پشتیبانی آنلاین ایرانسل راه اندازی شد

پشتیبانی آنلاین ایرانسل راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با توجه به اینکه شرکت ایرانسل به فکر پیشرفت بیشتر در دنیای تکنولوژی و همچنین رفاه بیشتر مشترکان خود می باشد ، با هدف گسترش فرآیند پشتیبانی مشترکین اقدام به ارتقا سامانه گفت و گوی آنلاین (Chat) در وب سایت خود و در همه صفحات وب سایت کرده است.

پشتیبانی آنلاین ایرانسل

با استفاده از این قابلیت جدید وب سایت ایرانسل ، مشترکین ایرانسل و بازدیدکنندگان از همه صفحات وب ‌سایت این اپراتور می توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه ‌روز و ۷ روز هفته به صورت آنلاین گفت ‌و گو نمایند و با طرح سوالات ، مشکلات و درخواست ‌های خود، پاسخ مربوط را در همان موقع دریافت نمایند.

از این رو به غیر از امکان دسترسی به صفحه گفت ‌و گوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وب ‌سایت ، در صورتی که بازدید کننده ‌ای حداقل ۲دقیقه در وب‌ سایت ایرانسل حضور داشته باشد ، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت اتوماتیک در پایین صفحه ظاهر می شود تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت ‌و گو نماید.

شرکت ایرانسل قبل از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکین خود ، نسبت به راه‌ اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه ‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران ، اولین سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکین تلفن همراه (e-care) ، اولین نرم افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری ایرانسل من و اولین سامانه ‌های پشتیبانی مشترکین در شبکه‌ های اجتماعی اقدام کرده بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید