دریافت کد پستی از طریق پیامک و شماره تلفن ثابت

دریافت کد پستی از طریق پیامک و شماره تلفن ثابت

کد پستی دقیق برای تحویل صحیح بسته‌ها، ارسال نامه‌ها و تعیین محل سکونت در خدمات اینترنتی، بانکی و خرید سیم‌کارت بسیار ضروری است. اطلاعات نادرست منجربه تاخیر و مشکل در ارائه خدمات می‌شود. دو راه ساده برای دریافت کد پستی منزل از طریق ارسال پیامک به سرشماره 7087 و تماس با شماره 09653 وجود دارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید به‌راحتی و سریع کد پستی خود را از طریق پیامک و شماره تلفن ثابت دریافت کنید. با این دو روش کاربردی بدون نیاز به مراجعه حضوری یا استفاده از اینترنت، کد پستی خود را دریافت خواهید کرد.

دریافت کد پستی از طریق پیامک؛ ارسال شماره تلفن ثابت به سرشماره 7087

برای دریافت کد پستی منزل یا محل کار از طریق پیامک، کافی است شماره تلفن ثابت محل موردنظر خود را به سامانه 7087 ارسال کنید. پس از ارسال پیامک، کد پستی ده رقمی مربوطه برای شما ارسال خواهد شد. هزینه این سرویس 200 تومان است و از اعتبار سیم کارت شما کسر یا روی قبض شما محاسبه می‌شود. دریافت کدپستی با این روش بسیار ساده و سریع است و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به مراجعه حضوری، کد پستی دقیق محل سکونت یا کار خود را دریافت کنید. 

دریافت کد پستی دقیق از طریق پیامک با هزینه 200 تومان

دریافت کد پستی از طریق شماره تلفن ثابت 09653

برای دریافت کد پستی از طریق تماس با شماره تلفن ثابت می‌توانید با شماره 09653 تماس بگیرید و با ارائه شماره تلفن ثابت محل موردنظر، کد پستی مربوطه را دریافت کنید. این روش به شما امکان می‌دهد به‌راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان، کد پستی موردنظر خود را پیدا کنید. 

این روش به دلیل سادگی و بدون نیاز به دسترسی اینترنت انجام می‌شود. در بدترین حالت اگر به شماره تلفن ثابت مکان مدنظر دسترسی ندارید. با 118 تماس بگیرید و نسبت به پيدا كردن شماره تلفن ثابت با آدرس اقدام کنید. این روش قبل‌تر برای همه منازل و ساختمان‌های مسکونی امکان‌پذیر بود. ولی در حال حاضر فقط مراکز عمومی و دولتی را شامل می‌شود.

دریافت سریع و آسان کد پستی با تماس به 09653 و ارائه شماره تلفن ثابت

سایر روش‌های دریافت کد پستی؛ پرتال شرکت پست و قبض‌های خدماتی

برای دریافت کد پستی علاوه‌بر تماس با شماره تلفن ثابت و ارسال پیامک، می‌توانید از روش‌های دیگری نیز استفاده کنید. این روش‌ها شامل مراجعه به سایت شرکت ملی پست دریافت کد پستی منزل از روی نقشه و مشاهده قبوض خدماتی می‌شود. البته در چند سال اخیر و با حدف قبض‌های خدماتی و جایگزین شدن روش‌های نو مانند پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق 2020، در بسیاری از خانه ‌ها، قبض وجود ندارد. در ادامه به بررسی بیشتر هرکدام خواهیم پرداخت:

دریافت کد پستی از طریق سایت شرکت ملی پست

برای دریافت کد پستی از طریق سایت شرکت ملی پست، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ورود به سایت: به وب‌سایت شرکت ملی پست به آدرس gnaf.post.ir مراجعه کنید.
  • انتخاب گزینه جست‌وجوی کد پستی: روی گزینه جست‌وجوی کدپستی کلیک کنید.
  • وارد کردن اطلاعات: اطلاعات مربوط به آدرس مانند استان، شهر، معبر و پلاک را وارد کنید.
  • پیمایش نقشه: در صورت دسترسی نداشتن به آدرس دقیق، می‌توانید از نقشه آنلاین استفاده کنید.
  • دریافت کد پستی: کد پستی محل موردنظر پس از پرداخت هزینه کمی به شما نمایش داده خواهد شد.

کدپستی 10رقمی به تفکیک دقیق مکان‌های جغرافیایی و تسهیل خدمات پستی کمک می‌کند. همچنین از روی شماره کد پستی می‌توان به مختصات دقیق یک مکان پی‌برد و حدود قیمت خط تلفن ثابت آن منطقه را در سایت‌های معتبر چک کرد.

دریافت کدپستی از طریق gnaf، پرتال شرکت پست

سند یا قولنامه؛ راه‌حل دائمی برای پیدا کردن کد پستی

در ایران، به منظور اطمینان از ثبت صحیح کدپستی در اسناد و قولنامه‌های جدید، فرآیندی دقیق و رسمی تعریف شده است. هر ملکی که ثبت می‌شود باید حتما کد پستی صحیح داشته باشد تا در مراحل قانونی و اداری مشکلی پیش نیاید. به همین دلیل، کدپستی در سندهای جدید الزامی است و برای همه املاک و مستغلات ثبت‌شده در سامانه ثبت اسناد، کدپستی معتبر و صحیح صادر می‌شود. با این شرایط به‌راحتی می‌توان از روی سند یا قولنامه ثبت‌ سیستم شده کدپستی را متوجه شد.

با‌استفاده‌از خدمات تلفن همراه، آسان‌تر از همیشه کدپستی خود را پیدا کنید!

در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلف دریافت کد پستی پرداختیم. تاکید اصلی ما بر دریافت کد پستی از طریق پیامک به سرشماره 7087 و تماس با شماره تلفن ثابت 09653 بود. البته درصورتی‌که مدت‌ها است از تلفن ثابت منزل یا محل کار خود استفاده نکرد‌ه‌اید و شبکه شما قطع شده است می‌توانید از روش پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق 2000 اقدام کنید تا تلفن شما برای تماس با شماره 09653 وصل شود. 

این دو روش سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شما امکان می‌دهند کد پستی منزل یا محل کار خود را دریافت کنید. همچنین، مهم است بدانید که دریافت کد پستی از طریق تلفن گویا و کد ملی امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین نمی‌توانید از این دو روش برای پیدا کردن کدپستی استفاده کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید