مخابرات به دلیل عدم رسیدگی به اختلالات مراکز پاسخگویی اخطار گرفت

مخابرات به دلیل عدم رسیدگی به اختلالات مراکز پاسخگویی اخطار گرفت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، برخلاف فرصت چند هفته‌ای که از طرف رگولاتوری  به مخابرات برای بهبود کیفیت سیستم پاسخگویی داده شد، اما همچنان بخش پشتیبانی با مشکلات مختلفی روبرو است، که به همین دلیل مخابرات از رگولاتوری اخطار گرفت و در صورت عدم رفع مشکلات موجود، بر اساس پروانه صادره با این شرکت برخورد خواهد شد.

مخابرات به دلیل عدم رسیدگی به اختلالات مراکز پاسخگویی، اخطار گرفت

بیش از یک ماه قبل محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک پست اینستاگرامی نوشت: "امروز با پشتیبانی مخابرات (2020) و چند سرویس‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست."

در پی این اتفاق از طرف رگولاتوری دو هفته به شرکت مخابرات فرصت داده شد تا وضعیت موجود را اصلاح کنند، و حتی از مردم هم خواسته شد که مشکلات خود را با شماره 195 در میان بگذارند، اما به نظر می‌رسد با گذشت بیش از یک ماه از این فرصت داده شده همچنان مشکلات متعددی در بخش سامانه‌های شارژینگ و فنی مخابرات وجود داشته باشد.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ضمن این که اپراتورها و دارندگان پروانه را ملزم به به پاسخگویی مناسب به مشترکان عنوان کرده کرد توجیهات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر این‌که در میان صدها مورد پاسخگویی روزانه، بروز چند اشکال طبیعی است را به هیچ عنوان قابل قبول ندانسته و گفت: همه اپراتورها به ویژه شرکت مخابرات ایران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف و کیفیت پشتیبانی خود را به وضعیت مناسب برسانند.

در همین راستا مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: مشکلات سامانه‌های مخابرات باعث بالا رفتن حجم تماس‌ها در مراکز تماس 2020 شده و نارضایتی مصرف‌کنندگان را به دنبال داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد حتی کاربران و تماس‌گیرندگان با مرکز پشتیبانی 2020 این شرکت تا 20 دقیقه پشت خط منتظر می‌مانند و هنگامی که در صف انتظار هستند، تماس‌های آنها بدون دلیل قطع می‌شود.

حال باید دید با اخطار جدیدی که به مخابرات داده شده است آیا جهت رفع مشکلات موجود راه حل کارسازی درنظر می‌گیرند یا خیر!!

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید