طرز گرفتن پرینت مکالمات و پیامک همراه اول + مدارک لازم

طرز گرفتن پرینت مکالمات و پیامک همراه اول + مدارک لازم

بعضی از افراد به دلایل شخصی یا قانونی قصد دریافت پرینت مکالمات و پیامک‌های خط خود یا سیم‌کارت فرد دیگری را دارند. با گرفتن حکم قضایی می‌توانید دسترسی کاملی به مکالمات و پیامک‌های ورودی همراه اول داشته باشید. همچنین امکان دسترسی به پیام‌های خروجی همراه اول، توسط اپلیکیشن وجود دارد. در این مقاله به بررسی کامل طرز گرفتن پرینت مکالمات و پیامک همراه اول با حکم قضایی و بدون حکم پرداخته‌ایم. 

حکم قضایی؛ تنها روش دسترسی کامل به پرینت مکالمات همراه اول

با مراجعه به دادسرا، تشکیل پرونده و طرح شکایت، حکم قضایی برای دسترسی کامل به پرینت خط همراه اول خود یا فردی دیگر را دریافت می‌کنید. با دریافت حکم قضایی می‌توانید پرینت پیامک‌های ۳ماه گذشته و پرینت مکالمات ۶ماه گذشته را دریافت کنید. همچنین درصورتی‌که نیاز به پرینت ریز مکالمات همراه اول در بازه زمانی قبل‌تری دارید، با دریافت حکم قاضی، این امکان فراهم می‌شود.

با دریافت حکم قضایی امکان دسترسی کامل به لیست پیامک‌ها و تماس‌های ورودی و خروجی وجود دارد. 

چنانچه به دلایل مختلف تا زمان دریافت پرینت تماس‌های خروجی قصد استفاده از سیم‌کارت فعلی را ندارید، برای اطلاع از محدوده قیمت سیم کارت همراه اول و خرید خط جدید به قسمت مربوطه در سایت رند مراجعه کنید.

حکم قضایی؛ راهکاری برای دسترسی کامل به پرینت مکالمات

نصب اپلیکیشن؛ راه دریافت پرینت مکالمات همراه اول بدون حکم قاضی

دریافت پرینت تماس ها و پیامک‌های همراه اول بدون حکم قاضی، از طریق اپلیکیشن‌‌ همراه من امکان‌پذیر است؛ اما دراین‌صورت دسترسی شما فقط محدود به پیامک‌ها و تماس‌های خروجی خواهد بود. در ادامه اطلاعاتی که بدون حکم قاضی امکان دسترسی به آن‌ها وجود دارد را برای شما آورده‌ایم.

  • دسترسی به شماره تماس‌های خروجی

  • مدت زمان تماس‌ها

  • تاریخ و ساعت تماس‌ و پیامک‌های خروجی

  • شماره‌های پیامک‌های خروجی

برای دسترسی به پیامک‌های همراه اول که بیش از ۳ماه از ارسال آن‌ها گذشته، باید حکم قاضی را دریافت کنید. اگر بعد از خرید سیم کارت همراه اول 0912 کارکرده، مالک قدیمی خط قصد دریافت پرینت مکالمات را داشته باشد، حضور شما به‌عنوان مالک جدید در دادگاه ضروری است. در ادامه به بررسی مراحل قدم به قدم دریافت پرینت مکالمات از طریق اپلیکیشن همراه من پرداخته‌ایم.

راهنمای دریافت پرینت تماس خروجی همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من

برای گرفتن پرینت سیمکارت همراه اول در ابتدا باید به دفترهای مخابرات تلفن ثابت، بخش همراه اول، مراجعه و رمز دوم‌ را درخواست کنید. سپس با مراجعه به اپلیکیشن همراه من، در بخش ریز مکالمات گزینه گزارش کامل را انتخاب کنید. با انتخاب بازه زمانی درخواستی در بخش ریز مکالمات، اطلاعات تماس‌ها و پیامک‌های خروجی به ایمیل شما ارسال می‌شود.

همچنین اگر دوستان یا خانواده‌ شما سیم‌کارت ایرانسل دارند، امکان دریافت ریز مکالمات ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، فراهم است.

اپلیکیشن همراه من؛ راهکاری موثر برای دریافت پرینت مکالمات

مدارک لازم برای دریافت پرینت پیامک‌ و مکالمه همراه اول

برای دریافت دسترسی کامل به پرینت پیامک و مکالمات همراه اول، پس از ثبت درخواست در  دفاتر اپراتورها به مرجع قضایی مراجعه کنید. در نهایت برای گرفتن پرینت همراه اول با حکم قاضی، باید مدارک زیر را ارائه دهید.

  • حضور مالک خط یا وکیل قانونی او 

  • کامل کردن و امضا فرم درخواست

  • ارائه اصل کارت ملی

  • ارائه اصل وکالتنامه (در صورت مراجعه وکیل)

اگر مالک قبلی سیم‌کارت برای پرینت مکالمات اقدام کند، حضور مالک جدید برای دریافت حکم قاضی ضروری است. اگر قصد خرید یا فروش سیم‌کارت کارکرده همراه اول را دارید برای اطلاع از نحوه  قیمت گذاری سیم کارت ۰۹۱۳ یا پیش شماره‌های دیگر خط همراه اول، به قسمت مربوطه در سایت رند مراجعه کنید

مدارک لازم برای پرینت مکالمات همراه اول؛ امضا فرم درخواست و ارائه کارت ملی

نکات مهم برای گرفتن پرینت خط مکالمات همراه اول

در ادامه سایر نکات مهم گرفتن پرینت همراه اول را برای شما آورده‌ایم.

  • پرینت ریزمکالمات و پیامک‌های ورودی (شماره تماس‌ گیرنده) فقط با دریافت حکم از قاضی امکان‌پذیر است.

  • برای دریافت ریزمکالمات و پیامک‌های افراد دیگر نیاز به حکم قضایی دارید. 

  • امکان پرینت خط همراه اول کارکرده، فقط از بازه زمانی امکان‌پذیر است که مالکیت سیم‌کارت به شما منتقل شده باشد.

  • در صورت واگذار کردن خط‌، امکان دسترسی به پرینت شماره همراه اول و مکالمات، فقط تا زمانی وجود دارد که مالک سیم‌کارت شما بوده‌اید.

پس از دریافت پرینت مکالمات با حکم قاضی، پیامک اطلاع‌رسانی به مالک خط ارسال می‌شود. همچنین علاوه‌بر امکان دریافت پرینت تماس‌های تلفن همراه، ریز مکالمات تلفن ثابت غیر حضوریرا نیز می‌توان از طریق مراجعه به سایت مخابرات دریافت کرد

نکات مهم برای گرفتن پرینت خط مکالمات همراه اول

دریافت حکم دادگاه؛ راهکاری برای دریافت مکالمات و پیامک‌های ورودی 

برای دسترسی کامل به مکالمات و پیامک‌های ورودی همراه اول باید حکم قضایی داشته باشید. برای دریافت حکم قضایی باید مدارکی مانند اصل کارت ملی را به دادگاه ارائه دهید. همچنین امکان دسترسی محدود به اطلاعات تماس‌ها و پیامک‌های خروجی بدون حکم قاضی، از طریق اپلیکیشن همراه من وجود دارد. چنانچه تجربه‌ای در زمینه دریافت پرینت ریز مکالمات همراه اول داشته‌اید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید