دستور توقف قرعه کشی در سرویسهای ارزش افزوده توسط ایرانسل
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، امروز ایرانسل نیز همچون همراه اول با انتشار بیانیه جدیدی در توییتر از ممنوعیت قرعه کشی در سرویسهای ارزش افزوده خبر داد.
روز گذشته ابوذر مهرمنش، مدیرکل خدمات ارزش افزوده همراه اول با انتشار یک توییت از عدم استفاده از قرعهکشی برای جوایز سرویسهای ارزش افزوده خبر داد، و گفت طبق دستورالعمل جدید از این تاریخ به بعد اعطای هر نوع جایزه در سرویسهای ارزش افزوده در قالب قرعهکشی ممنوع بوده و جوایز صرفا بر اساس فعالیت کاربران در سرویس اعطا میشود.
در واقع یکی از دلایل اصلی این سختگیریها را میتوان نارضایتی کاربران از سرویسهای ارزش افزوده و روش کاریه آن در طی چندسال گذشته عنوان کرد، به عنوان مثال بسیاری از کاربران از عضویت بیسرو صدا در برخی سرویسهای VAS ابراز نارضایتی میکردند که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای جبران این مسئله علاوه بر اجباری کردن ارسال پیامک تائید از سوی مشترک، برخی امکانات جدید را برای افزایش آگاهی مشترکان در هنگام عضویت در این سرویسها عرضه کرد تا مشترکان با کمترین اقدام لازم از عضویت خود در این سرویسها آگاه و در صورت تمایل نسبت به لغو عضویت خود اقدام نمایند.
قرعه کشیهای وسوسه انگیز و جوایز نفیس از جمله روشهایی میباشد که بسیاری از شرکتهای تولیدکننده محتوا برای جذب مشترک بیشتر از آن استفاده میکردند، اما در نهایت هیچ خبری از انجام قرعهکشی و اهدای آن به برنده منتشر نمیشد.
از جمله نکات مثبت ممنوعیت قرعه کشی در سرویسهای ارزش افزوده که همراه اول و ایرانسل تصمیم به اجرای آن گرفتهاند، جلوگیری از این قبیل سواستفادهها میباشد.
ایرانسل در متن بیانیه خود نوشت:
"ايرانسل بهمنظور ارتقای تجربه مشتركان، از ابتدای دی ماه 97، اجرای سرويسهای جديد ارزش افزوده خود بر پايه قرعهكشی و عضويت مشترکان در آنها را متوقف كرده و از هرگونه اقدامی كه در راستای حفظ حقوق مشتركان باشد استقبال میكند."