روند افزایشی میزان نارضایتی مردم از خدمات ارتباطی
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند و به نقل از مجید حقی معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، از ابتدای سال 98 تا پایان تیرماه سال جاری حدودا 30 هزار و 758 شکایت در سامانه پاسخگوئی به شکایات 195 ثبت شده است، که از این تعداد 24 هزار و 620شکایت رسیدگی شده و 6 هزار و 137 شکایت در حال رسیدگی می باشد.
با توجه به صحبتهای حقی، در ماههای اول رسیدگی به شکایات، برای پاسخگویی به هر شکایت 6 دقیقه زمان لازم بود، در حالی که الان این زمان به 2 دقیقه رسیده است.
باید بدانید که موضوعات پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتندهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیم ارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بستههای ترکیبی به ترتیب از مصداقهای پر تکرار شکایات ثبت شده می باشند.
از طرفی دیگر میزان شکایتهای ثبت شده در سامانه 195 به تفکیک نوع سرویس افزوده بدین شرح است: حدود 93 درصد از شکایتهای ثبت شده به موضوعات اینترنت (51 درصد)، تلفن همراه (27 درصد) و تلفن ثابت (15 درصد) و 7 درصد نیز به سرویسهای خدمات ارزش افزوده، تشعشعات، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان اختصاص دارد.