راه‌اندازی صندوق پستی برای ارسال شکایات مردمی در حوزه ICT

راه‌اندازی صندوق پستی برای ارسال شکایات مردمی در حوزه ICT

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از ولی‌الله مرادی مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرایط جدیدی برای مشترکین به وجود آمده است که از این پس بتوانند از طریق صندوق پستی 195 شکایت‌های خود را در حوزه ICT به گوش مسوولین برسانند.

راه‌اندازی صندوق پستی برای ارسال شکایات مردمی در حوزه ICT

چند ماهی است که سامانه 195 جهت ایجاد دسترسی بهتر و شرایط آسانتر برای ثبت و پیگیری شکایت‌های مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در شبکه پست جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده است، همچنین توجه داشته باشید که سامانه ثبت شکایت 195 مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی می‌باشد.

با توجه به گفته‌های مرادی، از این پس تمامی مشترکان سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات می‌توانند شکایت خود را با درج موضوع شکایت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور یا ارائه‌کننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهایی از طریق صندوق پستی  به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید