کد خرید بسته اینترنت رایتل + معرفی بهترین بسته ها

کد خرید بسته اینترنت رایتل + معرفی بهترین بسته ها

با خرید بسته‌های رایتل از به‌صرفه‌ترین تعرفه‌های اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند خواهید شد. به‌طورکلی برای خرید بسته اینترنت رایتل باید از کد دستوری #۲۰۰* (ستاره ۲۰۰ مربع) یا اپلیکیشن رایتل من استفاده کرد. بااین‌وجود به‌دلیل ماهیت برخی از بسته‌های رایتل باید از روش‌های دیگری برای خرید آن‌ها استفاده کنید. به همین علت در این مقاله به بررسی کد خرید بسته اینترنت رایتل و سایر روش‌های خرید این بسته‌ها خواهیم پرداخت. کافی است چند دقیقه از وقت خود را برای مطالعه این مطلب بگذارید تا بهترین بسته اینترنت رایتل متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

معرفی کد بسته های اینترنت رایتل 

اپراتور رایتل بسته‌های متنوع اینترنتی را برای مشترکین خود عرضه کرده است که با استفاده از کد دستوری رایتل و سایر روش‌های زیر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد:

نوع بسته اینترنتیروش خرید
بسته‌های عادی

کد دستوری #۲۰۰* (ستاره ۲۰۰ مربع)

اپلیکیشن رایتل من

وب‌سایت رایتل

بسته آبی
بسته دست دوز

کد دستوری #۲۲۲* (ستاره ۲۲۲ مربع)

اپلیکیشن رایتل من

وب‌سایت رایتل

بسته رومینگ

کد دستوری #۲۲۸* (ستاره ۲۲۸ مربع)

اپلیکیشن رایتل من

وب‌سایت رایتل

در ادامه به بررسی نحوه خرید بسته اینترنت رایتل برای هر یک از بسته‌های ذکر شده خواهیم پرداخت.

خرید بسته‌های عادی اینترنتی رایتل با کد دستوری

کد خرید بسته اینترنت رایتل برای بهره‌برداری از اینترنت معمولی این اپراتور، #۲۰۰* (ستاره ۲۰۰ مربع) است. این بسته‌ها برای همه مشترکین دائمی و اعتباری رایتل قابلیت فعال‌سازی دارند. در این بخش بسته‌های عادی اینترنتی رایتل شامل موارد زیر را معرفی کرده‌ایم:

  • روزانه
  • ماهانه
  • دو و سه ماهه
  • شش ماهه
  • سالانه
  • پر فروش
  • ساعات خاص

شما با خرید خط رایتل در هر رنج قیمتی به‌طورکامل به این بسته‌ها دسترسی خواهید داشت.

ستاره ۲۰۰ مربع؛ کد بسته های اینترنت رایتل

ستاره ۲۰۰ مربع؛ کد خرید اینترنت رایتل برای بسته آبی

اپراتور رایتل برای صرفه‌جویی در هزینه مشترکین خود، بسته‌های اینترنتی آبی را عرضه کرده است. امکان خرید خرید بسته آبی ترکیبی اینترنت، پیامک و مکالمه نیز  برای این مشترکین وجود دارد. این بسته‌های اینترنتی خاص رایتل در بازه‌های زمانی ۴ روز تا ۱ ماهه با حجم‌های ۴ تا ۳۴ گیگا بایت قابل‌خریداری هستند. کد دستوری خرید اینترنت رایتل برای بسته‌های آبی نیز #۲۰۰* (ستاره ۲۰۰ مربع) است. همچنین امکان خرید این بسته‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن رایتل نیز امکان‌پذیر خواهد بود. اگر کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به بسته‌های آبی رایتل، می‌توانید مقاله «بسته آبی رایتل چیست» را مطالعه کنید.

ستاره ۲۲۲ مربع؛ کد خرید بسته رایتل برای بسته‌های دست دوز

بسته‌های اینترنتی دست دوز سیم کارت رایتل براساس الگوی مصرفی اینترنت هر مشترک، به آن‌ها پیشنهاد داده می‌شود. معمولا قیمت بسته‌های اینترنتی در پیشنهادهای دست‌دوز، پایین‌تر از قیمت سایر بسته‌ها است. در واقع براساس میزان مصرف مشترک رایتل، قیمت و حجم اینترنت بسته پیشنهادی دست‌دوز متفاوت خواهد بود؛ بنابراین با خرید بسته‌های دست دوز از اپلیکیشن رایتل من یا با کد دستوری #۲۲۲* (ستاره ۲۲۲ مربع)، می‌توانید هزینه‌های خود را به خوبی مدیریت کنید.

ستاره ۲۲۲ مربع؛ کد خرید اینترنت رایتل برای بسته‌های دست‌دوز

ستاره ۲۲۸ مربع؛ کد خرید نت رایتل برای بسته‌های رومینگ

رایتل بسته‌های ویژه رومینگ را برای استفاده زائران عتبات و عالیات در کشور عراق فراهم کرده است. مسافران کشور عراق با استفاده از این بسته‌ها از تعرفه‌های تخفیفی رومینگ بین‌الملل بهره‌مند خواهند شد. این بسته‌ها در باز‌های زمان ۷ روزه و ۱۴ روزه و از حجم ۱۰۰ مگابایت تا ۱ گیگابایت قابل‌خریداری هستند. این بسته‌های ویژه رومینگ را می‌توان از طریق وب‌سایت رایتل، اپلیکیشن رایتل من و کد دستوری کد دستوری #۲۲۸* (ستاره ۲۲۸ مربع) خرید کرد. همچنین در صورت فعال نشدن این بسته‌ها در گوشی شما می‌توانید از طریق تنظیمات اینترنت رایتل در گوشی، مشکل خود را برطرف کنید.

ستاره ۲۲۸ مربع؛ کد خرید بسته رایتل برای بسته‌های رومینگ

خرید بسته اینترنت رایتل برای بهره‌مندی از طرح خانواده بی‌نهایت

مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی رایتل، برای استفاده از اینترنت پرسرعت این اپراتور با حجم بالا و بدون نگرانی برای پرداخت هزینه گران‌قیمت، می‌توانند از بسته‌های اینترنتی «خانواده بی‌نهایت» رایتل بهره ببرند. این مشترکین با خرید بسته یک ماهه بی‌نهایت به ۱۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه دسترسی خواهند داشت. ازاین‌رو اگر قصد خرید سیم کارت جدید رایتل را دارید می‌توانید با استعلام قیمت سیم کارت رایتل 0921 دائمی در این سایت، از این بسته بی‌نظیر بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید برای خرید بسته‌های طرح خانواده بی نهایت رایتل، فقط می‌توانید از طریق وب‌سایت این اپراتور یا فروشگاه‌های حضوری رایتل اقدام کنید؛ زیرا کد دستوری خرید اینترنت رایتل برای طرح خانواده بی‌نهایت وجود ندارد.

بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت همراه با خرید بسته اینترنتی رایتل

در این مقاله به بررسی کد خرید بسته اینترنت رایتل پرداختیم. همچنین برخی از بهترین بسته‌ها و سرویس‌های اینترنتی رایتل را  معرفی کردیم. کد دستوری #۲۰۰* (ستاره ۲۰۰ مربع) اصلی‌ترین درگاه برای خرید بسته اینترنت رایتل است که می‌توان از این طریق به بسته‌های عادی، آبی و حتی دست دوز رایتل، دسترسی داشت. اگر به‌دنبال بهره‌مندی جدیدترین نسل اینترنت پرسرعت همراه هستید، استفاده از بسته‌های اینترنتی رایتل گزینه‌ای هوشمندانه خواهد بود. ازاین‌رو اگر تابه‌الان سیم کارت رایتل نداشته‌اید، همین حالا با بررسی و خرید انواع سیم کارت صفر و کارکرده رایتل با قیمت‌های متنوع در منوی اصلی همین صفحه، به دنیای اینترنت پرسرعت وارد شوید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید