معرفی سامانه 2010 توسط مخابرات ایران

معرفی سامانه 2010 توسط مخابرات ایران

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، این شرکت برای ارائه هرچه بهتر و مفیدتر خدمات به مشترکین خود ، مرکز تماس متمرکز ۲۰۱۰ را راه اندازی کرده است که به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات فنی و سوالات مربوط به سرویس ها و صورتحساب مشتریان در سراسر کشور می باشد.

سامانه تلفنی
شایان ذکر است سامانه پاسخگویی ۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت 24 ساعته و حتی در زمان تعطیلات نیز  پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان می باشد. لازم به ذکر است که از قابلیت های ویژه این مرکز ، امکان پاسخگویی به تمام مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در کل کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت است و به طور میانگین ، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت بعد از اعلام برطرف می گردد.

گفتنی است این شبکه امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی ، عرضه اطلاعات صورتحساب ، اطلاع در مورد محصولات سرویس ها ، تغییر سرویس فعلی ، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبات را در اختیار مشترکان قرار دهد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید