۴ راه سریع و آسان برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول

۴ راه سریع و آسان برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول

اگر از آهنگ پیشواز فعلی‌تان خوشتان نمی‌آید یا می‌خواهید این سرویس را کلا قطع کنید؛ اپراتور همراه اول روش‌های متعددی پیش روی شما قرار داده است. لغو این سرویس خیلی راحت‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید؛ از طریق ارسال پیامک، تماس تلفنی با شماره ۹۹۹۰، استفاده از اپلیکیشن همراه من، یا شماره‌گیری کد دستوری USSD، به‌راحتی سرویس آوای انتظار خود را غیرفعال کنید. در ادامه، هر یک از این روش‌ها را به‌طورکامل توضیح می‌دهیم تا بدون هیچ‌گونه دردسر، سرویس آوای انتظار همراه اول را غیرفعال کنید.

نگاهی به همه روش‌های لغو آهنگ پیشواز همراه اول

اگر برای سیم رند خود آهنگ پیشواز گذاشته‌اید و حالا به هر دلیلی می‌خواهید این سرویس را لغو کنید، ۴ روش مختلف پیش روی شماست. در جدول زیر این روش‌ها را به‌صورت خلاصه بررسی کرده‌ایم. 

روش‌های لغو پیشواز همراه اول

توضیح

لغو آوای انتظار با پیامک

ارسال عدد ۵ به سرشماره ۸۹۸۹

لغو آهنگ پیشواز با تماس تلفنی

تماس با شماره رایگان ۹۹۹۰ و لغو آوای انتظار در منو سرویس‌ها

اپلیکیشن همراه من

ورود به اپلیکیشن همراه من و غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز از بخش خدمات مکالمه

لغو با کد دستوری USSD

شماره‌گیری کد #۲۲۳*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۲۲۳ مربع)

با  کمک این ۴ روش، به‌سادگی سرویس آهنگ پیشواز همراه اول را لغو کنید. در ادامه هر روش را کامل و با جزئیات توضیح می‌دهیم. 

۱. لغو آهنگ پیشواز همراه اول با ارسال پیامک به شماره ۸۹۸۹

یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای لغو آهنگ پیشواز، استفاده از پیامک است. اگر شما از سرویس آهنگ پیشواز همراه اول استفاده می‌کنید و حالا می‌خواهید این آهنگ را حذف کنید، عدد «۵» به سرشماره ۸۹۸۹ بفرستید. پس از ارسال پیامک، اپراتور همراه اول به‌سرعت درخواست شما را پردازش می‌کند و بعد از چند لحظه پیامک تایید برایتان می‌فرستد؛ در این پیامک، اعلام می‌شود که سرویس آوای انتظار شما با موفقیت لغو شده است. این روش بسیار آسان است، زیرا شما نیازی به داشتن اینترنت یا نصب اپلیکیشنی خاص ندارید.

روش پیامکی برای لغو آوای انتظار به دلیل راحتی و سرعت آن، نه‌تنها در همراه اول، بلکه در بسیاری از اپراتورهای دیگر نیز استفاده می‌شود. مثلا برای لغو پیشواز ایرانسل باید عبارت ENS را به سرشماره ۷۵۷۵ ارسال کنید.

لغو آهنگ پیشواز همراه اول با ارسال پیامک به شماره ۸۹۸۹

۲. حذف آهنگ پیشواز همراه اول با تماس به شماره ۹۹۹۰

برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول، مستقیما با سامانه پاسخگویی به مشتریان این اپراتور به شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید. باید بدانید که این تماس هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد و کاملا رایگان است. برای لغو پیشواز همراه اول از این روش، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پس از برقراری تماس با ۹۹۹۰، سیستم تلفن گویا از شما می‌خواهد تا عدد «۲» را وارد کنید و به منوی سرویس‌های ویژه هدایت شوید.
  2. سپس باید گزینه دریافت سرویس‌ها را با وارد کردن عدد «۲» انتخاب کنید.
  3. حالا یک بار دیگر عدد «۲» را وارد کنید تا منوی غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز برای شما باز شود.
  4. در نهایت، آخرین عدد «۲» را وارد کنید و تمام! سرویس آهنگ پیشواز شما به‌طورکامل غیرفعال می‌شود.

همه اپراتورها یک شماره پاسخگویی به خدمات مشتریان دارند که شما می‌توانید از طریق آن، همه کارهای مربوط به سیم‌کارت خود را مدیریت کنید. برای مثال، اگر شما از مشترکین رایتل هستید و قصد لغو پیشواز رایتل را دارید؛ باید با شماره پشتیبانی مشتریان ۲۰۰ تماس بگیرید.

تماس با شماره ۹۹۹۰ یکی از بهترین راه های لغو آوای انتظار همراه اول

۳. چگونگی لغو آهنگ پیشواز همراه اول در برنامه همراه من

اگر به اینترنت دسترسی دارید، اپلیکیشن همراه من به‌عنوان پورتال جامع خدمات همراه اول، یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای لغو آهنگ پیشواز است. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا اپلیکیشن همراه من را روی گوشی خود اجرا کنید، یا وارد سایت https://my.mci.ir/auth شوید. 
  2. پس از ورود به اپلیکیشن، از نوار پایین صفحه، وارد بخش «خدمات» شوید؛ این بخش حاوی همه سرویس‌های قابل‌مدیریت از طریق این اپلیکیشن است.
  3. در صفحه جدید، به قسمت «خدمات مکالمه» بروید و گزینه «آوای انتظار» را انتخاب کنید.
  4. در این صفحه‌ امکان مدیریت کامل آهنگ پیشوازهایتان وجود دارد؛ حالا آهنگ فعلی را تغییر دهید، یا به‌طورکامل این سرویس را لغو کنید.
  5. برای لغو، روی آهنگ پیشوازتان در قسمت «آوای انتظار من» ضربه بزنید؛ در صفحه بعدی روی دکمه «غیرفعالسازی» در قسمت پایینی صفحه بزنید تا سرویس آوای انتظار شما به‌طورکامل غیرفعال شود.

استفاده از اپلیکیشن همراه من، به دلیل دسترسی آسان و سریع، روشی بسیار راحت برای لغو آهنگ پیشواز محسوب می‌شود. شما از طریق این اپلیکیشن به همه سرویس‌های سیم‌کارت همراه اول دسترسی کامل دارید؛ بنابراین حتما پس از خرید خط رند همراه اول، اپلیکیشن همراه من را روی گوشی خود نصب کنید.

استفاده از برنامه همراه من راهی ساده برای لغو آوای انتظار همراه اول

۴. استفاده از کد لغو آهنگ پیشواز همراه اول

استفاده از کد های دستوری همراه اول برای مدیریت خدمات سیم کارت، روشی بسیار سریع و بدون نیاز به اینترنت است. باید کد لغو آهنگ پیشواز همراه اول #۲۲۳*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۲۲۳ مربع) را در گوشی خود شماره‌گیری کنید. با انجام این کار، سیستم به‌طورخودکار سرویس آوای انتظار شما را غیرفعال می‌کند و نیازی به انجام مراحل پیچیده یا انتظار برای تایید اپراتور نیست.

آیا امکان فعالسازی مجدد آهنگ پیشواز پس از لغو آن وجود دارد؟

بله، امکان فعال کردن پیشواز همراه اول پس از لغو آن، همچنان وجود دارد و شما هیچ محدودیتی برای دفعه‌های لغو و فعال‌سازی ندارید. البته باید بدانید برای استفاده از آهنگ پیشواز باید هزینه آن را به مبلغ بین ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان برای یک ماه بپردازید. 

امکان فعالسازی مجدد پس از لغو آهنگ پیشواز همراه اول

سریع و بدون دردسر، آهنگ پیشواز خط رند همراه اول خود را لغو کنید.

اگر به دنبال لغو سرویس آهنگ پیشواز همراه اول هستید، راه‌های بسیار ساده‌ای پیش روی شماست؛ شما می‌توانید با ارسال یک پیامک به ۸۹۸۹، تماس رایگان با شماره ۹۹۹۰، استفاده از اپلیکیشن همراه من، یا شماره‌گیری کد دستوری USSD، به‌راحتی سرویس آوای انتظار خود را غیرفعال کنید. هرکدام از این روش‌ها فقط در چند لحظه سرویس پیشواز شما را غیرفعال می‌کنند.

حالا که با روش‌های مدیریت آوای انتظار آشنا شده‌اید؛ اگر به فکر خرید سیم‌کارت جدید، به‌خصوص شماره‌های خاص هستید، حتماً از سایت رند، خط بخرید. در این سایت مجموعه‌ای از خاص‌ترین سیم‌کارت‌ها را با قیمت‌های فوق‌العاده به شما عرضه می‌کنیم. ما با بهترین فروشندگان از سراسر ایران، همکاری می‌کنیم؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت خرید کنید. اگر به فکر خرید سیم‌کارتی رند و خاص هستید، سایت رند انتخابی عالی برای شما است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل