مشکلات بسته‌های اینترنتی ایرانسل

مشکلات بسته‌های اینترنتی ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، استفاده از اینترنت دیتا برای مشترکین سه اپراتور کشور یکی از نکات اصلی و سرویس ویژه حال حاضر تلقی می‌شود. هر اپراتور با ارائه بسته‌های گوناگون و طرح‌های جدید برای راحتی و جذب بیشتر مخاطبین در تلاش است.

اپراتورها امکان استفاده از رزرو بسته‌های اینترنتی را برای مشترکان فراهم ساخته‌اند که پس از اتمام هر بسته، بسته رزرو شده فعال‌ می‌شود. حال مطلع گشتیم که اپراتور دوم کشور با نزدیک شدن به پایان ترافیک بسته اصلی، بسته رزرو را بدون درخواست یا هماهنگی با کاربر فعال می‌کند و زمان بسته را به حساب کاربر قید می‌کند.

بسته اینترنتی ایرانسل

یعنی اگر مشترکین ایرانسل به هر علتی استفاده از بسته اصلی را متوقف نمایند، بسته رزرو با گذشت زمان و بدون مصرف حتی یک کیلوبایت منقضی شده و هزینه آن از حساب کاربر کم خواهد شد.

اما اپراتورهای اول و سوم کشور با نزدیک شدن به پایان حجم بسته اصلی، به مشترکان خود پیام کوتاهی ارسال می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند که اگر علاقمنداند، بسته اینترنتی خود را تمدید کرده و در صورت تنظیم قبلی و عدم علاقه، تمدید اتوماتیک را لغو نمایند و بسته رزرو تنها در صورت تمام شدن ترافیک بسته اصلی به صورت خودکار فعال خواهد شد.

علی اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص این موضوع گفت: فعال شدن بسته رزرو قبل از تمام شدن کامل ترافیک بسته اصلی غیر قانونی است و زمان آغاز استفاده از آن باید طبق آغاز مصرف ترافیک محاسبه گردد. بنابراین هیچ اپراتوری حق ندارد قبل از تمام شدن حجم بسته اصلی و شروع استفاده از بسته رزرو، زمان یا حجم بسته رزرو را کم نماید.

باید منتظر عکس العمل شرکت ایرانسل ماند تا ببینیم تغییری در قوانین بسته‌های اینترنتی لحاظ می‌کند یا خیر!

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید