ارائه پنل اینترنت برای مشترکین مخابراتی
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند و به نقل از سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از آنجایی که یکی از وظایف مهم مخابرات ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به مشترکین است، بر همین اساس راستا تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور میتوانند با مراجعه به پنل کاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir، از سریعترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهرهمند شوند.
صدری در ادامه گفت:س با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و همچنین سامانه پشتیبانی 2020 زمتعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان میتوانند موارد مربوط به درخواستهای اینترنت و رفع نقصهای احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار داشت: مشتریان با مراجعه به پنل کاربری و ورود به بخش پشتیبانی میتوانند علاوه بر ارائه درخواستهای خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواستهای پشتیبانی خودآگاه شده و همچنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت کنند.