پایینترین تعداد نارضایتی و شکایات از سوی مشترکین ایرانسل
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیتای ایران بنابر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است در زمینه کمفروشی اینترنتی پایینترین تعداد نارضایتی و شکایت را از سوی کاربران داراست.
بر اساس شکایتهای ثبت شده در سامانه 195 در طول سال 1395 و با توجه به میزبانی ایرانسل از سی میلیون کاربر حرفهای اینترنت، از میان 4654 شکایت ثبت شده تنها 173 شکایت مربوط به کمفروشی اینترنتی میباشد. ایرانسل قصد دارد همچون گذشته با شناخت هرچه بیشتر نیازها و خواستههای مشترکین، باکیفیتترین و پایدارترین شبکه اینترنت همراه و ثابت را با استفاده از تجربیات مشتریان خود و با بهکارگیری روشهای جدید تحلیل دادهها به آنها ارائه دهد، همچنین اپراتور دوم کشور ضمن تقدیر و تشکر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارائه آمار شفاف، این رویکرد را تلاشی برای هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده به مشترکین عنوان کرد.