روش‌های پیدا کردن شماره تلفن ایرانسل؛ معرفی ۳ روش ساده و سریع

روش‌های پیدا کردن شماره تلفن ایرانسل؛ معرفی ۳ روش ساده و سریع

گاهی نیاز دارید شماره سیم‌ کارت ایرانسل را به‌سرعت و بدون برقراری تماس با خطی دیگر، پیدا کنید. برای افرادی که با هدف صفر ماندن خط، تمایلی به برقراری تماس ندارند؛ استفاده از کدهای دستوری شناسایی شماره ایرانسلی، راهی بسیار کارآمد است. همچنین اگر سیم کارتی پیدا کرده‌اید و می‌خواهید بدون برقراری تماس، شماره آن را بدانید، باید از کدهای مخصوص این کار استفاده کنید. علاوه‌بر کدهای دستوری، امکان مشاهده شماره تلفن در بخش تنظیمات گوشی آیفون و سامسونگ نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید با این روش‌های کاربردی برای یافتن شماره ایرانسل آشنا شوید، ادامه این مطلب جذاب را با دقت بخوانید.

معرفی و مقایسه روش‌های پیدا کردن شماره تلفن ایرانسل در یک نگاه 

برای یافتن شماره ایرانسل، دو راه کلی وجود دارد: استفاده از کد استعلام شماره سیم کارت ایرانسل و تنظیمات گوشی. آشنایی با این روش‌ها به کاربرانی که به‌تازگی اقدام به خرید خط کرده‌اند ولی نمی‌خواهند هیچ تماسی از آن برقرار کنند، در یافتن شماره کمک می‌کنند.

نحوه پیدا کردن شماره ایرانسلتوضیحات

استفاده از کد دستوری

وارد کردن کد دستوری #۹۱*(ستاره ۹۱ مربع)

استفاده از تنظیمات گوشی آیفون

ورود به بخش تنظیمات؛ انتخاب گزینه Phone و مشاهده شماره در بخش My Number

استفاده از تنظیمات گوشی‌های اندرویدی

ورود به بخش تنظیمات؛ انتخاب گزینه About Device و سپس مشاهده شماره در بخش My Phone Number

برای یافتن شماره ایرانسل فعال روی گوشی، استفاده از تنظیمات و کدهای دستوری به شما کمک می‌کنند. در ادامه این روش‌ها را کامل و جزئی توضیح می‌دهیم.

استفاده از کد دستوری مخصوص برای فهمیدن شماره ایرانسل

استفاده از کد دستوری؛ آسان‌ترین روش پیدا کردن شماره ایرانسل 

برای فهمیدن شماره سیم کارت ایرانسل فعال روی گوشی، کافی است کد دستوری #۹۱* (ستاره ۹۱ مربع) را وارد کنید و کلید تماس را بزنید. به این ترتیب، شماره فعال روی گوشی شما نمایش داده می‌شود. این روش به‌خصوص برای افرادی که شماره خود را فراموش می‌کنند یا به‌تازگی سیم‌کارت جدید خریده‌اند، بسیار کاربردی است. علاوه‌بر این، با شماره‌گیری کد دستوری #۷۳۳* (ستاره ۷۳۳ مربع) هر سیم‌کارتی که به‌عنوان پیش‌فرض تماس در گوشی شما تنظیم شده باشد، را مشاهده می‌کنید.

البته یکی از راه‌حل‌های عالی برای فراموش نکردن شماره سیم کارت، خرید یک شماره رند ایرانسل یا همراه اول از سایت خرید و فروش رند با قیمت مناسب است. این کدهای دستوری، بدون نیاز به تماس با پشتیبانی و یا وارد کردن تنظیمات پیچیده، شماره سیم کارت ایرانسل فعال روی گوشی را به شما نشان می‌دهند. علاوه‌بر کد نشان دهنده شماره سیم کارت ایرانسل، امکان مشاهده شماره در تنظیمات گوشی آیفون و سامسونگ نیز وجود دارد.

استفاده از کد دستوری آسان ترین راه پیدا کردن شماره ایرانسل

مشاهده شماره سیم کارت ایرانسل در بخش تنظیمات گوشی آیفون

روش یافتن شماره سیم کارت ایرانسل در گوشی آیفون با استفاده از تنظیمات داخلی دستگاه، بسیار ساده و سریع است. ابتدا باید به بخش تنظیمات گوشی (Setting) بروید. سپس از میان گزینه‌های موجود، گزینه‌ Phone را انتخاب کنید. 

در این قسمت، شماره شما در مقابل گزینه‌ My Number نمایش داده می‌شود. استفاده از تنظیمات داخلی گوشی آیفون، به شما کاربران کمک می‌کند تا بدون نیاز به وارد کردن کد دستوری ایرانسل، به‌سرعت شماره خود را پیدا کنید. با استفاده از این تنظیمات، دیگر نیازی به حفظ کردن کدهای دستوری مختلف نیست و شما به‌راحتی به شماره سیم کارت دسترسی دارید. 

استفاده از تنظیمات آیفون برای پیدا کردن شماره سیم کارت ایرانسل

استفاده از تنظیمات گوشی‌های اندرویدی؛ راه ساده شناسایی شماره ایرانسل 

روش فهمیدن شماره سیم کارت ایرانسل در گوشی‌های اندرویدی نیز ساده و سریع است. برای این کار ابتدا به بخش تنظیمات (Setting) گوشی خود بروید. سپس از میان گزینه‌های موجود، گزینه‌ About Device یا SIM Cards and Mobile Networks را انتخاب کنید. 

در این قسمت، اطلاعات مربوط به سیم‌کارت‌ها و شبکه‌های موبایل نمایش داده می‌شود. در بخش My Phone Number، شماره موبایل شما (هر دو سیم کارت) نمایش داده می‌شود. اگر کد فهمیدن شماره ایرانسل را فراموش کرده‌اید یا نحوه ورود به ایرانسل من برای مشاهده شماره سیم‌کارت‌تان را نمی‌دانید، این روش بسیار کارآمد است. 

نحوه پیدا کردن شماره ایرانسل در تنظیمات گوشی اندروید

با خرید خط ایرانسلی رند، دیگر شماره تلفن‌تان را فراموش نمی‌کنید!

در این مقاله، روش‌های ساده و کاربردی برای یافتن شماره ایرانسل فعال روی گوشی را مرور کردیم. از کدهای دستوری گرفته تا استفاده از تنظیمات گوشی‌های آیفون و اندرویدی، هر یک از این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا به‌راحتی شماره سیم کارت خود را بدون برقراری تماس پیدا کنید. اگر مدام شماره خود را فراموش می‌کنید، وقت آن رسیده که یک خط رند بخرید. 

با خرید سیم کارتی رند، دیگر نگران فراموش کردن شماره خود نباشید. سایت خرید و فروش رند، منبعی عالی از شماره‌های خاص و منحصربه‌فرد با قیمت‌های باورنکردنی است. با تنوع بی‌نظیر و قیمت‌های فوق‌العاده، شما به‌راحتی خط دلخواهتان را پیدا می‌کنید. 

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل