همراه اولی ها در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۵ با سرویس همراه من بیشتر آشنا شدند
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، کم کردن نیاز کاربران به مراجعه حضوری به دفاتر و ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات به صورت اینترنتی از جمله مواردی است که سازمان ها اهتمام خاصی به عملیاتی کردن آن دارند و شرکت ارتباطات سیار ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مجموعه چندی پیش سرویسی را به نام «همراه من» به صورت آزمایشی راه اندازی نموده بود تا از این طریق امکان دسترسی تحت اینترنت مشترکین خود به خدمات مختلفی چون دریافت و پرداخت صورتحساب را فراهم نماید.
این طرح پس از راه اندازی سرویس مذکور به طور رسمی ، اکنون در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۵ حضوری پررنگ را با اطلاع رسانی و پاسخ به سئوالات بازدیدکنندگان توسط کارشناسان خود تجربه می کند. در این سرویس ، مشترکین با ورود به حساب کاربری خود ، می توانند از خدمات متنوعی نظیر امکان مشاهده و پرداخت صورت حساب های میان دوره و پایان دوره ، خرید و امکان مشاهده گزارش مصرف بسته های اینترنت ، استفاده از خدمات اصلی مانند خرید اعتبار ، انتقال اعتبار ، فعالسازی آوای انتظار ، دریافت ریز مکالمات ، فعالسازی سرویس MMS و غیره... بهره مند شوند.
همراه اول اعلام کرده از طریق این سرویس سعی کرده است تا خدمات و سرویس های پرمخاطب ارائه کند. به گونه ای که مشترکین با یکبار ورود به حساب کاربری بتوانند تمام سرویس های فعال خود را مدیریت و یا اقدام به فعالسازی سرویس های جدید کنند.