لیست پیش شماره های ایرانسل + پیش شماره های ایرانسل شهرها

لیست پیش شماره های ایرانسل + پیش شماره های ایرانسل شهرها

شماره های ایرانسل کدام‌اند؟ این سوالی است که معمولا افراد هنگام خرید سیم کارت این اپراتور، با آن مواجه می‌شوند. ایرانسل ۱۳ پیش شماره برای مشترکین اعتباری و دائمی کل کشور عرضه کرده است. برخی از پیش شماره‌های محبوب ایرانسل شامل ۰۹۳۵، ۰۹۳۶ و ۰۹۳۸ می‌شوند. شما می‌توانید براساس نیاز و خواسته خود، سیم کارت جدیدتان را با یکی از این پیش شماره‌ها تهیه کنید. در این مقاله همه پیش شماره های ایرانسل را معرفی خواهیم کرد. ازاین‌رو اگر قصد خرید سیم کارت جدید ایرانسل را دارید، مطالعه این مقاله برایتان مفید خواهد بود.

لیست کلیه پیش شماره های ایرانسل

ایرانسل به‌طورکلی ۱۴ پیش شماره دارد که این تعداد از تعداد پیش شماره های همراه اول کمتر است. در جدول زیر کلیه پیش‌شماره‌های اپراتور ایرانسل را جمع‌آوری کرده‌ایم:

پیش شماره ایرانسلنوع پیش‌شماره
۰۹۰۰دائمی - کل کشور
۰۹۰۱دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۰۲دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۰۳دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۰۴دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۰۵دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۳۰دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۳۳دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۳۵دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۳۶دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۳۷دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۳۸دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۳۹دائمی و اعتباری - کل کشور
۰۹۴۱ (در برخی رِنج شماره‌ها)سیم کارت مودم (TD-LTE)

لازم به ذکر است، همه پیش‌شماره‌های اعتباری ایرانسل امکان تبدیل به سیم کارت دائمی (با همان پیش‌شماره قبلی) این اپراتور را خواهند داشت. برای این منظور افراد باید مابه‌التفاوت قیمت سیمکارت اعتباری و دائمی خود را پرداخت کنند. ازاین‌رو نمی‌توان با مشاهده پیش شماره، از دائمی یا اعتباری بودن آن شماره اطلاع پیدا کرد. البته پیش شماره جدید ایرانسل،۰۹۰۰، فقط مختص مشترکین دائمی است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

آیا ایرانسل پیش‌شماره مخصوص استان‌ها دارد؟

خیر، ایرانسل برخلاف اپراتور همراه اول، پیش شماره استانی ندارد. در واقع امکان استفاده از کلیه پیش‌شماره‌های ایرانسل به‌صورت سراسری برای همه استان‌ها و شهر‌های ایران وجود دارد. به همین علت نمی‌توانید با استفاده از پیش شماره ایرانسل، شهر یا استانی که از آنجا با شما تماس گرفته شده است را تشخیص دهید.

برای مثال در پاسخ به سوال «۰۹۳۶ برای کجاست» فقط می‌توان در پاسخ، نام اپراتور ایرانسل را آورد؛ اما به‌عنوان نمونه اگر می‌پرسید که «0914 مال کجاست» در پاسخ می‌توان گفت، این پیش شماره متعلق به اپراتور همراه اول و برای استان‌های شمال غربی کشور مانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل است.

بررسی پیش شماره های ایرانسل استانها

پیش شماره ۰۹۳۵؛ قدیمی‌ترین پیش شماره ایرانسل

اولین سری سیم‌کارت‌های ایرانسل با پیش‌شماره ۰۹۳۵ به مشترکین این اپراتور عرضه شد. ازاین‌رو ۰۹۳۵ به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پیش شماره های ایرانسل در کشور شناخته می‌شود. به همین علت امکان دارد قیمت سیم کارت دائمی ایرانسل 0935، کمی از سایر پیش‌شماره های ایرانسل بیشتر باشد. پس از ۰۹۳۵، سایر پیش‌شماره‌های ۰۹۳X در بازار عرضه شدند.

خط ۰۹۳۵؛ قدیمی‌ترین پیش شماره ایرانسل

آیا پیش شماره ۰۹۰۴ سیم کارت ویژه کودکان است؟

در ابتدا از پیش شماره ۰۹۰۴ سیم کارت ایرانسل، به‌عنوان سیمکارت کودک استفاده می‌شده است؛ اما درحال‌حاضر (سال ۱۴۰۳) این سیم کارت به‌طورمعمولی و به‌صورت اعتباری یا دائمی استفاده می‌شود. ازاین‌رو پیش شماره ۰۹۰۴ تفاوتی با سایر پیش‌شماره‌ها و سیم‌کارت‌های عادی ایرانسل ندارد.

پیش شماره ۰۹۰۰؛ جدیدترین سیم کارت دائمی ایرانسل

اپراتور ایرانسل از آبان ماه سال ۱۴۰۰، سیم کارت رند دائمی خود با پیش شماره ۰۹۰۰ را با شعار «تو فوق‌العاده‌ای» و «۰۹۰۰؛ خط نسل متمایز» معرفی کرد. این محصول جدید ایرانسل، به‌عنوان نخستین پیش شماره رُند در شبکه ارتباطات و مخابرات کشور شناخته می‌شود. همچنین امکان خریداری این پیش شماره با کد خط و ترکیب اعداد دلخواه، برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است. این سیم کارت در بسته‌های تک ستاره تا ۶ ستاره در فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا اپلیکیشن «ایرانسل من» عرضه می‌شوند.

خط ۰۹۰۰؛ جدیدترین سیم کارت دائمی ایرانسل

پیش شماره ۰۹۴۱؛ سیم کارت td-lte

سرویس اینترنت ثابت ایرانسل (td-lte) را می‌توان با سیم کارت و پیش شماره ۰۹۴۱ خریداری کرد. تفاوت اصلی این پیش‌شماره با سایر پیش‌شماره‌های ایرانسل این است که امکان ارسال و دریافت پیامک و تماس، با سیم کارت td-lte وجود ندارد. با این شماره و سیم کارت فقط می‌توان به سرویس اینترنت ثابت اپراتور ایرانسل متصل شد. تفاوت دیگر ۰۹۴۱ با سایر پیش‌شماره‌های ایرانسل این است که فقط رنج خاصی از شماره‌های مربوط به این پیش‌شماره در اختیار اپراتور ایرانسل قرار دارد؛ رنج‌های دیگر ۰۹۴۱ به اپراتور خاصی واگذار نشده‌اند (آزاد هستند) یا به‌صورت محدود به اپراتور دیگری تعلق گرفته‌اند.

اگر شماره سیم‌کارت اینترنت ثابت ایرانسل را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از کد دستوری #۸*۸*۵۵۵* (ستاره ۵۵۵ ستاره ۸ ستاره ۸ مربع) استفاده کنید. همچنین برای  فهمیدن شماره سیم کارت ایرانسل فعال روی گوشی، امکان شماره گیری کد نشان دهنده شماره سیم کارت ایرانسل، #۹۱* (ستاره ۹۱ مربع)، وجود دارد.

خرید سیم کارت ایرانسل با پیش‌شماره‌های متنوع از وب‌سایت رُند

در این مقاله بررسی کردیم که چه شماره هایی ایرانسل هستند. همچنین عنوان کردیم که ایرانسل پیش شماره استانی ندارد و همه پیش شماره‌های این اپراتور برای سراسر کشور در نظر گرفته شده‌اند. قدیمی‌ترین پیش شماره ایرانسل، ۰۹۳۵ است که محبوبیت بسیاری بین مشترکین این اپراتور دارد. همچنین پیش شماره ۰۹۰۰ به‌عنوان جدیدترین و رندترین شماره ایرانسل شناخته می‌شود.

اگر برای خرید سیم کارت ایرانسل اعتباری و دائمی به‌دنبال فضایی مطمئن و آسان هستید، وب‌سایت rond به‌عنوان معتبرترین بازار اینترنتی خرید و فروش سیم کارت، امکان خرید امن و مستقیم از فروشندگان سیم کارت را فراهم کرده است. شما برای هر شماره رند یا معمولی ایرانسل در سایت رند، امکان انتخاب شماره موردنظر از بین صدها شماره متنوع با قیمت‌های مختلف را خواهید داشت. برای مشاهده لیست پیش‌شماره‌های ایرانسل و خرید سیم کارت این اپراتور، می‌توانید همین حالا از منو اصلی و باکس جست‌وجوی این صفحه استفاده کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید