کد فعال سازی پشت خطی ایرانسل چیست؟

کد فعال سازی پشت خطی ایرانسل چیست؟

با فعال‌سازی سرویس پشت خطی ایرانسل، دیگر هیچ نگرانی درباره از دست دادن تماس‌هایتان ندارید! سرویس انتظار مکالمه ایرانسل، به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام مکالمه، متوجه سایر تماس‌های ورودی شوید و آن‌ها را مدیریت کنید. برای فعال‌سازی این سرویس دو راه پیش روی شماست: استفاده از کد پشت خط ایرانسل و تنظیمات گوشی (اندروید و آیفون). در این مقاله این دو روش را کامل بررسی می‌کنیم؛ درنهایت شما با شناخت این راهکارها هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید!

جدول روش‌های فعال‌سازی سرویس پشت خطی ایرانسل

برای آشنایی سریع شما با روش‌های مختلف فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه ایرانسل، در جدول زیر همه راهکارها را به‌صورت خلاصه برایتان آورده‌ایم:

روش

نحوه فعال‌سازی

کد دستوری

وارد کردن کد #۴۳* (ستاره ۴۳ مربع)

تنظیمات گوشی اندروید

رفتن به بخش تماس‌ها، انتخاب گزینه تنظیمات، انتخاب گزینه More Settings یا Supplementary Services و فعال‌سازی Call Waiting

تنظیمات گوشی آیفون

رفتن به بخش تنظیمات و روشن کردن گزینه Call Waiting

در ادامه مقاله، این روش‌ها را به‌صورت کامل و دقیق با جزئیات توضیح می‌دهیم.

فعال‌سازی سرویس پشت خطی ایرانسل با کد مخصوص

برای فعال کردن سرویس پشت خطی ایرانسل، باید در گوشی خود در بخش شماره‌گیری، ‌کد دستوری #۴۳* (ستاره ۴۳ مربع) را وارد کنید. پس از وارد کردن این کد، درخواست شما توسط اپراتور ایرانسل بررسی می‌شود و درصورت موفقیت‌آمیز بودن، پیامی با مضمون «سرویس انتظار مکالمه فعال شد» (Call waiting service was enabled) دریافت خواهید کرد. این پیام نشان می‌دهد که سرویس انتظار مکالمه برای خط شما فعال شده است و از این پس می‌توانید تماس‌های ورودی را در زمان مکالمه مشاهده و مدیریت کنید. 

اگر گوشی شما دو سیم‌کارته است، باید این فرآیند را با استفاده از کد پشت خطی ایرانسل برای هر دو سیم‌کارت به‌صورت جداگانه انجام دهید. اگر قصد خرید سیم‌کارت برای گوشی خود را دارید، با بررسی قیمت خط ایرانسل در سایت خرید و فروش رند، می‌توانید گزینه‌ای مناسب انتخاب کنید.

فعال سازی پشت خطی ایرانسل در گوشی آیفون

غیرفعال‌سازی سرویس پشت خطی ایرانسل با کد دستوری

برای غیرفعال‌سازی سرویس پشت خطی ایرانسل، باید از کد دستوری مشابه #۴۳* (ستاره ۴۳ مربع ) استفاده کنید. اگر سرویس پشت خطی ایرانسل برای سیم‌کارت شما فعال باشد، پس از انجام این کار اپراتور ایرانسل درخواست شما را بررسی می‌کند و با نمایش پیامی مبنی‌بر «سرویس انتظار مکالمه غیرفعال شد» سرویس پشت خطی سیم‌کارت شما قطع می‌شود. مانند روش فعال‌سازی، برای قطع سرویس انتظار مکالمه نیز باید برای هر سیم کارت، این فرایند را انجام داد.

بسیاری از افراد از روش دایورت تماس روی یک خط دیگر استفاده می‌کنند تا دیگر نگران از دست رفتن تماس‌ها هنگام مکالمه نشوند؛ درحال‌حاضر قیمت خط ایرانسل با شماره‌های منحصربه‌فرد در سایت رند بسیار مقرون‌به‌صرفه است، ازاین‌‌رو شما می‌توانید به‌راحتی از مزایای داشتن دو خط بهره‌مند شوید!

فعال‌سازی سرویس پشت خطی ایرانسل با استفاده از تنظیمات گوشی اندروید

علاوه‌بر استفاده از کد کد ایرانسل، برای فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه، می‌توانید در گوشی‌های اندرویدی از طریق تنظیمات تلفن همراه این کار را انجام دهید. ابتدا به بخش مخاطبان (Contacts) یا تلفن (Phone) در گوشی خود بروید. در بالای صفحه سمت راست، روی سه نقطه ضربه بزنید تا منوی کشویی باز شود. از منوی بازشده، گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

در بخش تنظیمات، براساس مدل گوشی شما، گزینه‌ای به نام More Settings یا  Supplementary Services را پیدا کنید. پس از ورود به این قسمت، گزینه انتظار مکالمه (Call Waiting) را می‌بینید. با روشن کردن این گزینه، سرویس پشت خطی در گوشی شما فعال می‌شود. این روش بسیار ساده است و اگر کد فعال سازی پشت خطی ایرانسل گوشی سامسونگ و شیائومی (یا هر گوشی دیگری با سیستم عامل اندروید) را به‌یاد نداشتید، از تنظیمات گوشی برای فعالسازی این سرویس استفاده کنید.

روش فعال سازی پشت خطی ایرانسل گوشی سامسونگ

فعال‌سازی سرویس پشت خطی ایرانسل با استفاده از تنظیمات گوشی آیفون

برای فعال کردن سرویس پشت خطی ایرانسل در گوشی‌های آیفون ابتدا به بخش تنظیمات (Settings) در گوشی خود وارد شوید. در منوی تنظیمات، گزینه Phone را پیدا کنید. در صفحه مربوط به تنظیمات تلفن، گزینه‌ای به نام انتظار مکالمه (Call Waiting) وجود دارد. با انتخاب این گزینه، تماس‌های پشت خطی سیم‌کارت شما فعال می‌شوند. اگر به‌تازگی گوشی خریده‌اید، فعالسازی سرویس انتظار مکالمه و نصب ایرانسل من برای اولین بار دو اقدام ضروری هستند.

هزینه سرویس انتظار مکالمه ایرانسل چقدر است؟

برخلاف بسیاری از سرویس‌ها مانند دایورت کردن خط ایرانسل، سرویس پشت خطی ایرانسل کاملاً رایگان است؛ شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی از خدمات انتظار مکالمه ایرانسل استفاده و تماس‌های ورودی خود را هنگام مکالمه مدیریت کنید. این مزیت به شما امکان استفاده از سرویس پشت‌خطی بدون نگرانی درباره هزینه‌های اضافی را می‌دهد.

استفاده رایگان از سرویس پشت خطی ایرانسل

فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه؛ ضروری‌ترین اقدام پس از خرید سیم‌کارت از رند!

سرویس پشت خطی ایرانسل یکی از کاربردی‌ترین خدمات این اپراتور است که به شما در مدیریت تماس‌های ورودی هنگام مکالمه کمک می‌کند. برای فعال‌سازی این سرویس، می‌توانید از کد دستوری #۴۳* (ستاره ۴۳ مربع) استفاده یا از طریق تنظیمات گوشی‌ها (اندروید و آیفون) اقدام کنید. این سرویس به‌راحتی و بدون هیچ هزینه اضافی برای همه مشترکین ایرانسل در دسترس است.

اگر به‌دنبال خرید سیم‌کارت رند هستید، بازار اینترنتی خرید و فروش سیم‌کارت رند بهترین گزینه برای شماست. با وجود مجموعه‌ای از آگهی‌های شماره‌های خاص و به‌یادماندنی، شما می‌توانید شماره‌ای متناسب با نیاز و سلیقه خود پیدا کنید. شماره رند به‌راحتی به‌خاطر سپرده می‌شود؛ بنابراین فرصت را از دست ندهید و از این طریق کسب‌وکار یا روابط شخصی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید