استفاده سریع و آسان از سرویس شارژ اضطراری ایرانسل + کدهای دستوری

استفاده سریع و آسان از سرویس شارژ اضطراری ایرانسل + کدهای دستوری

اگر شارژ سیم کارت اعتباری شما به پایان رسیده است و به هر دلیلی امکان تهیه شارژ مجدد را ندارید، کد شارژ اضطراری ایرانسل،  #۸۱۵* (ستاره ۸۱۵ مربع)، به شما کمک خواهد کرد؛ با این کار بدون پرداخت آنی هزینه، می‌توانید شارژ ایرانسل را در مواقع ضروری استفاده کنید؛ اما برای استفاده از این سرویس باید شروط خاصی را رعایت کرده باشید. در واقع سرویس شارژ اضطراری اپراتور ایرانسل برای آن دسته از مشترکان اعتباری‌ای فعال خواهد بود که حداقل ۳ ماه در شبکه ایرانسل، فعال بوده باشند؛ همچنین باید در این مدت، ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان شارژ خریداری کرده باشند.

در این مقاله به بررسی همه روش‌های گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل خواهیم پرداخت. ازاین‌رو اگر مشمول شرایط ذکر شده هستید، برای بهره‌مندی از سرویس شارژ اضطراری شبکه ایرانسل، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

روش‌های استفاده از سرویس شارژ اضطراری در یک نگاه

ایرانسل روش‌های متنوعی را برای گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل به مشترکین اعتباری خود ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی ترفندهای دریافت شارژ اضطراری ایرانسل در قالب یک جدول می‌پردازیم:

روشنحوه انجام
کد دستوری۸۱۵#* (ستاره ۸۱۵ مربع)
پیامکارسال رقم ریالی شارژ موردنظر به سرشماره ۸۱۵
اینترنتیمراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من

توجه داشته باشید که هنگام اولین شارژ عادی شما، علاوه‌بر مبلغ شارژ اضطراری، به‌ازای هر ۵۰۰ تومان شارژ اضطراری، ۵۰ تومان هزینه کارمزد (۱۰ درصد مبلغ) از حساب شما کسر خواهد شد. سایر اپراتورها نیز برای دریافت شارژ اضطراری اقداماتی انجام داده‌اند. به‌عنوان مثال می‌توانید از کد شارژ اضطراری همراه اول برای سیم کارت‌های اعتباری این اپراتور نیز استفاده کنید.

گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل با کد دستوری ستاره ۸۱۵ مربع

راحت‌ترین روش دریافت شارژ اضطراری ایرانسل، استفاده از کد دستوری #۸۱۵* (ستاره ۸۱۵ مربع) است. پس از شماره گیری این کد، از منوی اصلی گزینه «شارژ اضطراری» را انتخاب کنید تا سیم کارت رند یا عادی اعتباری ایرانسل شما شارژ شود. لازم به ذکر است، استفاده از کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان است و فقط هزینه مبلغ شارژ اضطراری به‌همراه کارمزد آن، از اعتبار بعدی شما به‌طورخودکار کسر خواهد شد.

ستاره ۸۱۵ مربع؛ کد شارژ اضطراری ایرانسل

دریافت شارژ اضطراری ایرانسل با ارسال پیامک به ۸۱۵

یکی دیگر از دردسترس‌ترین راهکارها برای گرفتن شارژ اضطراری اپراتور ایرانسل، ارسال مبلغ شارژ موردنظر (به ریال) به سرشماره رایگان ۸۱۵ است. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید ۱۰۰۰ تومان شارژ اضطراری دریافت کنید، باید عدد ۱۰۰۰۰ را به سرشماره ۸۱۵ بفرستید. توجه داشته باشید، نباید هیچگونه حرف یا عدد اضافی دیگری در کنار مبلغ شارژ بنویسید. همچنین مبلغ شارژ اضطراری از این طریق تا سقف ۱۰۰ هزار ریال است.

از آنجایی که برای استفاده از این سرویس باید حداقل سه ماه از فعال بودن سیم کارت در شبکه ایرانسل گذشته باشد؛ شما نمی‌توانید بلافاصله پس از خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه 0936 صفر اعتباری، از امکانات این سرویس بهره‌مند شوید. ازاین‌رو در این شرایط باید به خرید شارژ عادی اقدام کنید تا سه ماه از فعال بودن شما در شبکه بگذرد.

ارسال مبلغ به سرشماره ۸۱۵؛ یکی از روش‌های دریافت شارژ اضطراری ایرانسل

بهره‌مندی از سرویس شارژ اضطراری با اپلیکیشن ایرانسل من

علاوه‌بر دو روش ذکر شده، شما می‌توانید از طریق مراجعه به بخش «خدمات» در اپلیکیشن ایرانسل من نیز، نسبت به دریافت شارژ اضطراری اقدام کنید. پس از ورود به بخش خدمات باید گزینه «خدمات اضطراری» را انتخاب کنید تا امکان گرفتن شارژ اضطراری به‌صورت اینترنتی برای شما فراهم شود. همچنین اگر برای خرید سیم کارت جدید ایرانسل، فرصت کافی برای مراجعه به فروشگاه‌های حضوری را ندارید، با بهره‌مندی از خدمات بازار اینترنتی خرید و فروش سیم‌کارت می‌توانید برای خرید اینترنتی سیم کارت ایرانسل اقدام کنید.

مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من؛ روش اینترنتی شارژ اضطراری

بهره‌مندی دائمی از شارژ اضطراری؛ از طریق سرویس شارژ خودکار ایرانسل

ایرانسل سرویس شارژ خودکار اضطراری را نیز برای مشترکین اعتباری واجد شرایط، فراهم کرده است. با فعال‌سازی سرویس خودکار شارژ اضطراری ایرانسل، در هر بار که اعتبار سیم کارت به ۱۰۰۰ تومان می‌رسد، به‌طوراتوماتیک، مبلغ شارژ اضطراری به حساب مشترک موردنظر واریز خواهد شد. مبلغ شارژ خودکار اضطراری (به‌همراه ۱۰ درصد کارمزد) با اولین شارژ مستقیم مشترک، از حساب او کسر خواهد شد.

از طرفی کد شارژ ایرانسل برای شارژ خودکار اضطراری، همان کد دستوری #۸۱۵* (ستاره ۸۱۵ مربع) است. پس از شماره‌گیری این کد باید در منوی اصلی گزینه «شارژ خودکار اضطراری» را انتخاب کنید؛ سپس امکان انتخاب یکی از بسته‌های داخل منو (۱۰ هزار، ۲۰ هزار، ۵۰ هزار ریال و ۱۰۰ هزار ریال) برای فعال‌سازی شارژ خودکار اضطراری وجود دارد. فعالسازی و بهره‌مندی این سرویس از بخش «خدمات شارژ اضطراری» اپلیکیشن ایرانسل من نیز امکان‌پذیر است.

سرویس اینترنت اضطراری؛ خدمتی دیگر از اپراتور ایرانسل

اگر حجم اینترنت سیم کارت اعتباری شما به پایان رسیده است و به هر دلیلی نیاز فوری به اینترنت دارید، ایرانسل امکان دریافت بسته اینترنت اضطراری یک روزه (۵۰، ۱۵۰ و ۲۵۰ مگابایت) را نیز بدون نیاز به پرداخت آنی، برای مشترکین خود فراهم کرده است. شرط استفاده از این سرویس نیز مانند شروط سرویس شارژ اضطراری ایرانسل است.

برای استفاده از سرویس اینترنت اضطراری ایرانسل باید کد دستوری #۸۱۵* (ستاره ۸۱۵ مربع) را شماره گیری و از منوی اصلی گزینه «اینترنت اضطراری» را انتخاب کنید. همچنین امکان بهره‌مندی از این سرویس از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز وجود دارد. از طرفی شما می‌توانید برای جلوگیری از اتمام یکباره شارژ یا اینترنت همراه خود، با استفاده از کد موجودی شارژ ایرانسل و کد استعلام اینترنت ایرانسل، از وضعیت موجودی خود اطلاع داشته باشید.

شارژ اضطراری ایرانسل؛ یاری‌کننده مشترکین اعتباری در مواقع ضروری

سرویس شارژ اضطراری اپراتور ایرانسل به شما کمک می‌کند در مواقع ضروری از شارژ فوری سیم کارت بهره‌مند شوید. ازاین‌رو در این مقاله ۳ روش سریع و آسان (کد دستوری، ارسال پیامک و اپلیکیشن ایرانسل من) را برای گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل معرفی کردیم. سریع‌ترین روش دریافت شارژ اضطراری در ایرانسل، شماره‌گیری کد #۸۱۵* (ستاره ۸۱۵ مربع) است. توجه داشته باشید، این سرویس فقط برای مشترکین اعتباری که حداقل سه ماه در شبکه ایرانسل فعال بوده‌اند و در این مدت هر ماه حداقل ۱۰ هزار تومان شارژ خریداری‌کرده‌اند، فعال خواهد شد. ازاین‌رو با خرید خط‌های کارکرده اعتباری ایرانسل می‌توانید از این سرویس بهره‌مند شوید. برای استعلام قیمت انواع سیم کارت کارکرده اعتباری ایرانسل می‌توانید به منوی اصلی همین صفحه مراجعه کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید