معرفی سامانه 2010 توسط مخابرات ایران
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، این شرکت برای ارائه هرچه بهتر و مفیدتر خدمات به مشترکین خود ، مرکز تماس متمرکز ۲۰۱۰ را راه اندازی کرده است که به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات فنی و سوالات مربوط به سرویس ها و صورتحساب مشتریان در سراسر کشور می باشد.
شایان ذکر است سامانه پاسخگویی ۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت 24 ساعته و حتی در زمان تعطیلات نیز پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان می باشد. لازم به ذکر است که از قابلیت های ویژه این مرکز ، امکان پاسخگویی به تمام مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در کل کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت است و به طور میانگین ، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت بعد از اعلام برطرف می گردد.
گفتنی است این شبکه امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی ، عرضه اطلاعات صورتحساب ، اطلاع در مورد محصولات سرویس ها ، تغییر سرویس فعلی ، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبات را در اختیار مشترکان قرار دهد.