دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان برای ششمین بار متوالی توسط ایرانسل
به گزارش پایگاه دخبری وبسایت رند، پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل به استناد مصوبه شورای سیاستگذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اپراتور دوم کشور برای ششمین بار متوالی موفق به دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
با توجه به هجدهمین مراسم اعطای گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان که صبح یکشنبه 15 اردیبهشت 98 در سالن کنفرانس شماره 1 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، ایرانسل برای ششمین سال متوالی رضایتمندی بیش از 90 درصد مشترکان را به دست آورد و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
کسب امتیاز شاخصهای ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایتمندی مشتریان، شاخصهای مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمتها، توزیع و خدمات پس از فروش از جمله شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان میباشد، همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان میتوان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخصهای ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در 2 سال متوالی یا 3 سال غیرمتوالی، کسب حداقل 90 امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل 20 استان کشور اشاره کرد.