برنامه مخابرات تهران برای حفظ و رضایت مشتریان

برنامه مخابرات تهران برای حفظ و رضایت مشتریان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت مخابرات استان تهران برای حفظ نمودن مشترکین خویش تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است. مدیر عامل شرکت مخابرات تهران ، "علیرضا صیدی" در این خصوص اعلام داشته که حفاظت و نگهداری مشتریان حال حاضر مخابرات برای آن که جز مشترکین وفادار این شرکت شوند جز هدف های مهم ما می باشد.

صیدی این چنین ادامه داد : همه این کارها در کنار تخصص همکاران مخابرات استان تهران به منظور خدمت به خلق انجام می شود.

صیدی
وی با توجه به وظایف قسمت های مختلف شرکت و آماده کردن فرهنگ استراتژی در شرکت ، تدوین و دستور نقشه را به عنوان مهمترین فعالیت های سال ۱۳۹۴ ذکر کرد و همگانی کردن نقشه های مورد نظر از جوانب مدیران ارشد به همه کارمندان رسمی و پیمانکاری و کارشناسان را از هدف های شرکت مخابرات در سال ۱۳۹۵ بیان کرده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران کاهش لاوصولی ها ، تعیین تکلیف قسمت زیادی از قراردادهای باز ، توجه به آموزش مشتری مداری همراه با تسلط  بر تخصص های فنی شبکه بزرگ مخابراتی برای پاسخگویان ۲۰۲۰ و کم شدن زمان پاسخگویی به کمتر از ۳ دقیقه ، افزایش چشمگیر پهنای باند دیتا و کم شدن قطعی در شبکه را از دیگر گزینه های تدابیر و هدف های جدید بیان کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید