کد دایورت همراه اول + کد لغو دایورت تماس و پیامک

کد دایورت همراه اول + کد لغو دایورت تماس و پیامک

تصور کنید هیچ‌گاه حتی یک تماس و پیام مهم را از دست نمی‌دهید؛ این دقیقا همان چیزی است که کدهای انتقال تماس و پیامک همراه اول برای شما فراهم می‌کنند. با استفاده از این کدها، در مواقعی که قادر به پاسخگویی نیستید، همه تماس‌ها و پیام‌هایتان را به شماره دیگری منتقل کنید. همچنین پس از فعال‌سازی سرویس دايورت همراه اول درصورت قطع شدن آنتن گوشی، همه پیام‌ها و تماس‌هایتان به شماره مقصد منتقل می‌شوند. در این مقاله همه کدهای فعال‌سازی و لغو سرویس دایورت تماس و پیام همراه اول را به شما می‌گوییم؛ با مطالعه این مقاله دیگر نگران از دست دادن تماس‌های مهم‌تان نیستید!

کدهای دایورت تماس و پیامک به خطی دیگر در همراه اول

انتقال تماس‌ها و پیامک‌ها به شماره‌ای دیگر در همراه اول اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر سیم کارت شما آنتن نداشته باشد، یا به هر دلیلی قادر به پاسخگویی تماس‌هایتان نباشید؛ سرویس انتقال مکالمه خیال‌تان را درباره دریافت همه تماس‌ها و پیام‌های مهم آسوده می‌سازد. 

همچنین بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها یک سیم رند به‌عنوان شماره کاری می‌خرند؛ اگر شما هم در این دسته هستید، در روزهای غیرکاری با استفاده از كد دايورت كردن همراه اول، همه تماس‌ها و پیام‌هایتان را به شماره‌ای دیگر بفرستید. کدهای دستوری زیر برای انتقال پیام و تماس در اپراتور همراه اول استفاده می‌شوند: 

نوع انتقال

توضیحات

روش دایورت تماس همراه اول

شماره‌گیری کد دستوری #۲۴۲۲*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۲۴۲۲ مربع)، سپس وارد کردن عدد ۱، سپس شماره‌گیری کد کد دستوری #شماره مقصد*۲۱* (ستاره ۲۱ ستاره شماره مقصد مربع)

کد لغو دایورت تماس همراه اول

شماره‌گیری کد #۲۴۲۲*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۲۴۲۲ مربع) و سپس وارد کردن عدد ۲

کد دایورت اس ام اس همراه اول

شماره‌گیری کد دستوری #شماره مقصد*۲۱* (ستاره ۲۱ ستاره شماره مقصد مربع)

کد لغو دایورت پیامک همراه اول

کد دستوری #۲۱# (مربع ۲۱ مربع)

با استفاده از کدهای جدول بالا، به‌راحتی همه پیام‌ها و تماس‌های خود را به خطی دیگر دایورت کنید. همچنین هر زمان به این سرویس نیاز نداشتید، با استفاده از کدهای مخصوص، آن‌ را لغو کنید. در ادامه روش‌های جدول بالا را دقیق و جزئی توضیح می‌دهیم. 

کد دایورت یک شماره خاص در همراه اول

انتقال مکالمه به سیم کارتی دیگر با استفاده از کد دایورت همراه اول

برای انتقال مکالمه به سیم کارتی دیگر، ابتدا باید کد دايورت همراه اول #۲۴۲۲*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۲۴۲۲ مربع) را شماره‌گیری و سپس عدد ۱ را ارسال کنید. پس از این مرحله پیامکی نشان‌دهنده فعال شدن سرویس انتقال مکالمه برایتان ارسال می‌شود.

پس از دریافت پیامک، باید شماره‌ مقصد (شماره‌ای که می‌خواهید تماس‌هایتان به آن منتقل شوند) را مشخص کنید. برای این کار کد دستوری #شماره مقصد*۲۱* (ستاره ۲۱ ستاره شماره مقصد مربع) را بگیرید. اگر قصد خرید سیم کارت دارید، اپراتور همراه اول امکانات و مزایای بسیاری مانند انتقال مکالمه در اختیار مشترکین قرار می‌دهد؛ باتوجه‌به این موضوع می‌توانید قیمت خط همراه اول را در سایت رند بررسی و گزینه‌ای متناسب با بودجه مالی خود پیدا کنید. فعال‌سازی سرویس انتقال مکالمه به‌ویژه برای افرادی که نیاز به مدیریت مکالمه‌های خود دارند، بسیار کارآمد است.

کد فعال سازی دایورت همراه اول

كد غير فعال كردن دايورت همراه اول برای خروج از حالت انتقال مکالمه

برای غیرفعال کردن سرویس انتقال مکالمه، باید از کد لغو دایورت همراه اول #۲۴۲۲*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۲۴۲۲ مربع) استفاده کنید. با شماره‌گیری این کد، سیستم از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید سرویس انتقال مکالمه را غیرفعال کنید یا نه. در این مرحله، باید گزینه ۲ را بفرستید. پس از ارسال این شماره، پیامکی مبنی‌بر تایید غیرفعال‌سازی سرویس انتقال مکالمه دریافت خواهید کرد. به‌دلیل کیفیت بالای خدمات و پوشش گسترده اپراتور همراه اول، بسیاری از افراد به خرید سیم کارت همراه اول 0912 و سایر پیش شماره‌های رند علاقه دارند؛ سایت رند، مجموعه‌ای وسیع از خاص‌ترین شماره‌های همراه اول را در اختیار شما می‌گذارد. 

کد خارج شدن از دایورت همراه اول

انتقال پیامک به سیم کارتی دیگر با کد دایورت اس ام اس همراه اول

انتقال اس ام اس‌ها به سیم کارتی دیگر با استفاده از کد دستوری دایورت پیامک همراه اول، یکی دیگر از خدمات مفید این اپراتور است. برای استفاده از این سرویس، کد دستوری #شماره مقصد*۲۱* (ستاره ۲۱ ستاره شماره مقصد مربع) را شماره‌گیری کنید. پس از وارد کردن این کد و شماره مقصد، همه پیامک‌های دریافتی به سیم کارت موردنظر منتقل خواهند شد. 

این قابلیت به‌ویژه برای افرادی که نیاز به مدیریت پیامک‌های خود در چند شماره دارند، بسیار کارآمد است. کدهای دستوری مختلف اپراتور همراه اول، قابلیت‌های فراوانی در اختیار شما کاربران برای مدیریت تماس‌ها و پیامک‌هایتان قرار می‌دهند؛ از کد مخصوص شارژ اضطراری گرفته تا کد های دایورت همراه اول، همگی به تجربه بهتر از برقراری ارتباط کمک می‌کنند. برای آشنایی با روش‌های شارژ سیم کارت‌های این اپراتور، مقاله «روش شارژ همراه اول» را در مجله رند مطالعه کنید. 

کد دستوری دایورت پیامک همراه اول

کد لغو دایورت پیامک همراه اول؛ دریافت همه پیام‌ها در خط اصلی شما

برای لغو دایورت پیامک در اپراتور همراه اول و دریافت همه پیام‌ها در خط اصلی خود، کافی است کد دستوری #۲۱# (مربع ۲۱ مربع) را شماره‌گیری کنید. با استفاده از این کد، پیامک‌ها از این پس به خط اصلی شما ارسال می‌شوند و بدون هیچ مشکلی همه پیام‌ها را در سیم کارت اصلی خود دریافت می‌کنید. 

با کدهای دایورت تماس و پیامک همراه اول، همیشه در دسترس باشید

استفاده از کدهای انتقال تماس و پیامک همراه اول یک راهکار مؤثر برای مدیریت ارتباطات شخصی و کاری است. در این مقاله نحوه استفاده از کدهای دستوری مختلف برای دایورت و لغو دایورت تماس‌ها و پیامک‌ها را شناختید. اگر به دنبال خرید سیم کارت‌های خاص و منحصربه‌فرد هستید، سایت رند بهترین گزینه برای شماست. سایت رند، مجموعه‌ای گسترده و متنوع از آگهی‌های سیم کارت‌های رند و خاص همراه اول را برای خرید در اختیار شما می‌گذارد و تجربه‌ای متفاوت از خرید سیم کارت را برای شما فراهم می‌کند. همین حالا سیم کارت موردعلاقه خود را با یک کلیک تهیه کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید