دایورت و سرویس انتقال پیامک همراه اول + کد دستوری

دایورت و سرویس انتقال پیامک همراه اول + کد دستوری

آیا می‌دانید چگونه پیامک‌های مهم خود را به شماره‌ای دیگر منتقل کنید تا هیچ پیامی را از دست ندهید؟! انتقال یا کپی پیامک به شماره‌های دیگر در بسیاری از مواقع مفید است؛ گاهی اوقات تلفن همراه شما در دسترس نیست یا باتری آن تمام شده است. این سرویس‌ها به‌ویژه برای کسانی که چندین تلفن همراه دارند یا به دلایل شغلی، به مدیریت هم‌زمان پیامک‌های خود در چندین شماره نیاز دارند، اهمیت بالایی دارد.

روش‌های مختلفی مانند استفاده از کد دایورت پیامک همراه اول و برنامه‌های موبایل برای انتقال پیامک‌ها به سایر شماره‌ها وجود دارد؛ در ادامه، به شما می‌گوییم چگونه با استفاده از کدهای دستوری و اپلیکیشن‌های موبایل، به‌سادگی و با کمترین هزینه، پیامک‌های خود را مدیریت و از دریافت به‌موقع آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

جدول مقایسه روش‌های مختلف انتقال پیامک همراه اول

برای آشنایی سریع شما با روش‌های مختلف انتقال پیامک همراه اول، آن‌ها را به‌صورت خلاصه در جدول زیر آورده‌ام:

روش‌های مختلف دایورت پیامک

نحوه فعال‌سازی

هزینه

نحوه لغو

سرویس دایورت پیامک همراه اول

شماره‌گیری کد دستوری #3111*10* (ستاره ۱۰ ستاره ۳۱۱۱ مربع) و وارد کردن شماره مقصد

ماهانه ۵۰۰۰ ریال

شماره‌گیری کد  #3112*10* (ستاره ۱۰ ستاره ۳۱۱۲ مربع)

سرویس کپی پیامک همراه اول

شماره‌گیری کد دستوری #3121*10* (ستاره ۱۰ ستاره ۳۱۲۱ مربع) و وارد کردن شماره مقصد

ماهانه ۵۰۰۰ ریال

شماره‌گیری کد دستوری #3122*10* (ستاره ۱۰ ستاره ۳۱۲۲ مربع)

اپلیکیشن‌های موبایل

دانلود و نصب اپلیکیشن

هزینه‌های متغیر

در تنظیمات اپلیکیشن

دایورت دستی فقط در گوشی‌های iOS

از طریق تنظیمات گوشی

رایگان

در تنظیمات گوشی

آموزش فعال‌سازی سرویس انتقال پیامک همراه اول با کد دستوری

با سرویس دایورت اس ام اس همراه اول، شما می‌توانید پیامک‌های دریافتی خود را به شماره همراه اول دیگری منتقل کنید؛ این قابلیت برای افرادی که می‌خواهند همه پیامک‌های‌شان را به شماره‌ای خاص منتقل کنند، بسیار مفید است. 

برای فعال‌سازی سرویس انتقال پیامک همراه اول، کد دستوری #3111*10* (ستاره ۱۰ ستاره ۳۱۱۱ مربع) را شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد، باید شماره مقصدی که قصد انتقال پیام‌ها را دارید، وارد کنید. باید بدانید که استفاده از این سرویس رایگان نیست و به‌صورت ماهیانه هزینه‌ای از حساب شما کسر می‌شود. همچنین، برای اینکه این سرویس به‌درستی عمل کند، هر سه شماره (فرستنده پیام، انتقال‌دهنده پیام و شماره مقصد) باید همگی از اپراتور همراه اول باشند؛ در غیر این صورت، عملیات انتقال پیامک انجام نمی‎شود.

اگر به هر دلیلی قصد لغو این سرویس را دارید، کافی است کد لغو دایورت پیامک همراه اول #3112*10* (ستاره ۱۰ ستاره ۳۱۱۲ مربع) را شماره‌گیری کنید. پس از لغو، یک پیامک تأییدیه برای شما ارسال می‌شود که نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن عملیات لغو است. اگر پس از خرید سیم کارت همراه اول نگران پیامک‌های مهم ارسالی به شماره قبلی خود هستید، می‌توانید با استفاده از روش دايورت كردن پيامك همراه اول‌، به‌راحتی پیامک‌های خود را مدیریت و به شماره‌ جدید خود منتقل کنید.

استفاده از کد دستوری برای انتقال پیامک همراه اول

آموزش فعال‌سازی سرویس کپی پیامک همراه اول با کد دستوری

با سرویس کپی پیامک همراه اول، شما می‌توانید از همه پیامک‌های دریافتی خود، یک کپی به شماره‌ای دیگر ارسال کنید. اگر پیامک ارسالی به هر دلیلی (مانند خاموش بودن دستگاه یا در دسترس نبودن) به گیرنده اصلی تحویل داده نشود، یک نسخه از آن به شماره مقصد ارسال می‌شود؛ همچنین اگر می‌خواهید از همه پیام‌های‌تان یک نسخه پشتیبان داشته باشید، این سرویس بسیار کاربردی است. برای فعال‌سازی سرویس کپی پیامک همراه اول،  کد دستوری #3121*10* (ستاره ۱۰ ستاره ۳۱۲۱ مربع) را شماره‌گیری و شماره تلفن مقصد را وارد کنید.

فراموش نکنید که این سرویس نیز فقط درصورتی کار می‌کند که هر سه شماره (فرستنده پیام، گیرنده پیام و شماره مقصد) از اپراتور همراه اول باشند. اگر سیم کارت شما از اپراتور ایرانسل یا رایتل است، باید از کد دایورت ایرانسل یا رایتل استفاده کنید. هزینه فعال‌سازی این سرویس برای همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول به‌صورت آبونمان ماهیانه (۳۰ روزه) و معادل ۵۰۰۰ ریال است. برای غیرفعال‌سازی این سرویس نیز می‌توانید کد دستوری #3122*10* (ستاره ۱۰ ستاره ۳۱۲۲ مربع) را شماره‌گیری کنید.

کپی پیامک یکی از روش های انتقال پیامک در همراه اول

آموزش دایورت پیامک همراه اول با اپلیکیشن موبایل

یکی از روش‌های محبوب برای انتقال پیامک‌های همراه اول، استفاده از برنامه دایورت پیامک همراه اول است. شما می‌توانید به‌راحتی از طریق گوگل‌پلی یا سایت‌های اینترنتی، این اپلیکیشن‌های موبایل را دانلود و پیامک‌های خود را مدیریت و دایورت کنید. دو مورد از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه SMS Forwarder و SMS Divert هستند.

اگر چند گوشی دارید و می‌خواهید همه پیامک‌ها را روی یک دستگاه دریافت کنید، می‌توانید با استفاده از SMS Forwarder، به‌آسانی پیامک‌های خود را به شماره‌های دیگر یا حتی به حساب کاربری ایمیل و جیمیل خود فوروارد کنید. باید بدانید که فوروارد کردن پیام‌ها به ایمیل هیچ هزینه‌ای ندارد؛ اما ارسال مجدد هر پیام به شماره‌های دیگر شامل هزینه‌ می‌‌شود. باید بدانید که امکان انتقال تماس با این اپلیکیشن‌ها وجود ندارد و شما باید از کد انتقال تماس استفاده کنید.

دایورت اس ام اس همراه اول به روش دستی در گوشی موبایل

دایورت پیامک از طریق تنظیمات گوشی، فقط در گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS امکان‌پذیر است؛ این گوشی‌ها به‌صورت پیش‌فرض قابلیت دایورت پیامک را دارند. برای انجام این کار، مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش تنظیمات گوشی خود وارد شوید
  • سپس به بخش messages بروید.
  • در این بخش گزینه text message forwarding را انتخاب کنید
  • شماره‌ای که می‌خواهید پیام‌ها را برای آن بفرستید، وارد کنید.

پس از تأیید، همه پیامک‌های دریافتی به شماره مقصد ارسال می‌شوند. این روش بسیار ساده و سریع است و نیازی به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های جانبی ندارد. بااین‌حال، باید توجه داشته باشید که کاربران دستگاه‌های اندروید نمی‌توانند از این روش استفاده کنند؛ اگر سیستم‌عامل گوشی‌تان اندروید است، باید از کد دایورت اس ام اس بدون نرم افزار همراه اول یا اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کنید. 

در گوشی‌های آیفون و اندروید، امکان مسدودسازی پیام‌ها وجود دارد؛ بااین‌حال با استفاده از کدهای دستوری لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول می‌توانید به‌راحتی این پیام‌ها را بدون مسدود‌سازی شماره در تلفن همراه، لغو کنید.

آموزش نحوه انتقال پیامک همراه اول در ایفون

با روش‌های انتقال پیامک همراه اول، دیگر دغدغه دریافت پیام را ندارید!

در این مقاله با سرویس‌های انتقال و کپی پیامک همراه اول آشنا شدیم و نحوه فعال‌سازی و استفاده از آن‌ها را بررسی کردیم. سرویس انتقال پیامک همراه اول به شما این امکان را می‌دهد که پیامک‌های دریافتی خود را به شماره‌ای دیگر منتقل کنید؛ این قابلیت برای کسانی که می‌خواهند پیامک‌های مهم خود را از دست ندهند، بسیار کاربردی است. از‌طرف‌دیگر، با سرویس کپی پیامک، می‌توانید از همه پیامک‌های دریافتی خود، یک نسخه به شماره‌ای دیگر ارسال کنید.

این سرویس‌ برای کاربرانی با چند شماره همراه، که نیاز به مدیریت پیامک‌های خود در دستگاه‌های مختلف را دارند، بسیار کاربردی و مفید است. در نهایت، استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی، روشی دیگر برای دایورت پیامک‌ها است؛ این اپلیکیشن‌ها امکانات متعددی برای فوروارد کردن پیامک‌ها به شماره‌های دیگر یا حتی ایمیل دارند. با این راهکارها، می‌توانید به‌راحتی و با کمترین هزینه، همیشه و در هر شرایطی، پیام‌های مهم خود را دریافت کنید.

 

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل