اپراتورها 2 هفته برای ساماندهی وضعیت خدمات ارزش افزوده فرصت دارند

اپراتورها 2 هفته برای ساماندهی وضعیت خدمات ارزش افزوده فرصت دارند

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پیامک‌های تبلیغاتی و خدمات ارزش افزوده یا VAS که در تمام دنیا به عنوان یکی از شاخص‌های مهم درآمدی اپراتورها و ارائه سرویس‌های مناسب و متنوع به کاربران به شمار می‌رود، اما در ایران به دلیل افزایش شرکت‌های فعال در این حوزه و عدم توجه لازم اپراتورها، باعث شده است تا در برخی موارد مزاحمت‌هایی برای مشترکین تلفن همراه ایجاد شود.

اپراتورها 2 هفته برای ساماندهی وضعیت خدمات ارزش افزوده فرصت دارند

به همین دلیل چند وقتی است که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ساماندهی وضعیت پیامک‌های تبلیغاتی و سرویس‎‌های ارزش افزوده دستور داده است که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با ایجاد سامانه پیامک‌های تبلیغاتی و مشاهده سرویس‌های ارزش افزوده با شرکت‌های خاطی برخورد کنند. حتی چندی پیش همراه اول به تعدادی از این شرکت‌ها به دلیل شکایت کاربران مبنی بر مزاحمت، جریمه و نسبت به نحوه فعالیت آنها اخطار داد.

ابوذر مهرمنش، مدیر بخش ارزش افزوده همراه اول در همین خصوص در توییتی اعلام کرد که مدیران اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به همراه مدیر بخش ارزش افزوده اپراتور با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جلسه‌ای داشتند و وزیر نیز در این جلسه دغدغه‌ها و توصیه‌هایی به حق را مطرح کردند و دو هفته‌ای به اپراتورها برای ساماندهی وضعیت خدمات ارزش افزوده وقت داده شد.

حال باید دید با تمام این شرایط و مراقبت‌ها تا چه اندازه موفق می‌شوند تا جلوی پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم را بگیرند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید