اینترنت ساعتی همراه اول + بررسی روش‌های فعالسازی و استعلام

اینترنت ساعتی همراه اول + بررسی روش‌های فعالسازی و استعلام

اگر فقط برای چند ساعت به اینترنت نیاز دارید و نمی‌خواهید بسته‌ای با حجم بالا و گران‌قیمت بخرید؛ بسته‌های دیتا ساعتی همراه اول در طرح مدار فیروزه‌ای مناسب شماست. این طرح شامل بسته‌های اینترنت و مکالمه کوتاه‌مدت و مقرون‌به‌صرفه‌ می‌شود، که قیمت آن‌ها براساس ساعت و موقعیت مکانی شما متفاوت است. در واقع این بسته‌ها، قیمت و حجم مشخصی ندارند و براساس الگوی مصرف و موقعیت هر کاربر، متفاوت هستند. در این مقاله، به شما همه روش‌های فعالسازی بسته‌های ساعتی دیتا همراه اول را معرفی می‌کنیم، از کدهای دستوری تا اپلیکیشن‌ها و سامانه‌ آنلاین. اگر می‌خواهید از این بسته‌های مقرون‌به‌صرفه استفاده کنید؛ ادامه مطلب را حتماً بخوانید!

آشنایی با روش‌های فعالسازی اینترنت ساعتی همراه اول در یک نگاه

پس از خرید سیمکارت همراه اول و فعالسازی آن، یکی از سه روش ساده و سریع زیر را برای تهیه بسته اینترنت ساعتی انتخاب کنید:

روش فعالسازی بسته اینترنت ساعتی همراه اول

توضیحات

کد دستوری 

شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۱* (ستاره ۱۲۱ مربع) و مشاهده و انتخاب بسته‌های اینترنت ساعتی 

اپلیکیشن همراه من

وارد اپلیکیشن همراه من شوید و از بخش خرید بسته‌ اینترنت، بسته‌های ساعتی را انتخاب کنید.

سامانه مدار فیروزه‌ای

به سایت مدار فیروزه‌ای به آدرس https://dts.mci.ir/ بروید یا اپلیکیشن آن را نصب کنید. در این سامانه بسته‌های کوتاه‌مدت را می‌خرید و حجم باقی‌مانده را نیز مشاهده کنید.

هر یک از این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا به‌راحتی و براساس شرایط زمانی و مکانی خود، بسته اینترنت ساعتی همراه اول را فعال کنید. در ادامه مطلب، این روش‌ها را به‌طور کامل توضیح می‌دهیم.

معرفی آسان ترین روش های خرید اینترنت ساعتی همراه اول

کد اینترنت ساعتی همراه اول برای فعالسازی بسته دیتا کوتاه‌مدت

برای مشاهده و فعالسازی بسته‌های اینترنت ساعتی همراه اول، بهترین و سریع‌ترین راهکار، استفاده از کد های دستوری همراه اول است. برای استفاده از این بسته‌های دیتا کوتاه‌مدت، کد دستوری #۱۲۱* (ستاره ۱۲۱ مربع) را شماره‌گیری کنید. در نظر داشته باشید که قیمت این بسته‌های کوتاه‌مدت، براساس روز و مکان جغرافیایی شما متفاوت است. بنابراین شما با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۱* (ستاره ۱۲۱ مربع) بسته‌های پیشنهادی خاص خود را می‌بینید. مدت‌زمان استفاده این بسته‌ها، کوتاه است و شما با پرداخت مبلغی کمتر، نیاز خود به اینترنت در آن بازه زمانی را برطرف می‌کنید. 

استفاده از کد اینترنت ساعتی همراه اول برای خرید بسته کوتاه مدت دیتا

فعالسازی اینترنت ساعتی همراه اول در سامانه همراه من

فعالسازی اینترنت ساعتی همراه اول از طریق برنامه همراه من، بسیار ساده‌ است؛ کافیست وارد اپلیکیشن شوید و از منوی خرید بسته‌های اینترنتی، بخش بسته‌های ساعتی را انتخاب کنید. این بسته‌ها براساس ساعت و مکان جغرافیایی شما تنظیم شده‌اند؛ یعنی قیمت و حجم بسته‌ها، ثابت و دائمی نیست و براساس موقعیت مکانی و زمانی هر فرد متفاوت است.

ازآن‌جایی‌که برای استفاده از برنامه همراه من، باید به اینترنت دسترسی داشته باشید؛ اگر بسته دیتا فعال ندارید، بهترین راه‌حل استفاده از کد دستوری اینترنت همراه اول ساعتی است. با این کدها، بدون نیاز به اینترنت، بسته دیتا موردنظرتان را فعال می‌کنید. 

فعالسازی اینترنت ساعتی همراه اول در سامانه مدار فیروزه‌ای

یکی دیگر از روش‌های فعالسازی و اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت ساعتی سیم کارت همراه اول، استفاده از سایت یا اپلیکیشن موبایل مدار فیروزه‌ای است. سامانه مدار فیروزه‌ای همراه اول، مخصوص مدیریت بسته‌های اینترنت و مکالمه کوتاه‌مدت طراحی شده‌‌ است.

برای فعالسازی بسته‌های کوتاه‌مدت دیتا، وارد سایت مدار فیروزه‌ای به آدرس https://dts.mci.ir/ شوید یا اپلیکیشن موبایل آن را دانلود کنید. در این سامانه، علاوه‌بر امکان خرید مستقیم بسته‌های کوتاه‌مدت اینترنت، میزان حجم باقی‌مانده بسته‌هایتان را نیز می‌بینید. 

استفاده از سامانه مدار فیروزه‌ای برای خرید اینترنت ساعتی همراه اول

روش استعلام حجم باقی‌مانده اینترنت ساعتی همراه اول

باید بدانید که امکان رزرو بسته‌های اینترنت ساعتی همراه اول وجود ندارد و اگر بسته دیتای شما تمام شود، مصرف‌تان با تعرفه آزاد محاسبه می‌شود. بنابراین باید از میزان حجم باقی‌مانده مطلع باشید. پس از خرید بسته دیتا ساعتی برای استعلام اینترنت همراه اول باقی‌مانده، از روش‌های سریع و ساده زیر استفاده کنید:

  • شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱۲۱* (ستاره ۱۲۱ ستاره ۳ مربع): این کد سریع‌ترین روش برای مشاهده حجم باقی‌مانده بسته‌های اینترنت و مکالمه ساعتی است.
  • شماره‌گیری کد دستوری  #۱۰*۱۰۰* (ستاره 100ستاره 10 مربع): این کد به‌صورت اختصاصی برای مشاهده حجم باقی‌مانده اینترنت ساعتی طراحی شده است.  
  • استفاده از اپلیکیشن همراه من یا سامانه مدار فیروزه‌ای: در این برنامه‌ها حجم باقی‌مانده بسته‌های اینترنتی ساعتی قابل‌مشاهده هستند.

با این روش‌ها به‌راحتی از حجم باقی‌مانده بسته اینترنت ساعتی خود مطلع می‌شوید و برای تمدید یا خرید بسته جدید، بهترین تصمیم را براساس وضعیت فعلی مصرف خود می‌گیرید. قبل از خرید بسته باید با قوانين این بسته‌ها آشنا باشید. 

نکته‌هایی مهم که باید قبل از خرید اینترنت ساعتی همراه اول بدانید.

قبل از خرید بسته‌های اینترنت ساعتی همراه اول، باید با شرایط خرید و استفاده از آن‌ها آگاه باشید؛ در ادامه   نکته‌هایی کلیدی را برایتان توضیح می‌دهم که پیش از خرید این بسته‌ها حتماً باید بدانید:

  1. همه کاربران همراه اول، چه مشترکین دائمی و چه اعتباری، به‌جز دارندگان سیم‌کارت انارستان، می‌توانند از این بسته‌ها استفاده کنند.
  2.  اگر مشترک دائمی هستید، هزینه بسته بلافاصله پس از فعالسازی به صورتحساب شما اضافه می‌شود؛ درحالی‌که برای مشترکین اعتباری، هزینه از موجودی شارژ کم می‌شود. همچنین ۹% مالیات به قیمت بسته‌ها اضافه می‌شود.
  3. در هر روز می‌توانید به تعداد دلخواه بسته ساعتی فعال کنید؛ اما توجه داشته باشید که هم‌زمان نمی‌توانید دو بسته اینترنت مدار فیروزه‌ای را فعال کنید. به‌عبارت‌دیگر، برای هر بار خرید، باید بسته قبلی تمام شده باشد.
  4. این بسته‌ها برای استفاده سریع و کوتاه‌مدت طراحی شده‌اند و امکان رزرو یا نگه‌داشتن بسته بعدی وجود ندارد.
  5. به دلیل زمان محدود اعتبار اینترنت ساعتی، این بسته‌ها نسبت به دیگر بسته‌های فعال شما اولویت مصرف دارند؛ این یعنی اگر بسته اینترنت فعال دیگری دارید، بسته‌های مدار فیروزه‌ای قبل از آن مصرف می‌شوند.
  6. شما می‌توانید بسته اینترنت و بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای را هم‌زمان فعال کنید؛ اما توجه داشته باشید که دو بسته اینترنت یا دو بسته مکالمه به‌صورت هم‌زمان قابل‌فعالسازی نیستند.
  7.  این بسته‌ها قابلیت رزرو ندارند، پس از اتمام بسته (از نظر زمان یا حجم)، مصرف شما با تعرفه عادی محاسبه می‌شود. 
  8. برای استفاده از این بسته‌ها، تنظیمات اینترنت همراه اول در تلفن‌همراهتان باید فعال باشد.

باتوجه‌به این نکته‌ها، از بسته‌های اینترنت ساعتی همراه اول به بهترین شکل استفاده می‌کنید؛ مهم‌ترین موضوع، توجه به زمان و حجم بسته آن است تا پس از اتمام بسته، مصرف‌تان با تعرفه عادی حساب نشود.

وجود نداشتن امکان رزرو بسته اینترنت ساعتی همراه اول

خرید سیم کارت همراه اول از رند؛ اولین قدم برای استفاده از اینترنت ساعتی

در این مقاله به بررسی کامل بسته‌های ساعتی همراه اول و روش‌های فعالسازی آن‌ها پرداختیم. از طریق کدهای دستوری، اپلیکیشن همراه من و سامانه مدار فیروزه‌ای، بسته‌های اینترنت کوتاه‌مدت را فعال کنید و با‌توجه‌به شرایط زمانی و مکانی خود، از بسته‌های اینترنت با بهترین قیمت بهره‌مند شوید.

برای خرید سیم کارت همراه اول و استفاده از خدمات بی‌نظیر این اپراتور، سایت رند بهترین انتخاب پیش روی شماست. ما در سایت رند با بهترین فروشندگان سیم کارت در سراسر ایران همکاری می‌کنیم تا شما شماره موردنظر خود را با قیمتی مناسب و با اطمینان کامل بخرید. فرقی نمی‌کند به دنبال سیم کارت دائمی یا اعتباری باشید، در رند به‌راحتی شماره مدنظرتان را پیدا می‌کنید. سایت رند، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید سیم‌کارت برایتان رقم می‌زند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل