عذرخواهی ایرانسل بابت مشکل پیش آمده در شبکه دیتا
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، عده ای از مشترکین ایرانسل در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۵ از حدود ساعت ۱۸:۳۰ اختلالاتی را در شبکه دیتای خود مشاهده کردند. به همین دلیل ایرانسل در اقدامی زیبا و حرفه ای ، از تمامی مشترکین خود عذرخواهی و دلیل این اختلال را توضیح داد.
طبق گزارش روابط عمومی شرکت ایرانسل ، متن کامل این اطلاعیه به صورت زیر می باشد :
پیرو اطلاعیه روز گذشته ، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل می رساند که از حدود ساعت ١٨:٣٠ روز یکشنبه هفتم آذرماه ۱۳۹۵ طی یک عملیات بروزرسانی شبکه ، اشکالی در یکی از سامانه های اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن ، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده می کردند ، تحت تاثیر قرار گرفتند.
این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت ٢١ شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت. شرکت ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند ، عذرخواهی می کند.