پیامک میزان کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده به هر مشترک

پیامک میزان کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده به هر مشترک

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، طبق آخزین دستورات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند از این پس اطلاعات کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده مشترکان را به صورت دوره‌ای در قالب پیامک برای آنها ارسال کنند.

از این پس میزان کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده به مشترکین پیامک می‌شود

در حال حاضر اپراتورهای ایرانسل و رایتل به صورت هفتگی و اپراتور همراه اول نیز بصورت دو هفته یکبار اطلاعات کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده را برای مشترکان خود ارسال می‌کنند. اما با تصویب این قانون جدید  اپراتورها مکلف شده‌اند حداقل دو هفته یک بار اطلاعات کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده‌ای که مشترکین فعال کرده‌اند را به صورت پیامکی برای آنها ارسال کنند.

گفتنی است علاوه بر پیامک مشترکین می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌هایی همچون ایرانسل من، همراه من و رایتل من از میزان کارکرد سرویس‌های ارزش افزوده خود مطلع شوند.

باتوجه به صحبت‌های قره داغی کد دستوری #800* یکی از روش‌های اطلاع از سرویس‌های ارزش افزوده می‌باشد، همچنین یکی دیگر از روش‌های اطلاع‌رسانی درخصوص سرویس‌های ارزش افزوده، مراکز تماس اپراتورها است.

در واقع رگولاتوری اپراتورها را مکلف کرده است که از طریق مراکز تماس‌شان، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مشترکین درباره خدمات ارزش افزوده باشند. بر همین اساس شماره 9990 در همراه اول، شماره 700 در ایرانسل و شماره 200 در رایتل بعنوان شماره‌های مرکز تماس در نظر گرفته شده‌اند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید