راه اندازی تلفن Toll-Free توسط آسیاتک

راه اندازی تلفن Toll-Free توسط آسیاتک

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ آسیاتک اعلام کرده است در راستای تکریم مشتریان و جهت افزایش رضایتمندی آنها، از این پس در این شرکت از تلفن‌های Toll-Free استفاده می‌شود.

راه اندازی تلفن Toll-Free توسط آسیاتک

شرکت آسیاتک اعلام کرده است در راستای تسهیل ارتباطات ثابت و افزایش کیفیت زندگی هموطنان، از به روزترین امکانات و تکنولوژی‌های دنیا به همراه دانش، تلاش و تخصص جوانان کشور استفاده می‌کند.

تلفن Toll-Free چیست؟

شماره تلفن رایگان که در آمریکا و کانادا به Toll-free telephone number معروف است، تلفنی است که هزینه مکالمه توسط صاحب خط پرداخت می‌شود و بنابراین برای تماس‌گیرندگان هزینه‌ای در بر نداشته و رایگان است.

در واقع Toll-Free به عنوان یک خدمت ویژه جهت تشویق مشتریان یک شرکت به تماس با آن شرکت راه‌اندازی می‌گردد.

این تلفن‌ها شامل یک شماره 8 رقمی سراسری و بدون نیاز به کد‌ با سرشماره 9000 است که 4 رقم باقی مانده می‌تواند از 5 دسته‌بندی (پلاتینیوم، طلایی، نقره‌ای، برنز و عادی) به سلیقه مشتری انتخاب شود. در این طرح با قراردادی بین تمامی اپراتورهای تلفن همراه و تلفن ثابت و ایجاد بستر یکپارچه، هزینه تماس از تمامی خطوط به خط اعلام شده، برای تماس گیرنده به صورت رایگان است و هزینه تماس‌ها بر اساس تعرفه توافقی آسیاتک با صاحب خط تلفن محاسبه می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید