اینترنت وای فای ایرانسل به بهره برداری رسید

اینترنت وای فای ایرانسل به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اینترنت Wi-Fi سرویسی است که از سال ۱۳۹۴ توسط همراه اول معرفی شد. این امکان به کاربران اجازه می داد تا در مکان های مشخص شده بتوانند با استفاده از Wi-Fi گوشی خود به اینترنت متصل شوند. به مرور این سرویس رشد و در بین کاربران جایگاه خود را پیدا کرد. اکنون شرکت ایرانسل این سرویس را با نام "وای فای ایرانسل" در اختیار مشترکین خود قرار داده  است.

اینترنت وای فای ایرانسل
باید بدانید که سرویس وای ‌فای ایرانسل در مجموعه ورزشی چمران قابل دسترس است و به زودی در مراکز خدمات ایرانسل شهر تهران و تعدادی از مجتمع های تجاری در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. گفتنی است این سرویس فقط برای مشترکین ایرانسل قابل استفاده می باشد.

برای استفاده از این سرویس کافیست شبکه وای فای ایرانسل را طبق آموزش های داده شده در لینک زیر بر روی گوشی خود فعال نمایید و سپس با قرار گرفتن در مناطقی که تحت پوشش وای‌ فای می باشد به طور اتوماتیک به شبکه وای‌ فای متصل می‌ شوید. شایان ذکر است که با خارج شدن از منطقه تحت پوشش این سرویس ، به طور اتوماتیک مجددا به شبکه اینترنت همراه گوشی خود وصل می ‌شوید.

باید خاطرنشان کرد برای استفاده از شبکه Wi-Fi احتیاجی به خرید بسته جدید نمی باشد و ترافیک مصرفی به طور معمولی از حساب کاربری شما بسته افزایشی ، بوم و یا مصرف آزاد کسر می گردد.


آموزش فعالسازی اینترنت وای فای ایرانسل


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید