چگونه موجودی شارژ همراه اول را استعلام بگیریم؟ ۵ روش سریع

چگونه موجودی شارژ همراه اول را استعلام بگیریم؟ ۵ روش سریع

میان همه راه‌های پیچیده که برای مدیریت قابلیت‌های متنوع خط همراه اول وجود دارند؛ ساده‌ترین روش‌ها مربوط به استعلام شارژ سیم کارت همراه اول هستند. این اپراتور روش‌های متنوع و سریع برای اطلاع از باقی‌مانده شارژ خط در اختیار کاربران قرار داده است؛ از کدهای دستوری گرفته تا اپلیکیشن‌ همراه من و وب‌سایت همراه اول، هر روش کاربرد خود را دارد. در این مقاله 5 روش عالی و ساده برای استعلام شارژ سیم‌کارت همراه اول را به شما معرفی می‌کنیم.

آشنایی با همه روش‌های استعلام موجودی شارژ همراه اول در یک نگاه

اگر پس از بررسی قیمت سیمکارت همراه اول، یک شماره جدید برای خود خریده‌اید؛ اولین و مهم‌ترین کار، آشنایی با روش‌های استعلام باقی‌مانده شارژ است. برای اطلاع از موجودی سیم‌کارت همراه اول ۵ روش ساده پیش روی شماست:

روش استعلام شارژ همراه اول

توضیح

کد دستوری #۱۲۱*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۱۲۱ مربع) 

پس از شماره‌گیری این کد، شارژ سیم‌کارت را مشاهده می‌کنید و پیامکی حاوی اطلاعات مربوط به حجم اینترنت و شارژ هدیه برایتان ارسال می‌شود.

کد دستوری #۱۱*۱۴۰*  (ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع)

همانند کد قبلی پس از شماره‌گیری این کد نیز، علاوه‌بر مشاهده شارژ، پیامکی حاوی اطلاعات مربوط به حجم اینترنت و شارژ هدیه نیز دریافت می‌کنید. 

تماس با شماره ۴۴۴

با شماره‌گیری ۴۴۴ و انتخاب گزینه ۲، به‌صورت صوتی میزان اعتبار شما اعلام می‌شود.

اپلیکیشن همراه من

با نصب و ورود به اپلیکیشن «همراه من» موجودی شارژ و حجم اینترنت سیم کارت‌تان را مشاهده می‌کنید.

سایت همراه اول

با ورود به سایت همراه اول و وارد کردن شماره خود، میزان شارژ، حجم اینترنت و سایر اطلاعات سیم‌کارت را مشاهده خواهید کرد. 

بین همه این روش‌ها، پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن همراه من است. این اپلیکیشن کاربردهای فراوانی دارد. لازم نیست کد دستوری خاصی را به‌خاطر بسپارید و فقط با کلیک روی این برنامه، وارد آن می‌شوید و میزان شارژ و سایر اطلاعات سیم‌کارت (مانند باقی‌مانده حجم اینترنت) را نیز می‌بینید. همچنین امکان شارژ خط و خرید بسته اینترنت نیز وجود دارد. در واقع نحوه شارژ همراه اول با برنامه همراه من، بسیار ساده است و بدون نیاز به کد دستوری خاص، باید فقط روی بخش شارژ سیم‌کارت کلیک کنید. در ادامه هر یک از روش‌های اطلاع از موجودی سیم کارت اعتباری همراه اول را بررسی می‌کنیم.  

معرفی روش های ساده برای اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول

اطلاع از موجودی شارژ همراه اول با کد دستوری 

برای اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول دو کد دستوری وجود دارد: کد دستوری #۱۲۱*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۱۲۱ مربع) و کد دستوری #۱۱*۱۴۰* (ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع).

  • کد دستوری #۱۲۱*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۱۲۱ مربع): برای استفاده از این کد، وارد بخش شماره‌گیری تلفن همراه خود شوید و پس از وارد کردن کد، روی گزینه تماس بزنید. بلافاصله میزان شارژ باقی‌مانده شما به نمایش درمی‌آید. سپس پیامکی برایتان ارسال می‌شود که در آن علاوه‌بر باقی‌مانده شارژ، مدت‌زمان و حجم باقی‌مانده از بسته‌های دیتا نیز نوشته شده است.
  • کد دستوری #۱۱*۱۴۰* (ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع): پس از تماس با کد دستوری #۱۱*۱۴۰* (ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع) نیز باقی‌مانده شارژ سیم کارت همراه اول خود را می‌بینید. سپس پیامکی دریافت می‌کنید که مدت‌زمان و حجم باقی‌مانده از بسته‌های اینترنتی نیز در آن مشخص می‌شود. همچنین، اگر شارژ هدیه دریافت کرده‌اید، با استفاده از این کد باقی‌مانده شارژ هدیه را نیز می‌بینید.

با استفاده از این کد های دستوری همراه اول شما در هر زمان و مکانی به‌راحتی از میزان اعتبار و وضعیت بسته‌های فعال خود مطلع می‌شوید.

