راهاندازی صندوق پستی برای ارسال شکایات مردمی در حوزه ICT
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند و به نقل از ولیالله مرادی مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرایط جدیدی برای مشترکین به وجود آمده است که از این پس بتوانند از طریق صندوق پستی 195 شکایتهای خود را در حوزه ICT به گوش مسوولین برسانند.
چند ماهی است که سامانه 195 جهت ایجاد دسترسی بهتر و شرایط آسانتر برای ثبت و پیگیری شکایتهای مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در شبکه پست جمهوری اسلامی ایران راهاندازی شده است، همچنین توجه داشته باشید که سامانه ثبت شکایت 195 مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی میباشد.
با توجه به گفتههای مرادی، از این پس تمامی مشترکان سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات میتوانند شکایت خود را با درج موضوع شکایت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور یا ارائهکننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهایی از طریق صندوق پستی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال کنند.