ارتقاء و رفع مشکلات سامانه مدیریت سیم کارت های اعتباری همراه اول
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در چند روز گذشته (۲۰ تیرماه ۱۳۹۴) شرکت همراه اول به علت ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری ، خبر از امکان اختلال در برخی سرویس های سیم کارت های اعتباری و مشکلاتی در برقراری تماس و سرویس هایی مانند رومینگ بین الملل و اینترنت همراه داد. حال این شرکت اعلام کرده است که در تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۳۹۴ یعنی ۲روز بعد از انتشار این خبر ، عملیات ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری همراه اول با موفقیت انجام شد.
طبق گزارشی که اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ارائه کرده ، متخصصین و کارشناسان شرکت همراه اول توانستند فاز اول ارتقاء یافتن سامانه مدیریت مشترکان را که به مشترکان اعتباری اختصاص داشت و یک عملیات فنی بود ، در کمترین زمان ممکن و بدون مشکل انجام دهند.
شرکت همراه اول برای کم شدن پیامدهای ناشی از این عملیات و همچنین جلب رضایت مشترکان اعتباری همراه اول در هنگام اجرا شدن این عملیات ، امکاناتی را برای کاربران نظیر ارائه دادن دیتای رایگان اختصاص داده بود.
با انجام یافتن این پروژه بزرگ فناوری اطلاعات دسترسی مشترکان اعتباری به تمامی سرویس ها آسان شده و از این به بعد سرویس های جدیدتر و متنوع تری به کاربران اپراتور همراه اول ارائه می شود.