کسب تندیس شش ستاره سرآمدی توسط روابط عمومی همراه اول

کسب تندیس شش ستاره سرآمدی توسط روابط عمومی همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، هم زمان با پنجمین دوره آیین تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی ایران ، روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی ممتاز معرفی شد و تندیس زرین شش ستاره دریافت کرد. پنجمین دوره آیین تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی ایران در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۹۵ در مرکز همایش های کتابخانه ملی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس ، استاد های دانشگاه و صاحب نظران روابط عمومی برگزار گردید و از روابط عمومی های برتر کشور تقدیر به عمل آمد و تندیس و نشان ویژه اهدا شد.

تندیس شش ستاره
همچنین در این همایش نماینده مجلس شورای اسلامی احسان قاضی زاده هاشمی ، پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران دکتر باقر ساروخانی ، رئیس مجمع تخصصی نخبگان دکتر کریم زارع ، معاون سازمان استاندارد ایران وحید مرندی مقدم و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی دکتر خورشیدی سخنرانی کردند.

جالب است بدانید که رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی IPRA پیامی را برای این همایش ارسال کرده بود و از اقدام فعالین روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومی های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دو سویه همسنگ را به عنوان یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و زمینه رسیدن به ممتاز شدن مطرح نمود.

گفتنی است که اين همايش با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار گردید و بعد از ارزيابی روابط عمومی های برتر كشور بر اساس مدل استاندارد EFQM ، روابط عمومی های برگزیده در سه سطح زرين (كسب حداقل ۷۰۰ امتياز) ، سيمين (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰)  و بلورين (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی گشتند.

بعد از اعلام بیانیه هیئت داوران ، روابط عمومی همراه اول كه در ارزيابی های انجام شده امتيازات لازم را كسب كرده بود ، به غیر از معرفی شدن به عنوان روابط عمومی منتخب ، تنديس زرين و نشان تعالی شش ستاره را دريافت كرد. شایان ذکر است در اين مراسم دبير کل پنجمین دوره آيين تقدير از برگزیدگان روابط عمومی ، با بیان اینکه ظرفیت فعلی روابط عمومی ها پاسخگوی نیاز کشور نیست ، با تأکید بر استفاده روابط عمومی ها از الگوی روابط عمومی منتخب ، آن را الگویی برابر توصیف نمود که می تواند همه جنبه های عملکردی و ساختاری ارتباطی را در سازمان مدیریت نماید.

باید بدانید که مدل برتری سازمانی EFQM يک استاندارد اروپايی می باشد كه به عنوان ابزاری قوی برای سنجش ميزان ثبات سيستم ها در سازمان های گوناگون بكار گرفته می شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید