دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای پنجمین سال متوالی توسط ایرانسل

دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای پنجمین سال متوالی توسط ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، هفدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان چهارشنبه 9 اسفندماه 96 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای پنجمین سال متوالی توسط ایرانسل

با توجه به ارزیابی‌های انجام شده از میان 800 شرکت ،ایرانسل  این بار نیز همچون سال‌های گذشته برای پنجمین بار موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد. در واقع اپراتور دوم کشور از رضایت‌مندی بیش از 90 درصد کاربرانش خبر داد.

در واقع این تندیس براساس بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و با استناد به مصوبه شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل اعطا شده است.

از جمله شرایط دریافت گواهینامه و تندیس حقوق مصرف‌کنندگان، که می‌توان به آن اشاره کرد شامل: کسب امتیازهای شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایت‌مندی مشتریان، شاخص‌های مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت‌ها، توزیع و خدمات پس از فروش می باشد، همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نیز می‌توان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در 2 سال متوالی یا 3 سال غیرمتوالی، کسب حداقل 90 امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل 20 استان کشور اشاره کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید