راهاندازی سرویس تلفنیار مخابرات از ابتدای آذر ماه
سید مجید صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از راهاندازی سرویس تلفنیار مخابرات از اول آذر ماه 1399 خبر داد. سرویس تلفنیار جهت ارائه تمام خدمات مخابرات در محل سکونت و یا محل کار مشتریان به اجرا در آمده است. سرویس تلفنیار مخابرات قرار است بهطور آزمایشی از ابتدای آذر ماه در منطقه 2 مخابرات تهران اجرا شود و در صورت موفقیت ابتدا در تمام مناطق تهران و پس از آن در تمام استانها پیادهسازی شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در رابطه با طرح سرویس تلفن یار بیان کرد: در طرح فوق مشتريان این منطقه با تماس با سامانه هاي 2020 يا 20117 از تمام خدمات مورد نياز در حوزه هاي تلفن ثابت و ديتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند ميشوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.
مجید صدری هدف از اجرای طرح تلفنیار را توجه حداکثری به مشتریان و افزایش رضایتمندی مشترکین با ارایه بهترین خدمات در شرایط فعلی و بهبود تجربه مشتری بیان کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در رابطه با تعرفه سرویس بیان کرد: تعرفه خدمات ارائه شده با توجه به مصوبات سازمان تنظيم مقررات، در صورتحساب مشترک لحاظ میشود. راه اندازي سرويس تلفنیار گام ديگري در تحقق و پيمودن مسير مشتري مداري و ارايه خدمات به مشتريان ، انجام میشود.