امضای تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

صبح امروز شنبه 19مهر ماه، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های سه‌جانبه بین شرکت ارتباطات مبین‌نت، مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول و فروشگاه‎های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد. موضوع این مراسم مشاوره، طراحی، توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات بود که با حضور مهدی غیناقی عضو هیات مدیره همراه اول، رضا سبحانی مطلق مدیر مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول، حسین طهرانی مدیرعامل مبین‌نت و رسول محمدی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد.

رفاه
غیناقی عضو هیات مدیره همراه اول، موضوع اصلی این تفاهم‌نامه را گامی در جهت تحول دیجیتال دانست. توسعه اکوسیستم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند و بعد از تفاهم اکوسیستم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند با شهرداری انجام می‌شود. وی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم ماحصل این همکاری، منجر به شکل‌گیری تجربه خوبی در سطح خاورمیانه شود و حتی بتوانیم آن را به عنوان یک کیس در سطح دنیا مطرح کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران به اهمیت اینترنت اشیاء در جهان اشاره کرد و گفت: همراه اول همگام با دیگر کشورهای جهان درباره ایجاد زیست‌بوم مورد نیاز اینترنت اشیاء از طریق سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه اقدام کرده است.

رسول محمدی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، همراه اول را نماد بنگاه اقتصادی «چابک» و «پیشرو» دانست و اعلام کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یکی از رهبران صنعت خرده‌فروشی کشور، توانسته در چند سال اخیر گام‌های خوبی در حوزه توزیع مدرن و سیستماتیک بردارد؛ ولی با توجه به اینکه در این مسیر نیازمند کمک دیگر بنگاه‌ها هستیم، اعتراف می‌کنیم که راه زیادی در پیش‌رو داریم.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اعلام کرد: امروز چندمین تفاهم‌نامه است که با همراه اول پیش می‌بریم و با توجه به اینکه یکی از بندهای تفاهم‌نامه هوشمندسازی و توزیع بر بستر شبکه‌های IOT است و شرکت بزرگی نظیر «والمارت» نیز دو سه سال است که در این حوزه گام برداشته؛ امیدواریم بتوانیم با کمک‌های همراه اول در لبه تکنولوژی این صنعت قرار گیریم.

براساس این تفاهم‌نامه، شرکت مبین‌نت به عنوان متولی خدمات سازمانی در گروه «همراه اول»، متعهد به تأمین تمامی ارتباطات مبتنی بر تکنولوژی‌های روز دنیا طی دو فاز به فروشگاه‌های زنجیره‎ای رفاه شد.

برای فاز دوم این همکاری ارائه پهنای باند اینترنت اختصاصی، سرویس‌های شبکه‌های VPN/APN، خدمات مرکز داده (رایانش ابری اختصاصی)، پنل پیامکی اختصاصی در فاز نخست و ارائه وای‌فای مدیریت شده، VoIP سازمانی، پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال، هوشمندسازی انبارها و یخچال‌های نگهداشت و توزیع بر بستر شبکه‌های IoT و سیم‌کارت‌های سازمانی با مکالمه درون شبکه‎ای رایگان نیز بخشی از خدمات در نظر گرفته شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید