دریافت تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان برای پنجمین سال متوالی توسط ایرانسل
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، هفدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان چهارشنبه 9 اسفندماه 96 در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
با توجه به ارزیابیهای انجام شده از میان 800 شرکت ،ایرانسل این بار نیز همچون سالهای گذشته برای پنجمین بار موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. در واقع اپراتور دوم کشور از رضایتمندی بیش از 90 درصد کاربرانش خبر داد.
در واقع این تندیس براساس بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و با استناد به مصوبه شورای سیاستگذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل اعطا شده است.
از جمله شرایط دریافت گواهینامه و تندیس حقوق مصرفکنندگان، که میتوان به آن اشاره کرد شامل: کسب امتیازهای شاخصهای ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایتمندی مشتریان، شاخصهای مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمتها، توزیع و خدمات پس از فروش می باشد، همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان نیز میتوان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخصهای ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در 2 سال متوالی یا 3 سال غیرمتوالی، کسب حداقل 90 امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل 20 استان کشور اشاره کرد.