کد دستوری سریع ترین روش استعلام شارژ همراه اول

تماس با شماره ۴۴۴ برای استعلام موجودی شارژ همراه اول

یکی‌ دیگر از روش‌های آسان برای اطلاع از باقی‌مانده شارژ خط همراه اول، تماس با شماره ۴۴۴ است. پس از برقراری تماس، گزینه ۲ را انتخاب کنید. بلافاصله پس از این کار، میزان اعتبار سیم‌کارت شما به‌صورت صوتی اعلام می‌شود. علاوه‌بر این، پیامکی حاوی اطلاعات مربوط به حجم باقی‌مانده بسته‌های اینترنتی شما نیز برایتان ارسال می‌شود. 

اگر متوجه شدید که اعتبار فعلی سیم‌کارت شما کمتر از ۵,۰۰۰ تومان است و درحال‌حاضر امکان شارژ مجدد را ندارید، نگران نباشید؛ می‌توانید از خدمات شارژ اضطراری همراه اول استفاده کنید. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت موقت از اعتبار اضطراری استفاده کنید و مبلغ اعتبار دریافتی پس از اولین افزایش شارژ به‌صورت‌ خودکار از حساب شما کم می‌شود. 

تماس با شماره ۴۴۴ راهی سریع برای اطلاع از شارژ همراه اول

استعلام موجودی شارژ همراه اول در اپلیکیشن همراه من

اگر به اینترنت دسترسی دارید، یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای استعلام باقی‌مانده شارژ سیم‌کارت همراه اول، استفاده از اپلیکیشن همراه من است. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. پس از نصب اپلیکیشن، برای ورود شماره سیم‌کارت خود را وارد کنید تا کد تأیید به شماره‌تان پیامک شود. معمولاً کد به‌صورت خودکار در کادر مربوطه پر می‌شود.

شما در اپلیکیشن همراه من، نه‌تنها موجودی شارژ و حجم باقی‌مانده از بسته‌های اینترنتی خود را می‌بینید، بلکه به امکانات دیگری نیز دسترسی دارید. برای مثال، می‌توانید انواع بسته‌های اینترنت و مکالمه را بخرید و 

سابقه مصرف خود را بررسی کنید. همچنین امکان انتقال شارژ همراه اول نیز در این برنامه وجود دارد.

اپلیکیشن همراه من یکی از بهترین روش ها برای استعلام باقیمانده شارژ همراه اول

استفاده از سایت همراه اول برای اطلاع از باقی‌مانده شارژ سیم کارت

یک روش اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول مراجعه به سایت این اپراتور است. هرچند شاید این روش به‌اندازه استفاده از اپلیکیشن همراه من سریع و راحت نباشد؛ اما همچنان یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. برای این کار کافیست به آدرس my.mci.ir/auth بروید و شماره سیم‌کارت همراه اول خود را وارد کنید. سپس یک کد تأیید برایتان ارسال می‌شود. پس از وارد کردن کد، صفحه اصلی سایت برای شما باز می‌شود و اطلاعات مربوط به شارژ، حجم اینترنت و سایر جزئیات سیم‌کارت خود را مشاهده می‌کنید.

اگر چندین سیم‌کارت همراه اول به نام خودتان خرید باشید، در این سایت می‌توانید اطلاعات هرکدام را به‌صورت جداگانه بررسی کنید؛ بنابراین، پس از خرید سیم کارت همراه اول، حتماً در سایت و اپلیکیشن همراه من ثبت نام کنید و از امکانات کامل و متنوع آن برای مدیریت هم‌زمان همه سیم‌کارت‌هایتان بهره‌مند شوید.

روش‌های ساده برای استعلام موجودی شارژ همراه اول پس از خرید خط از رند

در این مقاله روش‌های مختلف استعلام موجودی شارژ سیم‌کارت همراه اول را به شما گفتیم؛ از کدهای دستوری ساده مثل #۱۲۱*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۱۲۱ مربع) و #۱۱*۱۴۰*  (ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع) گرفته تا تماس با شماره ۴۴۴ و استفاده از اپلیکیشن کاربردی همراه من. اگر به دنبال راهی سریع هستید، کدهای دستوری بهترین روش هستند، اما اگر نیاز به امکانات بیشتر و مدیریت کامل سیم‌کارت‌های خود دارید، حتماً از اپلیکیشن همراه من یا سایت رسمی همراه اول استفاده کنید. 

اگر به فکر خرید سیم کارت با شماره‌های خاص و منحصربه‌فرد هستید، سایت رند بهترین مکان برای شماست. رند با بهترین فروشندگان سراسر کشور همکاری می‌کند و یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین بسترها برای خرید سیم‌کارت‌های رند و خاص است. با یک جستجوی ساده، سیم‌کارت موردنظر خود را با قیمت مناسب و به‌راحتی پیدا کنید. همین حالا برای خرید سیم‌کارت با شماره‌ای خاص و جذاب و قیمت استثنایی اقدام کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل