حذف پیام از گوشی مخاطب: زمان مناسب + 5 برنامه برتر

حذف پیام از گوشی مخاطب: زمان مناسب + 5 برنامه برتر

زمان کلیدی حذف پیامک از گوشی مخاطب، قبل از خواندن پیام توسط اوست اما «چگونه پیام فرستاده شده را حذف کنیم؟» با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند ansa امکان حذف پیام در گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و آیفون وجود دارد. همچنین ۴ برنامه کاربردی دیگر برای حذف پیامک ارسال شده وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند. در این مقاله به معرفی و بررسی کامل ۵ برنامه برتر برای پاک کردن پیامک ارسالی و ویژگی‌های هرکدام پرداخته‌ایم.

زمان طلایی حذف پیامک ارسال شده؛ لحظات اولیه ارسال پیام

زمان طلایی برای حذف پیامک از گوشی مخاطب، قبل از خواندن پیام توسط اوست؛ ازآن‌جایی که امکان فهمیدن اینکه طرف مقابل کی پیام شما را دیده برای افراد عادی وجود ندارد، درنتیجه نمی‌توان گفت بهترین زمان برای حذف اس ام اس از گوشی طرف مقابل چه موقع است. به‌علاوه، اگر پیامک خود را در لحظات اولیه پس از ارسال پاک کنید امکان مشاهده آن توسط شخص مقابل کمتر می‌شود. 

اگر هنگام خرید سیم کارت ایرانسل یا همراه اول برای شما سوال شده که «آیا نوع سیم‌کارت انتخابی در پاک کردن اس ام اس از مخابرات تاثير دارد؟» پاسخ ما منفی است؛ چراکه نوع سیم‌کارت هیچ تاثیری در پاک نشدن پیامک ارسالی ندارد. همچنین فقط با دانلود نرم افزار حذف اس ام اس از گوشی طرف به‌راحتی می‎‌توانید پیامک ارسال شده را حذف کنید. در ادامه به معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن‌های حذف پیامک برای فرد مقابل می‌پردازیم.

۱. اپلیکیشن ansa؛ بهترین برنامه حذف پیامک ارسال شده اندروید و آیفون

چگونه اس ام اس را پاک کنیم؟ برنامه Ansa یکی از بهترین برنامه‌های اندروید و آیفون برای حذف پیام از گوشی مخاطب است. همچنین با دانلود این برنامه برای پاک کردن اس ام اس ارسالی شما نیازی به وجود اپلیکیشن در گوشی طرف مقابل نیست. برای حذف پیامک ارسال شده از گوشی مخاطب با برنامه ansa قبل از ارسال متن، مدت زمانی که طرف مقابل پس از باز کردن پیام شما متن را می‌خواند، مشخص می‌کنید. به‌عنوان مثال اگر با خط رند همراه اول یا ایرانسل گوشی آیفون یا اندروید خود زمان پیام را ۱۵ ثانیه تعیین کنید، پیام ارسالی شما ۱۵ ثانیه بعد از نمایش در گوشی شخص مقابل، خودبه‌خود پاک می‌شود.

بهترین برنامه حذف اس ام اس بعد از خواندن، اپلیکیشن ansa است؛ چراکه حتی اگر قبل از ارسال پیام قابلیت تعیین زمان را فعال نکردید، با این برنامه می‌توان پیام را بعد از ارسال به مخاطب برای همیشه از گوشی او پاک کنید. این قابلیت منحصربه‌فرد برنامه ansa، آن را به بهترین اپلیکیشن برای حذف پیام در گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و آیفون تبدیل می‌کند.

اپلیکیشن Ansa؛ بهترین برنامه حذف اس ام اس ارسال شده

۲. برنامه textra؛ اپلیکیشنی برای پاک کردن پیام‌ در گوشی‌های اندوریدی

برای دانلود نرم افزار حذف اس ام اس از گوشی طرف مقابل، اپلیکیشن textra کاربردی‌ترین برنامه پاک کردن اس ام اس ارسال شده در گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید است. پس از دانلود برنامه‌ textra باید آن را روی برنامه پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی تنظیم کنید تا همه پیام‌های شما به‌طور خودکار به این برنامه منتقل شود. در واقع برنامه textra یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌ها برای مدیریت پیامک در گوشی‌های اندرویدی با خطوط ایرانسل، همراه اول یا خط رند رایتل است که قابلیت همسان‌سازی تنظیمات آن با پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی فراهم است.

برنامه textra؛ اپلیکیشنی کاربردی برای حذف پیامک ارسال شده به گوشی خاموش

۳. اپلیکیشن privates؛ برنامه کاربردی برای حذف پیام ارسالی گوشی آیفون

اپلیکیشن privates یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌ها برای پاک کردن اس ام اس از مخابرات در آیفون است؛ این برنامه حذف پیامک امکان پاک شدن متن ارسالی را قبل از خواندن طرف مقابل فراهم می‌کند. برای حذف اس ام اس از گوشی طرف مقابل با اپلیکیشن privates ابتدا باید این برنامه را روی پیام‌رسال پیش‌فرض گوشی IOS فعال کنید. به‌علاوه، یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این برنامه جلوگیری از ذخیره پیام‌ها و گرفتن اسکرین‌شات در گوشی طرف مقابل است. همچنین برای حذف اس ام اس اشتباهی و حذف پیام دو طرفه با این برنامه، باید اپلیکیشن privates در تلفن همراه هر دو شخص فعال باشد.

اپلیکیشن Privates؛ برنامه کاربردی برای حذف پیامک ارسال شده در گوشی آیفون

 

 

۴. برنامه imessage امکان پاک کردن پیام ارسالی را فراهم کرده است

امکان حذف پیام ارسال شده از برنامه IMessage وجود دارد. همچنین حتی اگر مخاطب شما پیام را خوانده باشد نیز امکان پاک کردن پیامک در برنامه آی مسیج فراهم است. نکته قابل توجه در این  برنامه پیام‌رسان این بوده که مخاطب پیامی مبنی بر‌اینکه شما متن ارسالی خود را پاک کرده‌اید برای او نمایش داده می‌شود.

در برنامه آی مسیج چگونه پیام در حال ارسال را حذف کنیم؟ در لحظه ارسال پیام با این برنامه انگشت خود را روی متن نگه داشته و روی گزینه more در پنجره باز شده کلیک کنید تا فرآیند ارسال پیام را متوقف کنید.

۵. حذف پیام از پیام‌رسان‌های پرکاربرد تلگرام و واتس‌آپ

برای حذف پیام از پیام‌رسان‌های پرکاربردی مانند تلگرام و واتس‌آپ نیازی به برنامه حذف پیامک ارسال شده ندارید؛ چراکه در برنامه تلگرام و در نسخه‌های جدید واتس‌آپ امکان ویرایش پیام ارسال شده وجود دارد. همچنین در نسخه‌های مختلف این دو برنامه امکان پاک کردن پیام ارسال شده وجود دارد. همچنین تلگرام قابلیت پاک کردن پیام‌های دوطرفه را برای افراد فراهم می‌کند؛ با این قابلیت شما یا طرف مقابل می‌توانید همه پیام‌های ردوبدل شده را به‌طور کامل پاک کنید.

برنامه تلگرام؛ قابلیت حذف پیام دو طرفه

با نصب برنامه‌های کاربردی پیام ارسالی را از گوشی مخاطب پاک کنید

بهترین زمان برای پاک کردن اس ام اس یا پیام ارسالی، هنگامی بوده که هنوز مخاطب پیام شما را نخوانده است؛ ازطرفی امکان فهمیدن اینکه طرف مقابل چه موقع پیام شما را دیده، وجود ندارد. درنتیجه برای بالارفتن احتمال اینکه شخص مقابل پیام شما را نخوانده، پیامک ارسالی را در دقیقه‌های اولیه ارسال پاک کنید. چگونه اس ام اس را پاک کنیم؟ اپلیکیشن‌هایی مانند برنامه Ansa، Textra و Privates برای پاک کردن پیامک ارسالی در گوشی طرف مقابل وجود دارد. همچنین اگر تجربه استفاده از این برنامه‌ها را برای پاک کردن پیامک ارسالی دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید