کد پشت خطی همراه اول + آموزش فعالسازی

کد پشت خطی همراه اول + آموزش فعالسازی

آشنایی با انواع روش‌های فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول، برای همه کسانی‌که از سیم‌کارت‌‌های این اپراتور استفاده می‌کنند، ضروری است. فرقی نمی‌کند کاربری سیم‌کارت‌تان چیست؛ چه هنگام استفاده روزمره و چه کاری، با فعال کردن این سرویس با کمک کد دستوری، در زمان مکالمه متوجه تماس‌های جدید ورودی می‌شوید. علاوه‌بر استفاده از کدهای دستوری، امکان فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه در سیم‌کارت همراه اول در بخش تنظیمات گوشی نیز وجود دارد. اگر شما هم مثل ما نگران تماس‌های پشت خطی خود هستید، در این مقاله می‌آموزیم چطور پشت خطی همراه اول را فعال کنیم!

جدول روش‌های مختلف فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول

اگر شما هم پس از خرید یک سیمکارت رند به جزئیات و کارایی سرویس‌های مختلف آن اهمیت می‌دهید؛ باید با همه روش‌های فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول آشنا شوید. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد. در جدول زیر، همه این روش‌ها را به‌صورت خلاصه نوشته‌ایم:

روش

مراحل فعال‌سازی

کد فعال سازی پشت خطی همراه اول 


 

وارد شماره‌گیر گوشی شوید؛ کد #۴۳* (ستاره ۴۳ مربع) را شماره‌گیری کنید.

وارد شماره‌گیر گوشی شوید؛ کد #۱۰* (ستاره ۱۰ مربع)‌ را شماره‌گیری کنید.

تنظیمات گوشی سامسونگ

برنامه تماس را باز کنید؛ روی سه نقطه در بالا سمت راست بزنید، Settings را انتخاب کنید. به بخش Supplementary services بروید. حال Call waiting را فعال کنید.

تنظیمات گوشی شیائومی

برنامه تماس را باز کنید. روی سه نقطه در بالا سمت راست بزنید. گزینه Settings را انتخاب کنید. به بخش Calling accounts بروید. حال Call waiting را فعال کنید.

تنظیمات گوشی آیفون

وارد تنظیمات شوید. به بخش Phone بروید و Call Waiting را فعال کنید.

این جدول شامل همه روش‌های فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول با کد دستوری و در انواع گوشی‌های اندروید و آیفون می‌شود. در ادامه، همه این روش‌ها را دقیق و جزئی توضیح می‌دهیم.

استفاده از کد دستوری برای پشت خطی همراه اول

فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه همراه اول؛ استفاده از کد دستوری ستاره ۴۳ مربع

فعال‌سازی سرویس پشت خطی، یکی از مهم‌ترین اقدامات بلافاصله پس از خرید خط همراه اول است. با این کار دیگر نگران از دست رفتن تماس‌های مهم خود نیستید. برای این سرویس، دو کد فعالسازی پشت خطی همراه اول مختلف وجود دارد. در روش اول، وارد شماره‌گیر گوشی خود شوید و کد #۴۳* (ستاره ۴۳ مربع) را شماره‌گیری کنید. پس از چند ثانیه، قابلیت پشت خطی برای سیم‌کارت همراه اول شما فعال می‌شود. برای لغو این قابلیت، باید کد دستوری #۴۳# (مربع ۴۳ مربع) را شماره‌گیری کنید.

فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول با کد دستوری ستاره ۱۰ مربع

روش دوم کمی پیچیده‌تر است. ابتدا كد فعال كردن پشت خطي همراه اول #۱۰* (ستاره ۱۰ مربع) را شماره‌گیری کنید تا منوی خدمات باز شود. سپس به‌ترتیب گزینه‌های  ۲ (خدمات اصلی)، ۴ (مکالمه)، ۲ (مدیریت مکالمه) و در آخر گزینه ۱ (انتظار مکالمه) را انتخاب کنید. در نهایت سرویس پشت خطی برای شما فعال می‌شود. این روش نیز به شما امکان می‌دهد تا هنگام مکالمه، تماس‌های ورودی دیگر را مدیریت کنید و هیچ تماسی را از دست ندهید. کد پشت خط همراه اول بدون درنظر گرفتن مدل گوشی شما قابل‌استفاده است. بااین‌حال امکان تنظیم سرویس پشت خطی ایرانسل در بخش تنظیمات گوشی در آیفون و اندروید نیز وجود دارد.

روش فعالسازی سرویس پشت خطی همراه اول با تنظیمات انواع گوشی

علاوه‌بر کدهای دستوری، امکان استفاده از تنظیمات گوشی برای فعال‌سازی سرویس پشت خطی ایرانسل نیز وجود دارد. فعال‌سازی این سرویس، خیال شما را درباره از دست ندادن تماس‌های ضروری راحت می‌کند. یکی‌دیگر از سرویس‌های عالی این اپراتور، پیغام گیر همراه اول است. با استفاده از این قابلیت، زمانی‌که به هر دلیلی در دسترس نباشید، مخاطبان‌تان برایتان پیغام صوتی می‌گذارند. مراحل ساده‌ای برای تنظیم سرویس پشت خطی همراه اول در گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و IOS وجود دارد که با دنبال کردن آن‌ها به‌راحتی این سرویس فعال می‌شود. در ادامه نحوه تنظیم این سرویس در گوشی‌های سه برند سامسونگ و شیائومی و آیفون را توضیح می‌دهیم.

آموزش فعال کردن سرویس انتظار مکالمه همراه اول در گوشی سامسونگ

برای فعال کردن سرویس انتظار مکالمه همراه اول در گوشی سامسونگ، ابتدا برنامه تماس گوشی خود را باز کنید. در بالا سمت راست صفحه، روی سه نقطه بزنید تا منوی کشویی باز شود. در این منو از بین گزینه‌های مختلف، Settings (تنظیمات) را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات تماس شوید. در صفحه تنظیمات، به بخش Supplementary services (خدمات مکمل) بروید. در این بخش، گزینه‌ای به‌نام  Call waiting (انتظار تماس) وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید تا سرویس انتظار مکالمه در گوشی شما فعال شود. این روش بسیار ساده‌ است؛ اما اگر سیم‌کارت خود را به گوشی جدیدی انتقال دهید، دیگر سرویس انتظار مکالمه فعال نیست! بنابراین پیشنهاد ما استفاده از خدمات سرویس همراه من برای مدیریت سیم کارت همراه اول و فعال‌سازی انواع سرویس‌ها با کد دستوری است.

فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول در گوشی شیائومی

برای فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول در گوشی‌های شیائومی، ابتدا برنامه تماس را باز کنید. سپس روی سه نقطه در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود. گزینه Settings (تنظیمات) را انتخاب کنید و وارد تنظیمات تماس تلفن همراه‌تان شوید. در این بخش، روی Calling accounts (حساب‌های تماس) کلیک کنید. سپس گزینه Call waiting (انتظار تماس) را بیابید و انتخاب کنید. حال اگر دو سیم‌کارت فعال دارید، باید سیم‌کارت موردنظر خود را از طریق گزینه SIM card (سیم‌کارت) انتخاب کنید. در نهایت، با روشن کردن گزینه Call waiting، این سرویس فعال می‌شود. این روش تضمین می‌کند که هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید؛ بااین‌حال برخی افراد ترجیح می‌دهد با کد دایورت همراه اول، تماس‌های خود را به‌صورت مستقیم به سیم‌کارتی دیگر منتقل کنند.

نحوه تنظیم سرویس انتظار مکالمه همراه اول در گوشی‌‌های آیفون

برای تنظیم سرویس انتظار مکالمه همراه اول در گوشی‌های آیفون، ابتدا وارد تنظیمات (Settings) گوشی خود شوید. در فهرست تنظیمات، به پایین بروید و گزینه Phone (تلفن) را پیدا و روی آن کلیک کنید. در بخش تنظیمات تلفن، گزینه‌ای به‌نام Call Waiting (انتظار مکالمه) وجود دارد. برای فعال کردن این سرویس، کافی است تیک این گزینه را بزنید تا روشن شود.

استفاده از تنظیمات گوشی اندرویدی برای تنظیم پشت خطی همراه اول

خرید انواع سیم‌کارت‌ همراه اول با شماره‌های منحصربه‌فرد در سایت رند

در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلف فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول پرداختیم. این سرویس مهم برای مدیریت تماس‌های ورودی هنگام مکالمه، از طریق کدهای دستوری و تنظیمات گوشی‌های مختلف قابل فعال‌سازی است. با استفاده از این سرویس کاربران سیم‌کارت‌های همراه اول از تماس‌های جدید خود مطلع می‌شوند و آن‌ها را مدیریت می‌کنند. برای خرید و فروش سیم کارت‌هایی با شماره‌های منحصربه‌فرد، سایت رند بهترین گزینه برای شماست! با ارائه سیم کارت‌های متنوع در همه اپراتورها، با قیمت‌های استثنایی، امکان خرید شماره‌ای براساس نیازها و بودجه شما وجود دارد. خریدی متفاوت و مطمئن را با رند تجربه کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید