آغاز به کار درگاه HOTLINE تماس مستقیم بدون نیاز به شماره گیر
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در مراسمی که سه شنبه 28 فروردین 97 با حضور مدیران کل دفاتر بازرسی ،ارزیابی عملکرد، روابط عمومی، اداره کل مخابرات منطقه هشت و معاون دفتر بازرسی درمرکز قدس منطقه هشت مخابرات تهران برگزار شد، درگاه "تماس مستقیم (بدون نیاز به شمارهگیری) با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی 2021 دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران آغاز به کار کرد.
ذوالفقاری مدیرکل دفتر روابط عمومی ضمن مهم شمردن خواستههای مردم، گفت: مخابرات در تلاش است تا با استفاده از امکانات و زیرساختها نیازهای مراجعه کنندگان را بدون واسطه دریافت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی و به نتیجه برساند.
هدف از اجرای طرح 2021 ارتباط مسقیم شهروندان بدون واسطه با دفترروابط عمومی به منظور ایجاد حسّ رضایتمندی و توجّه به مراجعه کنندگان با ترتیب اثر دادن به خواستهها، پیشنهاد ها و شکایات احتمالی در کمترین زمان ممکن عنوان شده است.
ملکی مدیرکل منطقه هشت مخابراتی، با اهمیت خواندن توجه به خواستهها ونیازهای مشترکان گفت: اینگونه طرحها میتواند با ساده سازی فرآیندهای ارتباط با کارشناسان و مدیران، رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز مخابراتی را مضاعف ساخته و با رسیدگی به خواستههای مشترکان ومشتریان در کمترین زمان ممکن و بدون واسطه و مستقیم با دست اندرکاران سامانه ارتباط مردمی 2021 دفتر روابط عمومی رضایتمندی و اعتمادسازی را بیش از پیش تقویت کند.