه گذشته ریز کارکردها را در فاصله‌های زمانی 15 روزه از طریق این پلتفرم‌ها مشاهده کنید.

جهت انجام این کار اگر از نسخه وب‌ اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می‌کنید لازم است در صفحه اصلی بخش «سایر» را انتخاب کنید، سپس گزینه «تاریخچه» را انتخاب کنید و بعد از آن بر روی بخش «دریافت ریز کارکرد» بزنید تا بتوانید لیست مکالمه‌های خود را مشاهده کنید.

اگر هم جزو کاربرانی هستید که از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می‌کنید و قصد دارید مکالمات تلفنی تا 3 ماه گذشته در فاصله‌های زمانی 15 روزه را مشاهده و دریافت کنید لازم است در صفحه اصلی این اپ بخش «خدمات» را پیدا کنید و وارد آن شوید؛ سپس بر روی گزینه «مشاهده صورت‌ حساب» ضربه بزنید و ریز مکالماتتان در بازه زمانی مذکور را مشاهده کنید.

این امکان توسط اپراتور ایرانسل برایتان فراهم شده که در هر دو نسخه وب‌ اپلیکیشن و اپلیکیشن ایرانسل من 15 کارکرد اخیر در 2 روز گذشته سیمکارت‌های اعتباری را به شما نشان دهد.

جهت انجام این کار بعد از ورود به اپ یا وب‌ اپ ایرانسل من به بخش «سایر» و بعد از آن به بخش «تاریخچه» مراجعه کنید و با انتخاب بخش «جزئیات کارکرد 2 روز آخر» فهرست مکالمه‌های تلفنی دو روز گذشته خود را به راحتی دریافت کنید.

چگونه ریز مکالمات ایرانسل را به روش حضوری دریافت کنیم؟

ممکن است جزو کاربرانی باشید که امکان دسترسی به اینترنت را ندارند و یا اصلاً از گوشی هوشمند استفاده نمی‌کنند و این قابلیت را ندارند که از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند و یا بنا بر هر دلیلی ترجیح می‌دهند از شیوه‌های غیر حضوری استفاده کنند.

این نوع کاربران می‌توانند از امکان دریافت ریز مکالمات خطوط اعتباری و دائمی ایرانسل به روش حضوری استفاده کنند.

سیمکارت‌های دائمی مشترکینی که از سیمکارت دائمی ایرانسل استفاده می‌کنند، جهت دریافت ریزکارکردها تا 6 دوره گذشته 15 روز پس از صدور صورت‌ حساب و با قابلیت چاپ ریز مکالمات و یا ارائه روز آن‌ها روی لوح فشرده می‌توانید به یکی از مراکز فروش و خدمات ایرانسل مراجعه کنید.

همچنین این امکان بری شما فراهم شده که جهت دریافت ریز مکالمات خط ایرانسلی خود به‌ جای مراجعه به یکی از مراکز فروش و خدمات ایرانسل به یکی از مراکز ارتباط با ایرانسل مراجعه کنید.

تنها نکته‌ای که لازم است در نظر داشته باشید این است که این مراکز فقط ریز مکالمات تا یک ماه پیش از زمان درخواست شما را می‌توانند به شما ارائه دهند.

اگر از سیمکارت اعتباری اپراتور ایرانسل استفاده می‌کنید و نمی‌دانید جهت استفاده از امکان دریافت ریز مکالمات به شیوه حضوری لازم است چه کاری انجام دهید لازم است به شما بگوییم که شما هم مانند مشترکان سیمکارت‌های دائمی ایرانسل باید به یکی از مراکز فروش و خدمات ایرانسل مراجعه کنید.

این مراکز می‌توانند تا 6 ماه پیش از زمان درخواست ریز کارکردهای خط ایرانسلی را به شما ارائه دهند.

ممکن است در شرایطی قرار داشته باشید که امکان مراجعه به مراکز فروش و خدمات ایرانسل را نداشته باشید، شما می‌توانید به مراکز ارتباط ایرانسل سری بزنید و از متصدیان ریز مکالمات خود را درخواست کنید.

از این مراکز صرفاً جهت دریافت ریز مکالمات تا یک ماه پیش از زمان درخواست می‌توانید کمک بگیرید.

سوالات متداول:

آیا دریافت ریز مکالمه‌های ایرانسل هزینه دارد؟

خیر، دریافت ریز مکالمات ایرانسل برای سیمکارت‌های اعتباری و دائمی کاملا رایگان است.

برای دریافت ریز مکالمات ایرانسل به روش حضوری به کدام مراکز باید مراجعه کرد؟

لازم است به مراکز فروش و خدمات ایرانسل یا مراکز ارتباط با ایرانسل مراجعه کنید.
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید