راهنمای بروزرسانی سیمکارت
راهنمای پلکان یا بروزرسانی
سرویس بروزرسانی یا پلکان به کاربران کمک میکند تا آگهیهای خود را نسبت به سطح ویژهای که دارند، بالاتر از سایر آگهیهای سایت نشان دهند.
آموزش بروزرسانی یا پلکان برای کاربران فروشگاهی و شخصی کمی متفاوت است. بنابراین در ادامه آموزش هر بخش را به صورت مجزا توضیح میدهیم.
بروزرسانی کاربران فروشگاهی:
کاربران فروشگاهی میتوانند از میان بستههای ۶بار، ۱۲بار و ۲۴بار بروزرسانی در روز، یکی را انتخاب و خریداری نمایند. همزمان با خرید بسته مورد نظر، بروزرسانی خودکار نیز برای کاربران فعال خواهد شد. گزینه بروزرسانی برای کاربران فروشگاهی، در منوی سمت چپ پنل کاربری قابل دسترسی است.
پس از خرید بسته بروزرسانی، کاربران میتوانند زمان بروزرسانی آگهیها را تنظیم نمایند، تا در زمانهای انتخاب شده بروزرسانی به صورت خودکار انجام شود.
نکتههای مهم:
- بروزرسانی به صورت دستی، از سایت حذف شده و فقط بروزرسانی خودکار امکانپذیر است.
- بروزرسانی یکبار در روز از سایت حذف شده و جهت بروزرسانی کاربران باید حتما بسته خریداری کنند.
- در صورت تغییر زمانهای بروزرسانی خودکار، تنظیمات از ساعت ۲۴ همان روز اعمال خواهد شد.
بروزرسانی کاربران شخصی:
کاربران شخصی در زمان ایجاد یک آگهی، میتوانند یکی از سطوح رایگان، تکستاره، سهستاره و VIP را انتخاب کنند. همچنین در کاربران شخصی بروزرسانی با نام پلکان استفاده میشود.
سطح رایگان: پلکان ندارد
سطح تکستاره: ۶بار پلکان در روز
سطح سهستاره: ۱۲بار پلکان در روز
سطح VIP: دارای ۲۴بار پلکان در روز
بعد از درج آگهی و خرید سطح ویژه مورد نظر، کاربران شخصی میتوانند زمانهای پلکان خود را تنظیم کنند. جهت تنظیم پلکان کاربران شخصی میتوانند آگهی مدنظر خود را ویرایش کنند. همچنین هر آگهی میتواند زمان پلکان متفاوتی نسبت به یک آگهی دیگر داشته باشد.
نکتههای مهم:
- در صورت تغییر زمانهای بروزرسانی خودکار، تنظیمات از ساعت ۲۴ همان روز اعمال خواهد شد.