افتتاح ۱۸۲ دفتر خدمات مشترکین ایرانسل در سراسر کشور
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور ایرانسل به قصد بهتر شدن خدمت رسانی به مشترکین خود از راه اندازی ۱۸۲ مرکز خدمات مشترکین جدید در سراسر کشور خبر داد.
این ۱۸۲ مرکز خدمات اختصاصی شرکت ایرانسل در استان های تهران ، قزوین ، مرکزی ، قم ، سمنان ، البرز ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، سیستان و بلوچستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر ، فارس ، هرمزگان ، کرمان ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری ، اصفهان ، خوزستان ، یزد ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان ، گیلان ، همدان ، کرمانشاه ، کردستان ، لرستان ، مازندران و گلستان افتتاح گشته و در کل تعداد مرکزهای خدمات مشترکان این اپراتور در سراسر کشور به ۲۲۴ مرکز افزایش یافت.
گفتنی است در این مرکز ها به جز عرضه خدماتی مانند ثبت نام و فروش انواع مختلف سیم کارت ها و مودم های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه ایرانسل ، تعویض سیم کارت ، پیگیری دریافت سیم کارت هدیه ، فروش انواع کارت شارژ ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی ، صدور ریز مکالمات برای مشترکان تلفن همراه ، خدمات رومینگ ، تنظیمات دیتا و MMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز و ثبت و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز برای مراجعه کنندگان قابل عرضه می باشد.
همچنین آدرس دقیق و ساعت کار هر کدام از مراکز خدمات ایرانسل در قسمت مراکز فروش و خدمات ایرانسل موجود می باشد. از سویی مشترکان ایرانسل می توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی بدون نیاز به هیچ گونه تماسی با مراکز خدمات مشترکان ، در زمان دلخواه خود حساب ایرانسلشان را مدیریت و کنترل نمایند.
شایان ذکر است کاربران ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی ایرانسل من ، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا اسمارت فون خود مدیریت نمایند و در ساعت دلخواه به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. هم اکنون خدمات بسیار زیادی مانند پرداخت قبض ها ، شارژ حساب ، پیگیری و ثبت مشکلات ، دیدن و تغییر طرح تعرفه ، فعالسازی و تماشای باقیمانده بسته های افزایشی و کنترل کردن موجودی حساب از سوی برنامه کاربردی قابل اجرا می باشد.